Hoe kan je aan slapen denken met zo'n spannende nacht in het vooruitzicht!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen zo vlak voor het slapen!!!!
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voorquote:
yepquote:
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ze morgen de sanctie gaan afwachten.
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja met een hele boel geluid en druppels die in het rond vliegen enzo.
Ik zou er dus niet bij gaan liggen armen omhoog smell mijn oksels bleeeghquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?![]()
benieuwd welke kamer guido pakt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijk
Nee, zij moet bij hem in het 1 persoonsbed kruipen voor de missie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom ligt laura dan zo hoopvol wakker in bed?![]()
benieuwd welke kamer guido pakt
Wat Laura dan bij het weggaan in het schrift kan krabbelen, omdat hij het haar verteld heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Voor de hand zou liggen dat dan zijn orginele geheim weer gaat meespelen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar zin in tetris als ik naat Servio's vest kijk
Je bedoelt "zijn"quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Voor de hand zou liggen dat dan haar orginele geheim weer gaat meespelen.
misschien heeft guido arm pit fetishquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik zou er dus niet bij gaan liggen armen omhoog smell mijn oksels bleeegh
Het zou mij niet verbazen als hij het bij aanvang wist en daar geld voor gekregen heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voor
Antislipquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat heeft guido nou voor lelijke slip aan
Was zo'n mannelijke hipster?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat heeft guido nou voor lelijke slip aan
Ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat ze elkaars orginele geheim zouden vertellen. Wat dat betreft heeft Guido het beter begrepen dan Laura.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat Laura dan bij het weggaan in het schrift kan krabbelen, omdat hij het haar verteld heeft.
Mits dat de truth, the whole truth and nothing but enzo was. Wat ik betwijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |