FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Was al dik ge-edit!quote:
Hele vieze sex!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef gniffie het volgende:
de sacntie, dat ze sex moeten hebben
Doe maar geen pics danquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:16 schreef toxikon het volgende:
denk dat ik maar ga, heb ook al geen ifoon en mijn vagina is ook nietmeer wat het was.
of guido stiekem bij servioquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
waar we wachten tot Guido bij Laura kruipt?
Krijg je van anderhalve week douchen in bikini.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:16 schreef toxikon het volgende:
denk dat ik maar ga, heb ook al geen ifoon en mijn vagina is ook nietmeer wat het was.
Nou Teun dan had je eerder hier moeten lezen. Hij stond met zijn pikkie vooruit op de gaydatingsite.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij lijkt mij het type er niet voor maar als dat waar is dan vraag ik mij af of het bij hem überhaupt een rol speelt.
Ik denk vaak dat mensen die als eerste opdrachten krijgen, dat ze daar iig nog even verder mee willen in de verhaallijnen en die dus niet in eerste instantie willen zien vertrekken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
Ben wel benieuwd naar een eventuele sanctie.
En als ze vrijdag nog steeds geen 'relatie' hebben wat gebeurt er dan? Hun geld verdelen over de rest van de deelnemers of er uit geknikkerd worden?
Dit kon de redactie toch wel weten/verwachten voordat ze dit 'geheim' verzonnen.
Wat nou als Guido er uit stapt, moet Laura dan ook?
Speculaties, speculaties
Die moet dan verplicht de rest van de weken gaan zitten snotteren dat ze haar Giedje zo mist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
Speculaties, speculaties
iedere bewoner heeft persoonlijke begeleiderquote:
Psies! Haar doos is nu een zure tropisch regenwoudquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Krijg je van anderhalve week douchen in bikini.
Hummie heeft de casting gedaan, wie weet heeft ze nog meer in de melk te brokkelen.quote:
Eensch!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:14 schreef jurien het volgende:
[..]
Voel me nog wat groen Eric haha... Ja alles wel.
De reactie: Hmm, als ik een vriendinnetje thuis had zitten en ik zou besluiten om mee te doen dan had ik haar wel vertelt dat ook zoiets kan gaan gebeuren in het spel. Laura wil natuurlijk liever naar Alex.
Ik zou zeggen: Doorknallen en doorzetten. Na drie maanden ben je zo vrij als een vogeltje.
Soort gehandicaptenzorg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
iedere bewoner heeft persoonlijke begeleider
Sowieso, ik vraag me af hoe ze dat willen doen als Laura er donderdag uitgestemd zou worden. Frauderen met de stemmen oid?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
Ben wel benieuwd naar een eventuele sanctie.
En als ze vrijdag nog steeds geen 'relatie' hebben wat gebeurt er dan? Hun geld verdelen over de rest van de deelnemers of er uit geknikkerd worden?
Dit kon de redactie toch wel weten/verwachten voordat ze dit 'geheim' verzonnen.
Speculaties, speculaties
Die is vermoedelijk gecast als goede en geschikte eerste afvallerquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:19 schreef PC eend het volgende:
Maar die theorie pakte bij jurien niet goed uit dan
Oww...het was een grapje.quote:
Dat ze morgen de sanctie gaan afwachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef gniffie het volgende:
wat hebben laura en guido afgesproken, toen laura naar bed ging?
Op de rode bank!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja met een hele boel geluid en druppels die in het rond vliegen enzo.
en pony's en een hilti boorhamer en behangplaksel enzo !quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen zo vlak voor het slapen!!!!quote:
Ja hij deed het leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk gecast als goede en geschikte eerste afvaller
Voor de hand zou liggen dat dan zijn orginele geheim weer gaat meespelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sowieso, ik vraag me af hoe ze dat willen doen als Laura er donderdag uitgestemd zou worden. Frauderen met de stemmen oid?
Hmm, voor gratis natuurlijk zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef RiftNL het volgende:
Sanctie voor Guido, avondje doorbrengen met;
[ afbeelding ]
Hoe kan je aan slapen denken met zo'n spannende nacht in het vooruitzicht!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen zo vlak voor het slapen!!!!
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voorquote:
yepquote:
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ze morgen de sanctie gaan afwachten.
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zou er dus niet bij gaan liggen armen omhoog smell mijn oksels bleeeghquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?![]()
benieuwd welke kamer guido pakt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijk
Nee, zij moet bij hem in het 1 persoonsbed kruipen voor de missie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?![]()
benieuwd welke kamer guido pakt
Wat Laura dan bij het weggaan in het schrift kan krabbelen, omdat hij het haar verteld heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Voor de hand zou liggen dat dan zijn orginele geheim weer gaat meespelen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijk
Je bedoelt "zijn"quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Voor de hand zou liggen dat dan haar orginele geheim weer gaat meespelen.
misschien heeft guido arm pit fetishquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik zou er dus niet bij gaan liggen armen omhoog smell mijn oksels bleeegh
Het zou mij niet verbazen als hij het bij aanvang wist en daar geld voor gekregen heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voor
Antislipquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat heeft guido nou voor lelijke slip aan
Was zo'n mannelijke hipster?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat heeft guido nou voor lelijke slip aan
Ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat ze elkaars orginele geheim zouden vertellen. Wat dat betreft heeft Guido het beter begrepen dan Laura.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat Laura dan bij het weggaan in het schrift kan krabbelen, omdat hij het haar verteld heeft.
Mits dat de truth, the whole truth and nothing but enzo was. Wat ik betwijfel.
ja ik denk dat het morgen niet zon productief daggie word.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:26 schreef gniffie het volgende:
moet morgen om 7 uur op, guido ga nou bij die struisvogel liggen . anders voel ik me genaaid
Ah bah wat een lelijk dingquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
Naja, welterusten all! Ik verwacht geen Guido-Laura vuurwerk.![]()
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:27 schreef Lemar het volgende:
Hij zit te dubben om het toch wel te doen he.
Hij twijfelt omdat onder zijn slip nog een Yoghi-Bear slip zit en hij weet niet of Laura dat wel nice vind.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:27 schreef Lemar het volgende:
Hij zit te dubben om het toch wel te doen he.
Ja hèquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:28 schreef versabommie het volgende:
Guido pakt zijn camera momentje.. bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |