abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93185418
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:

[..]

Nee dat zien we niet, maar hij is wel echt een nicht kwa gedrag etc. (geen problemen met nichten overigens)
Valt me niet op eigenlijk :)
pi_93185425
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Niet meegekregen :N

Ik weet het niet, maar vanaf het moment dat ik die gast zag had ik zoiets van "Die moet je in de gaten houden". En dat heb ik ook bij die Sofia :9
Ik heb alle films al gezien, zuiver en alleen in het kader van research natuurlijk :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93185432
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Geen van beiden.
Maar goed een hoop van jullie fappen bij Sofia? Wat ik dus een vies wijf vindt google maar even en ga me dan vertellen dat ze eigenlijk wel lief is en aardig.
wa heeft dit er mee te maken damn wist niet dat nederland nog zoveel bekrompen mensn had de t*****
pi_93185434
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:02 schreef toxikon het volgende:

[..]

ik daag je uit om mijn posts over sofia nog eens te lezen. skkel
Geen zin in klzk
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  woensdag 23 februari 2011 @ 02:03:30 #230
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_93185438
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:02 schreef Coos het volgende:

[..]

Maar wel de sympathiekste van de mannen daar.
Vind ik ook ^O^
Jij ook?
pi_93185439
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:03 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

wa heeft dit er mee te maken damn wist niet dat nederland nog zoveel bekrompen mensn had de t*****
Maakt diepe buiging voor b_engeltje :P
pi_93185441
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Geen van beiden.
Maar goed een hoop van jullie fappen bij Sofia? Wat ik dus een vies wijf vindt google maar even en ga me dan vertellen dat ze eigenlijk wel lief is en aardig.
Die is puur lief, lekker en voor zover mij bekend heeft nauwelijks keelpijn hoofdpijn O+
  woensdag 23 februari 2011 @ 02:03:59 #233
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_93185446
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:03 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Geen zin in klzk
Dan moet je ook maar geen grote bek hebben met slappe ongefundeerde praatjes.
alles moet op
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2011 @ 02:04:04 #234
163650 Greys
pi_93185448
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maar ze krijgen allebei wel het hele huis over zich heen, en dat zien ze geen van beide zitten. Dat is volgens mij de voornaamste reden.
En Jurien dan? :D
Die missie vond ik op zich dan meer klote dan deze die L&G hebben.
Guido wilde zelfs al zeggen dat die hele vriendin thuis gelogen was. Dan had Laura toch geen probleem meer gehad? Ze had Alex kunnen inseinen en een dealtje sluiten dat hij haar niet weg zou rode-knoppen als ze het had aangedurfd eventueel, of anders gewoon met de consequenties dealen.

Stel dat Guido wel een vriendin heeft, die heeft dan al lang en breed door - die kijkt ook streams neem ik aan dan :+ - dat het allemaal nep is. Geen probleem dan toch? En Laura moet niet zo bang zijn als slet te worden neergezet, ze weet dat de kijkers weten dat het nep is.
Ze hoeft toch niet verplicht tegen de muur genomen te worden door Guido van de Stem? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 23 februari 2011 @ 02:04:11 #235
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93185454
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:54 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

O nee, dat bedoel ik niet. Ik had ook ooit zo m'n redenen om te vertrekken. Maar 't blijft altijd zoeken naar de regels tussen de regels van de regels en testen en spelen en de grenzen opzoeken Je speelt het spel niet alleen tegen je huisgenoten. Iedereen die meedoet in een RLS komt daar ooit achter. En Laura en Guido hebben nu dat besefmomentje. :Y

Ik snap ze ergens ook wel, maar Guido en Laura zijn het allemaal lekker enorm aan het opblazen met z'n tweeen. Wat stelt het nu helemaal voor? En eerlijk is eerlijk: ze doen niks met hun geheim uit zichzelf, dus dan maar zo. :Y Welkom in de wondere wereld van RLS! O+
Ja! Geven en nemen dus! Ze gaven te weinig, krijgen nu een kut missie, maar hebben wel het recht om zich daar niet mee op te laten zadelen.
Ze hebben nog wel een béétje weinig wisselgeld though, ze zijn niet onmisbaar, en het is de vraag wat de sanctie gaat worden. De wondere wereld van RLS indeed. c_/
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_93185456
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:59 schreef jurien het volgende:

[..]

Hoe langer je in het spel zit hoe verassender het wordt om de aflvereingen terug te kijken en te ervaren wat er allemaal niet klopte en missies waren... :)
:')
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
  woensdag 23 februari 2011 @ 02:04:19 #237
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93185457
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is Guido's vader denk ik. Zijn telefoonnummer heb ik ook gevonden :')
Lekker kansloos inderdaad.
pi_93185461
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:03 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Lol wat een kleine lontjes hier, het lijkt ssl wel?
Nou trusten allemaal.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_93185466
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja! Geven en nemen dus! Ze gaven te weinig, krijgen nu een kut missie, maar hebben wel het recht om zich daar niet mee op te laten zadelen.
Ze hebben nog wel een béétje weinig wisselgeld though, ze zijn niet onmisbaar, en het is de vraag wat de sanctie gaat worden. De wondere wereld van RLS indeed. c_/
Vooropgezet één tweetje?
pi_93185467
Ik blijf nog even hangen, peukie na de daad zeg maar :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93185469
Cynthia is wel eenzaam HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH FAIL!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2011 @ 02:05:46 #242
163650 Greys
pi_93185478
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:04 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

:')
Wat klopt daar niet aan, even uit nieuwsgierigheid?
Als je langer in het spel zat is het toch ook interessanter om na afloop te horen hoe alles nou precies in elkaar stak qua clous en geheimen enzo? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93185483
Ik snap eigenlijk niet hoe een bewoner die het huis heeft verlaten ooit nog terug kan komen in het spel. HIj heeft dan toch voorkennis en weet in principe alle geheimen al?
pi_93185486
Wie snuit door even zijn/haar cokeneus?
  woensdag 23 februari 2011 @ 02:06:07 #245
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93185489
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

heej jurien wat denk jij ervan? of had je dat al gezegd ergens en heb ik er overheen gelezen
Wat ik van de missie vind of van de situatie?
De missie is een missie en die pakt voor hun zwaar uit. Dat is mooi kut natuurlijk maarja, ik had natuurlijk ook een missie zoals iedereen heeft kunnen zien en die was ook niet al te makkelijk. That's the game... moeilijk maar wel fair...
pi_93185491
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:05 schreef houdoeken het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe een bewoner die het huis heeft verlaten ooit nog terug kan komen in het spel. HIj heeft dan toch voorkennis en weet in principe alle geheimen al?
Dat kan dan dus ook niet.
pi_93185497
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:04 schreef Greys het volgende:

Stel dat Guido wel een vriendin heeft, die heeft dan al lang en breed door - die kijkt ook streams neem ik aan dan :+ - dat het allemaal nep is. Geen probleem dan toch? En Laura moet niet zo bang zijn als slet te worden neergezet, ze weet dat de kijkers weten dat het nep is.
Ze hoeft toch niet verplicht tegen de muur genomen te worden door Guido van de Stem? :D
Ik krijg het idee dat Guido denkt dat de redactie echt een spelletje met hun speelt en dat hij ook niet vertrouwt hoe zij de missie in de uitzending zullen brengen. In theorie, als je erg para bent, kan je natuurlijk denken dat de regie in de uitzendingen doet voorkomen dat de relatie tussen Laura en Guido écht is.

Maar wat Guido dan even vergeet is dat wij 24/7 streams hebben. Misschien denk ie dat er heel vaak streamlocks in worden gegooid.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2011 @ 02:06:48 #248
163650 Greys
pi_93185499
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:05 schreef houdoeken het volgende:
Dat lijkt me dan idd ook onmogelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93185503
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:06 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Dat kan dan dus ook niet.
Toch gek dat je het toch vaker voorbij ziet komen dan in het forum. Het zou idd logischer zijn als het niet gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 februari 2011 @ 02:07:42 #250
163650 Greys
pi_93185513
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat Guido denkt dat de redactie echt een spelletje met hun speelt en dat hij ook niet vertrouwt hoe zij de missie in de uitzending zullen brengen. In theorie, als je erg para bent, kan je natuurlijk denken dat de regie in de uitzendingen doet voorkomen dat de relatie tussen Laura en Guido écht is.

Maar wat Guido dan even vergeet is dat wij 24/7 streams hebben. Misschien denk ie dat er heel vaak streamlocks in worden gegooid.
Ze weten toch gewoon dat de missies bekend worden gemaakt aan de kijkers?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')