FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
En andersom lijkt me ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik Philip was zou ik voor Monique gaan.... veel knapper
Die link blijft goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je een link voor een hele snelle capper.. direct upload en link beschikbaar. Binnen 5 seconden heb jij een shot obnline op fok: FastScreenshotter2
Graag gedaan
Daar moest ze gebruik van maken, volgens Maik.. Maar dat zag ze niet zo zitten volgens mij..quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg trek van al dat eten en drinken
Gelukkig hoeft de dyslectische Laura dat nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef Papiergeld het volgende:
Smakelijke missie
23 februari om 23.18
Guido aan de slag met ketchup.
De Stem heeft wel een heel speciale missie voor Guido. Hij moet deze nacht een hart van ketchup maken met aan de ene kant zijn naam en aan de andere kant die van Laura.
Ik zou maar opschieten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Aanrader om de strams aan te zwengelen?
Het is nu wel gezelligquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Aanrader om de strams aan te zwengelen?
aafke is op alle streamsquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Waar zien jullie Aafke steeds ik heb alle streams aan maar er is geen Aafke.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef de dyslectische Laura dat niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef AskMe het volgende:
Gerard gewoon nuchter over geheimen praten
Ja en dus die mongool maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J amaar hij heeft een vriendiiiiiiiiin, zegt ze
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je een link voor een hele snelle capper.. direct upload en link beschikbaar. Binnen 5 seconden heb jij een shot online op fok: FastScreenshotter2
Graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |