Ah ok, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope bij guido en daar moesetn ze samen wakker worden
Want er moest brute seks aan te pas komen?quote:
Moet Laura nog wel een ontbijtje voor hem maken, anders halen ze het nog niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope bij guido en daar moesetn ze samen wakker worden
Kom ff aan met een onderwerpquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:30 schreef gniffie het volgende:
wie had er nou trouwens gedrolt in het huis/tuin?
Gerard, ben jij het?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:31 schreef Grunge. het volgende:
Guido's ogen gaan nu zo heen en weer dat-ie elk moment een beslissing lijkt te kunnen maken.
dat was paar dagen geleden gebeurd. maar heb ff 2 dagies pauze gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom ff aan met een onderwerp![]()
En trouwens.. ik was dronken, kan iedereen overkomen!!...
of heb je het over het huis?
nee hij moest een ontbijtje voor hun samn maken ontbijt op be ...lekker romantisch ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:32 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Moet Laura nog wel een ontbijtje voor hem maken, anders halen ze het nog niet!![]()
Dat is de 'kijk mij er bevallig ende elegant bij liggen, zo lig ik altijd, heus!' pose.quote:
Ja van die tell-sell.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:32 schreef Soury het volgende:
Er zijn toch van die snuggie dekens met armen
Ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de 'kijk mij er bevallig ende elegant bij liggen, zo lig ik altijd, heus!' pose.
krijgt ge koude arme vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de 'kijk mij er bevallig ende elegant bij liggen, zo lig ik altijd, heus!' pose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |