Danku voor supportquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoewel ze gelijk hebben dat hun missie veel moeilijker is dan de missies die anderen hebben gehad (op die van Jurien na), moeten ze ook wel begrijpen waarom dit nodig is.
Moet dat nou?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Guido's vader denk ik. Zijn telefoonnummer heb ik ook gevonden
Daar zou ik het wel moeilijk mee hebben idd, maar je kunt op een gegeven moment niet zeggen dat een kind iets niet mag doen omdat het niet strookt met wat jij voor ogen hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:49 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En als jou evt kinderen zeggen "mam,ik heb de buurman gepijpt voor 50 euro" dan zeg jij proma zoon van me?
LS ben jij het?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Guido's vader denk ik. Zijn telefoonnummer heb ik ook gevonden
Dus jij zou je erbij neerleggen want respecteren lijkt me wat zwaar toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
goedkeuren en je er bij neerleggen en/of respecteren dat dat de keuze is van je zoon
zijn verschillende dingen he
Als ze het niet doen, krijgen ze een sanctie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:52 schreef toxikon het volgende:
ok ze doen het dus niet begrijp ik en nu komt er een zware sanctie?
Geen idee wat of wie ik moet geloven, wel grappig die meningen van iedereen hier te lezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geloven jullie Guido? Ik denk dat hij zit te "spelen"
Nope, itt die laura, die leek me wel oprecht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geloven jullie Guido? Ik denk dat hij zit te "spelen"
Lol wat ben jij voor een debiel zeg sorry maarr door dit soort figuren hebben homo's nog steeds problemen hier in Nederland, iets wat niet zou mogen in 2011. Als mijn zoon homo is ben ik daar trots op!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dus jij zou je erbij neerleggen want respecteren lijkt me wat zwaar toch?
De stem is alles bepalend in het spel en mag dus alles opleggen wat je van te voren niet wist of dacht. Dat maakt het toch juist spannend?!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guido zei ook dat er nergens in de papieren stond dat je een alternatief geheim kon krijgen.
In feite zijn ze dus voorgelogen.
ook als ze het wel doen, na wat ze vannacht in mijn ogen toch best wel hoorbaar voor de rest hebben besprokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, krijgen ze een sanctie.
Thumbs up!quote:woensdag 23 februari 2011 @ 01:52:54#167
RiftNL
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dus jij zou je erbij neerleggen want respecteren lijkt me wat zwaar toch?
Lol wat ben jij voor een debiel zeg sorry maarr door dit soort figuren hebben homo's nog steeds problemen hier in Nederland, iets wat niet zou mogen in 2011. Als mijn zoon homo is ben ik daar trots op!
Volgens mij heeft die droogkloot alles en iedereen bij de benenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen idee wat of wie ik moet geloven, wel grappig die meningen van iedereen hier te lezen
nee ik zou dat en goed keuren en respecteren zeker als me kind al volwassen zou zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef boekenplank het volgende:
[..]Dus jij zou je erbij neerleggen want respecteren lijkt me wat zwaar toch?
O nee, dat bedoel ik niet. Ik had ook ooit zo m'n redenen om te vertrekken. Maar 't blijft altijd zoeken naar de regels tussen de regels van de regels en testen en spelen en de grenzen opzoeken Je speelt het spel niet alleen tegen je huisgenoten. Iedereen die meedoet in een RLS komt daar ooit achter. En Laura en Guido hebben nu dat besefmomentje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij gaat er wel héél erg vanuit dat je je alles maar moet laten welgevallen omdat je nu eenmaal in het spel zit. Het is toch geven en nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |