3 min geleden wel jah deed ze haar ogen nog openquote:
Ze moesten toch in 1 bed wakker worden? Welk bed maakte niet uit toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:28 schreef b_engeltje het volgende:
laura moest bij guido in bed liggen ,niet andersom
ze moest hem ook over krijgen dat hij ontbijt voor hun op bed ging maken
Echt, dit is een classic.. Morgen opd e buis, met een mppie Chopin eronder en hoppaaaaaaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Die gast zit iedereen te playen, leuk voor de reguliere uitzendingen
ghehehequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Greys het volgende:
Laura ligt er bij alsof ze donders goed weet dat er nu mensen zitten te loeren in elk geval.
En Guido zit 'wanhoop' te acteren.
Schiet eens op, ik moet morgen werken
zowey daar zou ik mijn vriendin van 17 wel voor vergeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me helemaal geweldig als Guido het uiteindelijk durft en vervolgens Joanna halverwege de nacht erbij slaapwandelt.
wel meer, slome pcquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij 3 minuten achter
Kontvingeren is ook een optiequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is hij niet echt voor in de stemming gok ik
Alles kan kapotquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:28 schreef toxikon het volgende:
Toch raar dat je iemand met een vriendin van 17jaar zo'n misse geeft, das vragen om brokken.
nope bij guido en daar moesetn ze samen wakker wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze moesten toch in 1 bed wakker worden? Welk bed maakte niet uit toch?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:29 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me helemaal geweldig als Guido het uiteindelijk durft en vervolgens Joanna halverwege de nacht erbij slaapwandelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |