nogmaals die vind het allemaal prima.. dak boven zijn hoofd, vers eten.. Al duwen ze er een gorilla op.. die hoor je echt nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks rolt ie Karim nog op zijn buik.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks rolt ie Karim nog op zijn buik.
Dat zag ik ook jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef RiftNL het volgende:
WTF hij knijpt hele tijd zn ass bijelkaar alsof die een dikke ruft moet laten maar niet wil laten
hij is rek en strek oefeningen aan het doen voor de strap on sessie morgen met sofia =)quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef RiftNL het volgende:
WTF hij knijpt hele tijd zn ass bijelkaar alsof die een dikke ruft moet laten maar niet wil laten
Ja, pakte gewoon ongelukkig uit. Ik denk dat je dat zo meteen in het begin ook niet hebt kunnen overzien. Beetje een valse start.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:45 schreef jurien het volgende:
[..]
Heb het teug gekeken en inderdaad, het ging veel te snel allemaal. Had iedereen ff apart moeten nemen om het te verkondigen...daarna groepsgesprek... had in m'n voordeel gewerkt...
hele ronde kontquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
Guido heeft best een dikke kont
Het schijnt wel dat hij zijn winkelwagentje een beetje mistquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
nogmaals die vind het allemaal prima.. dak boven zijn hoofd, vers eten.. Al duwen ze er een gorilla op.. die hoor je echt niet
Ik zou gewoon keihard liggen ruften in dat hok.. uiteindelijk gaat het erom wie overleeft in dat huis ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:46 schreef RiftNL het volgende:
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hele ronde kont
als hij loopt in dat shirt en onderbroek vind ik hem ook echt nog zon broekies figuur hebben ,kan niet goed uitleggen ,maar nog niet echt mannelijk zeg maar
Zei mijn vriendin ook al ja die is meer van Philipequote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hele ronde kont
als hij loopt in dat shirt en onderbroek vind ik hem ook echt nog zon broekies figuur hebben ,kan niet goed uitleggen ,maar nog niet echt mannelijk zeg maar
Keihard snurken hoort daar ook bij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon keihard liggen ruften in dat hok.. uiteindelijk gaat het erom wie overleeft in dat huis ..
Daarom ligt ie ook nog goed in de marktquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hele ronde kont
Ik vond Jurien veruit de knapste man in het huis. Nu zit er niet meer zoveel soeps inquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook al ja die is meer van Philipe
Nouja daar heeft hij dan weer een bankstel voor in de plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat hij zijn winkelwagentje een beetje mist
ja ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook al ja die is meer van Philipe
Ha! Hebbie mij nog nie gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ik ook
kwa lichaam is die meer af
nee dit is tocch nog te ventjes achtig wat ik al zei dan eerder philipquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom ligt ie ook nog goed in de markt
Junge die vent uit Star Wars -_-quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dan is zijn geheim dat hij iemands vader is?
Zou toch een stunt zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:50 schreef RiftNL het volgende:
Stem gaat zometeen even liedje aanzetten; Jop - Jij bent de zon!
dat zouden ze wel verdienen jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:50 schreef RiftNL het volgende:
Stem gaat zometeen even liedje aanzetten; Jop - Jij bent de zon!
You don't knowquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ben bang dat ik daat a op mot zeggen *gelukkig niet*
wat je niet weet mis je niet ...quote:
Ik ben duurder dan Guido!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat je niet weet mis je niet ...
niet te vel *in de aanbieding* gooien komt zo goedkoop en minder aantrekkelijk over
Sofia kan toch in een kist gaan liggen? Verschil zie je niet heurquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:53 schreef versabommie het volgende:
Nouja Joanna er strax uit, Sofia weer wakker omdat ze zonder dekens ligt..
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:05 schreef houdoeken het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe een bewoner die het huis heeft verlaten ooit nog terug kan komen in het spel. HIj heeft dan toch voorkennis en weet in principe alle geheimen al?
Jij bent top!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vond Jurien veruit de knapste man in het huis. Nu zit er niet meer zoveel soeps in
Hij zoekt de Zwitsal fles...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:55 schreef versabommie het volgende:
En hop babyvetje is er weer uit... tv momentje pakken .. wat een prof!
Heur es ff mongol zo lulle we niet huhquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sofia kan toch in een kist gaan liggen? Verschil zie je niet heur
mijnstem heb je als je maar meer leven in de tent brengtquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef jurien het volgende:
Om nog ff terug te komen op de vraag uit het vorige topic die nu is gesloten:
[..]
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.
Ik heb een verhaallijntje bedacht...
Oplossing: Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik een weekje in een hotelkamer in Portugal zat. Ik had alle luxe, lekker eten, flessen wijn, kratten bier, ging elke dag naar de sauna en de zonnebank. Had een eigen videotheek... nee bioscoop en kon een keer naar een prive voorstelling van het lokale circus...
Echter was ik wel vertoken van informatie vanuit het huis. Ik heb geen idee wat er zich heeft voorgedaan en wat er is gebeurt. Geen bewoner die dat ook maar voor 100% gaat geloven dus er zou veel wantrouwen komen. Een aantal kandidaten willen niets van je weten en gaan mij niet zo waarderen als 'maatje' (Sharon, Sofia, Joanne) en een aantal gaan proberen om vrienden te worden om te kijken of ze info kunnen krijgen...(Gerard in elk geval dus dikke lol)
Dan nog een paar leuke geheime missies die nog bedacht moeten worden of wat valse informatie die ik het spel in breng. Best een leuke wending!
Ik ben een acteur van niets zoals jullie tijdens de kick-off konden zien maar dat heeft ook te maken met groepsdruk en een onbekende situatie zonder voorbereiding. Ik zou dit best 'eigen' kunnen maken en ken de hoofdrolspelers nu.
Natuurlijk wordt ik na een week door alle bewoners genominneerd maar dan alle FOK leden op mij stemmen en blijf ik nog een weekje.
Best aardig bedacht... denk alleen niet realistisch...
Deal?
Geintje junge nu ekkes verder kieke!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heur es ff mongol zo lulle we niet huh
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef jurien het volgende:
Om nog ff terug te komen op de vraag uit het vorige topic die nu is gesloten:
[..]
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.
Ik heb een verhaallijntje bedacht...
Oplossing: Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik een weekje in een hotelkamer in Portugal zat. Ik had alle luxe, lekker eten, flessen wijn, kratten bier, ging elke dag naar de sauna en de zonnebank. Had een eigen videotheek... nee bioscoop en kon een keer naar een prive voorstelling van het lokale circus...
Echter was ik wel vertoken van informatie vanuit het huis. Ik heb geen idee wat er zich heeft voorgedaan en wat er is gebeurt. Geen bewoner die dat ook maar voor 100% gaat geloven dus er zou veel wantrouwen komen. Een aantal kandidaten willen niets van je weten en gaan mij niet zo waarderen als 'maatje' (Sharon, Sofia, Joanne) en een aantal gaan proberen om vrienden te worden om te kijken of ze info kunnen krijgen...(Gerard in elk geval dus dikke lol)
Dan nog een paar leuke geheime missies die nog bedacht moeten worden of wat valse informatie die ik het spel in breng. Best een leuke wending!
Ik ben een acteur van niets zoals jullie tijdens de kick-off konden zien maar dat heeft ook te maken met groepsdruk en een onbekende situatie zonder voorbereiding. Ik zou dit best 'eigen' kunnen maken en ken de hoofdrolspelers nu.
Natuurlijk wordt ik na een week door alle bewoners genominneerd maar dan alle FOK leden op mij stemmen en blijf ik nog een weekje.
Best aardig bedacht... denk alleen niet realistisch...
Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |