de kont van jaap is ook massive...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:12 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Voor 100K voorzie ik Terror Jaap van een nieuwe anus 100.000 pietermannen dat is massive money imo
Lol, probeer dan eens aan Monique te ontfutselen wat haar nick hier is, ze had voor de show hier meegelezen, dus ze kan best eens een account hebben hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:10 schreef jurien het volgende:
[..]
Sinds ik persoonlijk op Fok zit heb ik het gevoel meer support te krijgen... Had al voor de show hier moeten zitten...![]()
Mocht ik voor de tweede maal huisspook worden dan verwacht ik meer support he...
is sofia valentine wel gewend denk ik ozquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:12 schreef Dutchguy het volgende:
Ik denk dat ik helemaal stapel zou worden van die felle lampen 24 uur per dag op je gericht.
Hij is naar het schijnt iig niet onbekend met het fenomeen betaalde seksquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen en zeker die spelers daar weten donders goed wat er in zo'n RLS gebeurt. Ik kan mij niet voorstellen dat Guido seks heeft uitgesloten en dat hij daar zijn grens heeft getrokken vanwege een vriendin. Als je voor 100.000 euro gaat, dan pak je een paar snollen en passant wel mee toch?
Joy!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar als je je al bedrogen voelt door de makers van het programma, ga je mogelijk in alles bedrog zien....
Gerard ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, probeer dan eens aan Monique te ontfutselen wat haar nick hier is, ze had voor de show hier meegelezen, dus ze kan best eens een account hebben hier.
Hehe idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
is sofia valentine wel gewend denk ik oz
hij reageerd er niet opquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:13 schreef DGK-Eric het volgende:
"Voor geld moet je niks doen," zegt Servio.
Daar denkt Guido toch anders over
Voel me nog wat groen Eric haha... Ja alles wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hey Nederlands nieuwste ex-deelnemer van een RLS!Alles fijn?
...en je hebt helemaal gelijkWat vind je van de reactie van Laura en Guido?
naked pics or gtfoquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:14 schreef toxikon het volgende:
ok ik geef het toe, ik ben stiekum monique
Op i-phone stiekem onder de dekens?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:14 schreef toxikon het volgende:
Ik wist het verdomme gewoon!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:14 schreef toxikon het volgende:
Even wachten, ben nog bezig met de A12quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:09 schreef RiftNL het volgende:
Cynthia heeft al genoeg gerookt om de A2 van nieuw asfalt te voorzien holy banana zeg
Hij lijkt mij het type er niet voor maar als dat waar is dan vraag ik mij af of het bij hem überhaupt een rol speelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is naar het schijnt iig niet onbekend met het fenomeen betaalde seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |