Of nog mooier, als guido bij laura in bed gaat kruipen en Laura bij Guido maar lekaar mislopen en uiteindelijk allebei alleen in bed liggen in de verkeerde kamerquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:50 schreef houdoeken het volgende:
Ze gaan slapen! Lollig als Laura het toch stiekem doorzet en per ongeluk tussen Karim en Gerard beland.
Aan de ene kant ben ik het deels met je eens, want er staat nergens in de papieren dat het niet mag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:53 schreef jurien het volgende:
[..]
De stem is alles bepalend in het spel en mag dus alles opleggen wat je van te voren niet wist of dacht. Dat maakt het toch juist spannend?!
Lol een grijzewollensok die er trots op is dat zijn zoon mannen pijpt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol wat ben jij voor een debiel zeg sorry maarr door dit soort figuren hebben homo's nog steeds problemen hier in Nederland, iets wat niet zou mogen in 2011. Als mijn zoon homo is ben ik daar trots op!
Ik zou even bellen .quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Guido's vader denk ik. Zijn telefoonnummer heb ik ook gevonden
Grijze sok? Gast ik ben 24 en ik bekijk dingen niet zoals mensen dat in 1900 deden jij wel blijkbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Lol een grijzewollensok die er trots op is dat zijn zoon mannen pijpt.
En btw je hebt geeneens een zoon.
ik kan je bij je thuis wel persoonlijk uitleg geven ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef maaike91 het volgende:
Bah, ik snap nog steeds niet hoe FOK werkt. Ik doe dit echt te weinig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Lol een grijzewollensok die er trots op is dat zijn zoon mannen pijpt.
En btw je hebt geeneens een zoon.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:55 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Grijze sok? Gast ik ben 24 en ik bekijk dingen niet zoals mensen dat in 1900 deden jij wel blijkbaar
Bewust voor de underdog kiezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef catwaezle het volgende:
Guido heeft echt een heel verkeerd beeld van alles, met zijn opmerking dat hij nooit in de finale kan komen.
die helpen ze zelf om zeep...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat we aan alle kanten door de Febo worden genaaid vanavond .......
Opgezet plan om de missie Guido / Laura om zeep te helpen, toch ?
Hehehe, waar doet me dat aan denken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:41 schreef houdoeken het volgende:
Guido denkt nu: Dit is niet mijn missie vriend!
Ik denk dat hij echt denkt geen kans te maken. Hij onderbouwde het ook nog goed. Alleen vergeet hij dat het beeld wat de bewoners van elkaar hebben, vaak heel anders is dan het beeld dat de kijker heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bewust voor de underdog kiezen
Hij zei wel eerlijk waar hij voor gedrukt had, dat is speltechnisch dan niet al te slim?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die droogkloot alles en iedereen bij de benen
Laat dat dan maar zo anderen doen dit veels te vaak en zijn iedere realiteit kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef maaike91 het volgende:
Bah, ik snap nog steeds niet hoe FOK werkt. Ik doe dit echt te weinig.
Dat je trots bent op wat iemand bereikt in het leven ala.. maar trots zijn op geaardheid is toch facking dom? Ik bedoel daar wor je mee geboren.. het is niet zo dat je datr hebt moeten bereiken, ook al denken sommige kerken dat homosueel zijn te genezen is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol wat ben jij voor een debiel zeg sorry maarr door dit soort figuren hebben homo's nog steeds problemen hier in Nederland, iets wat niet zou mogen in 2011. Als mijn zoon homo is ben ik daar trots op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |