Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand het toilet al gecheckt of Alex daar hangt?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Nuchter ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Darakka het volgende:
Holy $#& die aafke is echt waardeloos als ze dronken is.......
Dat ga ik ook maar eens doen, in alle opwinding al 3u geledenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Nune het volgende:
Gerard maakte wel sjiek zijn peuk aan zeg.
Nee ziet hemmes al, staat bij Gerard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Het is al bekend dat hij bi-sexueel isquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, ik heb niet terug gelezen, dus misschien dat iemand het al opgemerkt heeft...
Maik heeft een Aussiebum zwembroek aan. Aussiebum is een homo merk. Mijn kast ligt er vol mee. Ik ken geen enkele hetero die Aussiebum koopt. Misschien is het eenclue
.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Soury het volgende:
Niemand raakt Aafke. Blijf dan ook met je worstenvingers van andere af trut
Ja het herinnerde mij er ook weer aan. Krijg je met zulke leuke streams!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens doen, in alle opwinding al 3u geleden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen live stream maar door jullie posts ben ik helemaal op de hoogte, waarvoor hulde
En Maik zoent toch met Monique en niet met AafkeEr staan hier verschillende namen namelijk
Wat een gelul.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
Sofie heeft een klacht gekregen of ze zich niet zo wilde misdragen, omdat ze naakt omkleed.:{
Maik zoent met MO maar die bekende net dat ze bezet is, zal niet lang duren denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen live stream maar door jullie posts ben ik helemaal op de hoogte, waarvoor hulde
En Maik zoent toch met Monique en niet met AafkeEr staan hier verschillende namen namelijk
Dat wordt matten met aafkequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Een uur geleden zegt ze tegen Maik dat ie weg moet gaan, want ze wil Flip
foto ?quote:
Iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Soury het volgende:
Niemand raakt Aafke. Blijf dan ook met je worstenvingers van andere af trut
lekker laten hangen, hij hangt niemand in de weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Nu niet meer...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef Deoz het volgende:
Huh wacht.. Heeft mo dus een vriend thuis zitten?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef snetje het volgende:
vind het knap van Maik dat hij wel steeds de goede blonde pakt
Dat bekende ze net tegen Phillipa.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef Deoz het volgende:
Huh wacht.. Heeft mo dus een vriend thuis zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |