Valt me niet op eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee dat zien we niet, maar hij is wel echt een nicht kwa gedrag etc. (geen problemen met nichten overigens)
Ik heb alle films al gezien, zuiver en alleen in het kader van research natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet meegekregen
Ik weet het niet, maar vanaf het moment dat ik die gast zag had ik zoiets van "Die moet je in de gaten houden". En dat heb ik ook bij die Sofia
wa heeft dit er mee te maken damn wist niet dat nederland nog zoveel bekrompen mensn had de t*****quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Maar goed een hoop van jullie fappen bij Sofia? Wat ik dus een vies wijf vindt google maar even en ga me dan vertellen dat ze eigenlijk wel lief is en aardig.
Geen zin in klzkquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik daag je uit om mijn posts over sofia nog eens te lezen. skkel
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel de sympathiekste van de mannen daar.
Maakt diepe buiging voor b_engeltjequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wa heeft dit er mee te maken damn wist niet dat nederland nog zoveel bekrompen mensn had de t*****
Die is puur lief, lekker en voor zover mij bekend heeft nauwelijks keelpijn hoofdpijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Maar goed een hoop van jullie fappen bij Sofia? Wat ik dus een vies wijf vindt google maar even en ga me dan vertellen dat ze eigenlijk wel lief is en aardig.
En Jurien dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maar ze krijgen allebei wel het hele huis over zich heen, en dat zien ze geen van beide zitten. Dat is volgens mij de voornaamste reden.
Ja! Geven en nemen dus! Ze gaven te weinig, krijgen nu een kut missie, maar hebben wel het recht om zich daar niet mee op te laten zadelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
O nee, dat bedoel ik niet. Ik had ook ooit zo m'n redenen om te vertrekken. Maar 't blijft altijd zoeken naar de regels tussen de regels van de regels en testen en spelen en de grenzen opzoeken Je speelt het spel niet alleen tegen je huisgenoten. Iedereen die meedoet in een RLS komt daar ooit achter. En Laura en Guido hebben nu dat besefmomentje.
Ik snap ze ergens ook wel, maar Guido en Laura zijn het allemaal lekker enorm aan het opblazen met z'n tweeen. Wat stelt het nu helemaal voor? En eerlijk is eerlijk: ze doen niks met hun geheim uit zichzelf, dus dan maar zo.Welkom in de wondere wereld van RLS!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:59 schreef jurien het volgende:
[..]
Hoe langer je in het spel zit hoe verassender het wordt om de aflvereingen terug te kijken en te ervaren wat er allemaal niet klopte en missies waren...
Lekker kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Guido's vader denk ik. Zijn telefoonnummer heb ik ook gevonden
Lol wat een kleine lontjes hier, het lijkt ssl wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wa heeft dit er mee te maken damn wist niet dat nederland nog zoveel bekrompen mensn had de t*****
Vooropgezet één tweetje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Geven en nemen dus! Ze gaven te weinig, krijgen nu een kut missie, maar hebben wel het recht om zich daar niet mee op te laten zadelen.
Ze hebben nog wel een béétje weinig wisselgeld though, ze zijn niet onmisbaar, en het is de vraag wat de sanctie gaat worden. De wondere wereld van RLS indeed.
Wat klopt daar niet aan, even uit nieuwsgierigheid?quote:
Wat ik van de missie vind of van de situatie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heej jurien wat denk jij ervan? of had je dat al gezegd ergens en heb ik er overheen gelezen
Dat kan dan dus ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:05 schreef houdoeken het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe een bewoner die het huis heeft verlaten ooit nog terug kan komen in het spel. HIj heeft dan toch voorkennis en weet in principe alle geheimen al?
Ik krijg het idee dat Guido denkt dat de redactie echt een spelletje met hun speelt en dat hij ook niet vertrouwt hoe zij de missie in de uitzending zullen brengen. In theorie, als je erg para bent, kan je natuurlijk denken dat de regie in de uitzendingen doet voorkomen dat de relatie tussen Laura en Guido écht is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:04 schreef Greys het volgende:
Stel dat Guido wel een vriendin heeft, die heeft dan al lang en breed door - die kijkt ook streams neem ik aan dan- dat het allemaal nep is. Geen probleem dan toch? En Laura moet niet zo bang zijn als slet te worden neergezet, ze weet dat de kijkers weten dat het nep is.
Ze hoeft toch niet verplicht tegen de muur genomen te worden door Guido van de Stem?
Dat lijkt me dan idd ook onmogelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:05 schreef houdoeken het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe een bewoner die het huis heeft verlaten ooit nog terug kan komen in het spel. HIj heeft dan toch voorkennis en weet in principe alle geheimen al?
Toch gek dat je het toch vaker voorbij ziet komen dan in het forum. Het zou idd logischer zijn als het niet gaat.quote:
Ze weten toch gewoon dat de missies bekend worden gemaakt aan de kijkers?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Guido denkt dat de redactie echt een spelletje met hun speelt en dat hij ook niet vertrouwt hoe zij de missie in de uitzending zullen brengen. In theorie, als je erg para bent, kan je natuurlijk denken dat de regie in de uitzendingen doet voorkomen dat de relatie tussen Laura en Guido écht is.
Maar wat Guido dan even vergeet is dat wij 24/7 streams hebben. Misschien denk ie dat er heel vaak streamlocks in worden gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |