FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Was al dik ge-edit!quote:
Hele vieze sex!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
de sacntie, dat ze sex moeten hebben
Doe maar geen pics danquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:16 schreef toxikon het volgende:
denk dat ik maar ga, heb ook al geen ifoon en mijn vagina is ook nietmeer wat het was.
of guido stiekem bij servioquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
waar we wachten tot Guido bij Laura kruipt?
Krijg je van anderhalve week douchen in bikini.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:16 schreef toxikon het volgende:
denk dat ik maar ga, heb ook al geen ifoon en mijn vagina is ook nietmeer wat het was.
Nou Teun dan had je eerder hier moeten lezen. Hij stond met zijn pikkie vooruit op de gaydatingsite.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij lijkt mij het type er niet voor maar als dat waar is dan vraag ik mij af of het bij hem überhaupt een rol speelt.
Ik denk vaak dat mensen die als eerste opdrachten krijgen, dat ze daar iig nog even verder mee willen in de verhaallijnen en die dus niet in eerste instantie willen zien vertrekken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
Ben wel benieuwd naar een eventuele sanctie.
En als ze vrijdag nog steeds geen 'relatie' hebben wat gebeurt er dan? Hun geld verdelen over de rest van de deelnemers of er uit geknikkerd worden?
Dit kon de redactie toch wel weten/verwachten voordat ze dit 'geheim' verzonnen.
Wat nou als Guido er uit stapt, moet Laura dan ook?
Speculaties, speculaties
Die moet dan verplicht de rest van de weken gaan zitten snotteren dat ze haar Giedje zo mist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
Speculaties, speculaties
iedere bewoner heeft persoonlijke begeleiderquote:
Psies! Haar doos is nu een zure tropisch regenwoudquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Krijg je van anderhalve week douchen in bikini.
Hummie heeft de casting gedaan, wie weet heeft ze nog meer in de melk te brokkelen.quote:
Eensch!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:14 schreef jurien het volgende:
[..]
Voel me nog wat groen Eric haha... Ja alles wel.
De reactie: Hmm, als ik een vriendinnetje thuis had zitten en ik zou besluiten om mee te doen dan had ik haar wel vertelt dat ook zoiets kan gaan gebeuren in het spel. Laura wil natuurlijk liever naar Alex.
Ik zou zeggen: Doorknallen en doorzetten. Na drie maanden ben je zo vrij als een vogeltje.
Soort gehandicaptenzorg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
iedere bewoner heeft persoonlijke begeleider
Sowieso, ik vraag me af hoe ze dat willen doen als Laura er donderdag uitgestemd zou worden. Frauderen met de stemmen oid?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
Ben wel benieuwd naar een eventuele sanctie.
En als ze vrijdag nog steeds geen 'relatie' hebben wat gebeurt er dan? Hun geld verdelen over de rest van de deelnemers of er uit geknikkerd worden?
Dit kon de redactie toch wel weten/verwachten voordat ze dit 'geheim' verzonnen.
Speculaties, speculaties
Die is vermoedelijk gecast als goede en geschikte eerste afvallerquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:19 schreef PC eend het volgende:
Maar die theorie pakte bij jurien niet goed uit dan
Oww...het was een grapje.quote:
Dat ze morgen de sanctie gaan afwachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef gniffie het volgende:
wat hebben laura en guido afgesproken, toen laura naar bed ging?
Op de rode bank!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja met een hele boel geluid en druppels die in het rond vliegen enzo.
en pony's en een hilti boorhamer en behangplaksel enzo !quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen zo vlak voor het slapen!!!!quote:
Ja hij deed het leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk gecast als goede en geschikte eerste afvaller
Voor de hand zou liggen dat dan zijn orginele geheim weer gaat meespelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sowieso, ik vraag me af hoe ze dat willen doen als Laura er donderdag uitgestemd zou worden. Frauderen met de stemmen oid?
Hmm, voor gratis natuurlijk zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef RiftNL het volgende:
Sanctie voor Guido, avondje doorbrengen met;
[ afbeelding ]
Hoe kan je aan slapen denken met zo'n spannende nacht in het vooruitzicht!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen zo vlak voor het slapen!!!!
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voorquote:
yepquote:
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ze morgen de sanctie gaan afwachten.
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zou er dus niet bij gaan liggen armen omhoog smell mijn oksels bleeeghquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?![]()
benieuwd welke kamer guido pakt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijk
Nee, zij moet bij hem in het 1 persoonsbed kruipen voor de missie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?![]()
benieuwd welke kamer guido pakt
Wat Laura dan bij het weggaan in het schrift kan krabbelen, omdat hij het haar verteld heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Voor de hand zou liggen dat dan zijn orginele geheim weer gaat meespelen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijk
Je bedoelt "zijn"quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Voor de hand zou liggen dat dan haar orginele geheim weer gaat meespelen.
misschien heeft guido arm pit fetishquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik zou er dus niet bij gaan liggen armen omhoog smell mijn oksels bleeegh
Het zou mij niet verbazen als hij het bij aanvang wist en daar geld voor gekregen heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voor
Antislipquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat heeft guido nou voor lelijke slip aan
Was zo'n mannelijke hipster?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat heeft guido nou voor lelijke slip aan
Ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat ze elkaars orginele geheim zouden vertellen. Wat dat betreft heeft Guido het beter begrepen dan Laura.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat Laura dan bij het weggaan in het schrift kan krabbelen, omdat hij het haar verteld heeft.
Mits dat de truth, the whole truth and nothing but enzo was. Wat ik betwijfel.
ja ik denk dat het morgen niet zon productief daggie word.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:26 schreef gniffie het volgende:
moet morgen om 7 uur op, guido ga nou bij die struisvogel liggen . anders voel ik me genaaid
Ah bah wat een lelijk dingquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
Naja, welterusten all! Ik verwacht geen Guido-Laura vuurwerk.![]()
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:27 schreef Lemar het volgende:
Hij zit te dubben om het toch wel te doen he.
Hij twijfelt omdat onder zijn slip nog een Yoghi-Bear slip zit en hij weet niet of Laura dat wel nice vind.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:27 schreef Lemar het volgende:
Hij zit te dubben om het toch wel te doen he.
Ja hèquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:28 schreef versabommie het volgende:
Guido pakt zijn camera momentje.. bah!
3 min geleden wel jah deed ze haar ogen nog openquote:
Ze moesten toch in 1 bed wakker worden? Welk bed maakte niet uit toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:28 schreef b_engeltje het volgende:
laura moest bij guido in bed liggen ,niet andersom
ze moest hem ook over krijgen dat hij ontbijt voor hun op bed ging maken
Echt, dit is een classic.. Morgen opd e buis, met een mppie Chopin eronder en hoppaaaaaaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Die gast zit iedereen te playen, leuk voor de reguliere uitzendingen
ghehehequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Greys het volgende:
Laura ligt er bij alsof ze donders goed weet dat er nu mensen zitten te loeren in elk geval.
En Guido zit 'wanhoop' te acteren.
Schiet eens op, ik moet morgen werken
zowey daar zou ik mijn vriendin van 17 wel voor vergeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me helemaal geweldig als Guido het uiteindelijk durft en vervolgens Joanna halverwege de nacht erbij slaapwandelt.
wel meer, slome pcquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij 3 minuten achter
Kontvingeren is ook een optiequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is hij niet echt voor in de stemming gok ik
Alles kan kapotquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:28 schreef toxikon het volgende:
Toch raar dat je iemand met een vriendin van 17jaar zo'n misse geeft, das vragen om brokken.
nope bij guido en daar moesetn ze samen wakker wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze moesten toch in 1 bed wakker worden? Welk bed maakte niet uit toch?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me helemaal geweldig als Guido het uiteindelijk durft en vervolgens Joanna halverwege de nacht erbij slaapwandelt.
Ah ok, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope bij guido en daar moesetn ze samen wakker worden
Want er moest brute seks aan te pas komen?quote:
Moet Laura nog wel een ontbijtje voor hem maken, anders halen ze het nog niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope bij guido en daar moesetn ze samen wakker worden
Kom ff aan met een onderwerpquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef gniffie het volgende:
wie had er nou trouwens gedrolt in het huis/tuin?
Gerard, ben jij het?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Grunge. het volgende:
Guido's ogen gaan nu zo heen en weer dat-ie elk moment een beslissing lijkt te kunnen maken.
dat was paar dagen geleden gebeurd. maar heb ff 2 dagies pauze gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom ff aan met een onderwerp![]()
En trouwens.. ik was dronken, kan iedereen overkomen!!...
of heb je het over het huis?
nee hij moest een ontbijtje voor hun samn maken ontbijt op be ...lekker romantisch ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:32 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Moet Laura nog wel een ontbijtje voor hem maken, anders halen ze het nog niet!![]()
Dat is de 'kijk mij er bevallig ende elegant bij liggen, zo lig ik altijd, heus!' pose.quote:
Ja van die tell-sell.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:32 schreef Soury het volgende:
Er zijn toch van die snuggie dekens met armen
Ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de 'kijk mij er bevallig ende elegant bij liggen, zo lig ik altijd, heus!' pose.
krijgt ge koude arme vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de 'kijk mij er bevallig ende elegant bij liggen, zo lig ik altijd, heus!' pose.
Dat is niet slapen, ze ligt klaar met haar dampende gruizige geul vol geiligheid te wachten tot desnoods die ontken-homo erop zal duiken!quote:
zometeen hoor je ook DE STEM "Guido doe je zender om" Het hele huis pissig =) dat is de sanctie voor Guido =)quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Heeft guido zijn zender wel om?
Dat zou wel een bak zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:34 schreef digitac het volgende:
[..]
zometeen hoor je ook DE STEM "Guido doe je zender om" Het hele huis pissig =) dat is de sanctie voor Guido =)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:34 schreef Lemar het volgende:
Ik begin over haar slaappose en ze neemt een andere aan.
Needs kudosquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef RiftNL het volgende:
Epic tv moment;
Guido doet zijn winnie the pooh slip omlaag en steekt zijn eikel onder de neus van Laura, gatverdamme man!!!! Iedereen wakker
dit is veel minder geilquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tis in ieder geval wat anders dan weer een nacht naar joanna kijken
Nou als ik erachter zou liggen blijft het niet bij liggen zeg maar, dan begint mijn prostaat te klapperenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef gniffie het volgende:
whats the big deal eigenlijk, hun relatie is toch niet seksueel. gewoon bijelkaar liggen
En Guido is natuurlijk bang dat ie dienst weigert voor de cameraquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is niet slapen, ze ligt klaar met haar dampende gruizige geul vol geiligheid te wachten tot desnoods die ontken-homo erop zal duiken!
plus een half dozijn eieren per dag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef versabommie het volgende:
Stem: Guido, je krijg 30 minuten vanaf nu om Laura te doen. Slaag je hierin dan morgen weer. Lukt dit je niet zal morgen iedereen voor een week alleen nog maar bruin brood met pindakaas eten!
thanx!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/301/Samen+wakker+worden
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef gniffie het volgende:
whats the big deal eigenlijk, hun relatie is toch niet seksueel. gewoon bijelkaar liggen
mwah zo geil kan je niet worden van struisvogel lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nou als ik erachter zou liggen blijft het niet bij liggen zeg maar, dan begint mijn prostaat te klapperen
nee oh alleen rauwe uienquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef versabommie het volgende:
Stem: Guido, je krijg 30 minuten vanaf nu om Laura te doen. Slaag je hierin dan morgen weer. Lukt dit je niet zal morgen iedereen voor een week alleen nog maar bruin brood met pindakaas eten!
Hetgeen ook logisch is, want Guido duwt hem liever in babyboom-mannenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Guido is natuurlijk bang dat ie dienst weigert voor de camera
Niet echt he...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat mensen die als eerste opdrachten krijgen, dat ze daar iig nog even verder mee willen in de verhaallijnen en die dus niet in eerste instantie willen zien vertrekken.
Maar die theorie pakte bij jurien niet goed uit dan
Laura dacht dat er een neger binnen kwamquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:37 schreef Lemar het volgende:
Haha, Laura die opkijkt van de deur die open ging.
ah 20 cm.. is in ruststand al okquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en dikke orgie daarnaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
Komop stem, nu KEIHARD door dat huis: Doe je zender om! Heel de bende wakker en sjaggie!
Die stem ook in slaap gevallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
Komop stem, nu KEIHARD door dat huis: Doe je zender om! Heel de bende wakker en sjaggie!
Wat doet die lul dan in een huis vol met vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hetgeen ook logisch is, want Guido duwt hem liever in babyboom-mannen
Met dwergen en pony's en bakmeelpoeder en sjit!quote:
Hehehe, ieder z'n talent!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voor
geld!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doet die lul dan in een huis vol met vrouwen
Een twintigjarige jongen die al anderhalve week in een huis zit zonder ergens zijn kwakje te kunnen lozen. Daar gaat echt niets dienst weigeren hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien had je iets minder vaak moeten zeggen dat je de bewoners echt 10 x niks vond
Of beter nog.. Sharon! Al die wijven weer over de zeik!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:40 schreef Coos het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij nu Monique gaat liggen douwen.
sharon ontmaagden hehequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of beter nog.. Sharon! Al die wijven weer over de zeik!
Zou wel grappig zijn als hij ze allemaal binnen een half uur even afwerktquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:40 schreef Coos het volgende:
Of dat hij na ellenlang dramatisch twijfelen eindelijk bij Laura aankomt en dat Alex haar net alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:40 schreef Coos het volgende:
Die vind het allang best, als hij maar onder dat dak kan blijven zittenquote:
Dan kan hij beter Cynthia doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of beter nog.. Sharon! Al die wijven weer over de zeik!
Die tokkelt er nog een begeleidend deuntje bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vind het allang best, als hij maar onder dat dak kan blijven zitten
Nee.. dat is een vies kind!quote:
echt ontmaagden gekkie dat had ze verteld de 3de dag ofzoquote:
en daarna verteld hij nog een verhaaltje voor het slapen gaan! zal hem boeien.. als hij maar binnen mag blijvenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tokkelt er nog een begeleidend deuntje bij
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:43 schreef gniffie het volgende:
toedels iedereen, kijk morgen weer mee vanaf 11 uur
Da's geen straf voor 'm denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Morgen bewerkt Sofia hem met een strapon
Heb het teug gekeken en inderdaad, het ging veel te snel allemaal. Had iedereen ff apart moeten nemen om het te verkondigen...daarna groepsgesprek... had in m'n voordeel gewerkt...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien had je iets minder vaak moeten zeggen dat je de bewoners echt 10 x niks vond
Straks rolt ie Karim nog op zijn buik.quote:
Guido gaat kontscheetjes laten tenminste in die houding ligt hij oftewel mannelijke kutscheetjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
Guido toch weer aan de twijfel ?
Dat bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
Guido toch weer aan de twijfel ?
nogmaals die vind het allemaal prima.. dak boven zijn hoofd, vers eten.. Al duwen ze er een gorilla op.. die hoor je echt nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks rolt ie Karim nog op zijn buik.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks rolt ie Karim nog op zijn buik.
Dat zag ik ook jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef RiftNL het volgende:
WTF hij knijpt hele tijd zn ass bijelkaar alsof die een dikke ruft moet laten maar niet wil laten
hij is rek en strek oefeningen aan het doen voor de strap on sessie morgen met sofia =)quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef RiftNL het volgende:
WTF hij knijpt hele tijd zn ass bijelkaar alsof die een dikke ruft moet laten maar niet wil laten
Ja, pakte gewoon ongelukkig uit. Ik denk dat je dat zo meteen in het begin ook niet hebt kunnen overzien. Beetje een valse start.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:45 schreef jurien het volgende:
[..]
Heb het teug gekeken en inderdaad, het ging veel te snel allemaal. Had iedereen ff apart moeten nemen om het te verkondigen...daarna groepsgesprek... had in m'n voordeel gewerkt...
hele ronde kontquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
Guido heeft best een dikke kont
Het schijnt wel dat hij zijn winkelwagentje een beetje mistquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
nogmaals die vind het allemaal prima.. dak boven zijn hoofd, vers eten.. Al duwen ze er een gorilla op.. die hoor je echt niet
Ik zou gewoon keihard liggen ruften in dat hok.. uiteindelijk gaat het erom wie overleeft in dat huis ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef RiftNL het volgende:
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hele ronde kont
als hij loopt in dat shirt en onderbroek vind ik hem ook echt nog zon broekies figuur hebben ,kan niet goed uitleggen ,maar nog niet echt mannelijk zeg maar
Zei mijn vriendin ook al ja die is meer van Philipequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hele ronde kont
als hij loopt in dat shirt en onderbroek vind ik hem ook echt nog zon broekies figuur hebben ,kan niet goed uitleggen ,maar nog niet echt mannelijk zeg maar
Keihard snurken hoort daar ook bij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon keihard liggen ruften in dat hok.. uiteindelijk gaat het erom wie overleeft in dat huis ..
Daarom ligt ie ook nog goed in de marktquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hele ronde kont
Ik vond Jurien veruit de knapste man in het huis. Nu zit er niet meer zoveel soeps inquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook al ja die is meer van Philipe
Nouja daar heeft hij dan weer een bankstel voor in de plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat hij zijn winkelwagentje een beetje mist
ja ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook al ja die is meer van Philipe
Ha! Hebbie mij nog nie gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ik ook
kwa lichaam is die meer af
nee dit is tocch nog te ventjes achtig wat ik al zei dan eerder philipquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom ligt ie ook nog goed in de markt
Junge die vent uit Star Wars -_-quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan is zijn geheim dat hij iemands vader is?
Zou toch een stunt zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:50 schreef RiftNL het volgende:
Stem gaat zometeen even liedje aanzetten; Jop - Jij bent de zon!
dat zouden ze wel verdienen jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:50 schreef RiftNL het volgende:
Stem gaat zometeen even liedje aanzetten; Jop - Jij bent de zon!
You don't knowquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ben bang dat ik daat a op mot zeggen *gelukkig niet*
wat je niet weet mis je niet ...quote:
Ik ben duurder dan Guido!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat je niet weet mis je niet ...
niet te vel *in de aanbieding* gooien komt zo goedkoop en minder aantrekkelijk over
Sofia kan toch in een kist gaan liggen? Verschil zie je niet heurquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:53 schreef versabommie het volgende:
Nouja Joanna er strax uit, Sofia weer wakker omdat ze zonder dekens ligt..
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:05 schreef houdoeken het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe een bewoner die het huis heeft verlaten ooit nog terug kan komen in het spel. HIj heeft dan toch voorkennis en weet in principe alle geheimen al?
Jij bent top!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vond Jurien veruit de knapste man in het huis. Nu zit er niet meer zoveel soeps in
Hij zoekt de Zwitsal fles...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:55 schreef versabommie het volgende:
En hop babyvetje is er weer uit... tv momentje pakken .. wat een prof!
Heur es ff mongol zo lulle we niet huhquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sofia kan toch in een kist gaan liggen? Verschil zie je niet heur
mijnstem heb je als je maar meer leven in de tent brengtquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef jurien het volgende:
Om nog ff terug te komen op de vraag uit het vorige topic die nu is gesloten:
[..]
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.
Ik heb een verhaallijntje bedacht...
Oplossing: Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik een weekje in een hotelkamer in Portugal zat. Ik had alle luxe, lekker eten, flessen wijn, kratten bier, ging elke dag naar de sauna en de zonnebank. Had een eigen videotheek... nee bioscoop en kon een keer naar een prive voorstelling van het lokale circus...
Echter was ik wel vertoken van informatie vanuit het huis. Ik heb geen idee wat er zich heeft voorgedaan en wat er is gebeurt. Geen bewoner die dat ook maar voor 100% gaat geloven dus er zou veel wantrouwen komen. Een aantal kandidaten willen niets van je weten en gaan mij niet zo waarderen als 'maatje' (Sharon, Sofia, Joanne) en een aantal gaan proberen om vrienden te worden om te kijken of ze info kunnen krijgen...(Gerard in elk geval dus dikke lol)
Dan nog een paar leuke geheime missies die nog bedacht moeten worden of wat valse informatie die ik het spel in breng. Best een leuke wending!
Ik ben een acteur van niets zoals jullie tijdens de kick-off konden zien maar dat heeft ook te maken met groepsdruk en een onbekende situatie zonder voorbereiding. Ik zou dit best 'eigen' kunnen maken en ken de hoofdrolspelers nu.
Natuurlijk wordt ik na een week door alle bewoners genominneerd maar dan alle FOK leden op mij stemmen en blijf ik nog een weekje.
Best aardig bedacht... denk alleen niet realistisch...
Deal?
Geintje junge nu ekkes verder kieke!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heur es ff mongol zo lulle we niet huh
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef jurien het volgende:
Om nog ff terug te komen op de vraag uit het vorige topic die nu is gesloten:
[..]
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.
Ik heb een verhaallijntje bedacht...
Oplossing: Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik een weekje in een hotelkamer in Portugal zat. Ik had alle luxe, lekker eten, flessen wijn, kratten bier, ging elke dag naar de sauna en de zonnebank. Had een eigen videotheek... nee bioscoop en kon een keer naar een prive voorstelling van het lokale circus...
Echter was ik wel vertoken van informatie vanuit het huis. Ik heb geen idee wat er zich heeft voorgedaan en wat er is gebeurt. Geen bewoner die dat ook maar voor 100% gaat geloven dus er zou veel wantrouwen komen. Een aantal kandidaten willen niets van je weten en gaan mij niet zo waarderen als 'maatje' (Sharon, Sofia, Joanne) en een aantal gaan proberen om vrienden te worden om te kijken of ze info kunnen krijgen...(Gerard in elk geval dus dikke lol)
Dan nog een paar leuke geheime missies die nog bedacht moeten worden of wat valse informatie die ik het spel in breng. Best een leuke wending!
Ik ben een acteur van niets zoals jullie tijdens de kick-off konden zien maar dat heeft ook te maken met groepsdruk en een onbekende situatie zonder voorbereiding. Ik zou dit best 'eigen' kunnen maken en ken de hoofdrolspelers nu.
Natuurlijk wordt ik na een week door alle bewoners genominneerd maar dan alle FOK leden op mij stemmen en blijf ik nog een weekje.
Best aardig bedacht... denk alleen niet realistisch...
Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |