Dat is niet slapen, ze ligt klaar met haar dampende gruizige geul vol geiligheid te wachten tot desnoods die ontken-homo erop zal duiken!quote:
zometeen hoor je ook DE STEM "Guido doe je zender om" Het hele huis pissig =) dat is de sanctie voor Guido =)quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Heeft guido zijn zender wel om?
Dat zou wel een bak zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:34 schreef digitac het volgende:
[..]
zometeen hoor je ook DE STEM "Guido doe je zender om" Het hele huis pissig =) dat is de sanctie voor Guido =)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:34 schreef Lemar het volgende:
Ik begin over haar slaappose en ze neemt een andere aan.
Needs kudosquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef RiftNL het volgende:
Epic tv moment;
Guido doet zijn winnie the pooh slip omlaag en steekt zijn eikel onder de neus van Laura, gatverdamme man!!!! Iedereen wakker
dit is veel minder geilquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tis in ieder geval wat anders dan weer een nacht naar joanna kijken
Nou als ik erachter zou liggen blijft het niet bij liggen zeg maar, dan begint mijn prostaat te klapperenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef gniffie het volgende:
whats the big deal eigenlijk, hun relatie is toch niet seksueel. gewoon bijelkaar liggen
En Guido is natuurlijk bang dat ie dienst weigert voor de cameraquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is niet slapen, ze ligt klaar met haar dampende gruizige geul vol geiligheid te wachten tot desnoods die ontken-homo erop zal duiken!
plus een half dozijn eieren per dag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef versabommie het volgende:
Stem: Guido, je krijg 30 minuten vanaf nu om Laura te doen. Slaag je hierin dan morgen weer. Lukt dit je niet zal morgen iedereen voor een week alleen nog maar bruin brood met pindakaas eten!
thanx!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/301/Samen+wakker+worden
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:35 schreef gniffie het volgende:
whats the big deal eigenlijk, hun relatie is toch niet seksueel. gewoon bijelkaar liggen
mwah zo geil kan je niet worden van struisvogel lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nou als ik erachter zou liggen blijft het niet bij liggen zeg maar, dan begint mijn prostaat te klapperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |