nee oh alleen rauwe uienquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef versabommie het volgende:
Stem: Guido, je krijg 30 minuten vanaf nu om Laura te doen. Slaag je hierin dan morgen weer. Lukt dit je niet zal morgen iedereen voor een week alleen nog maar bruin brood met pindakaas eten!
Hetgeen ook logisch is, want Guido duwt hem liever in babyboom-mannenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Guido is natuurlijk bang dat ie dienst weigert voor de camera
Niet echt he...quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat mensen die als eerste opdrachten krijgen, dat ze daar iig nog even verder mee willen in de verhaallijnen en die dus niet in eerste instantie willen zien vertrekken.
Maar die theorie pakte bij jurien niet goed uit dan
Laura dacht dat er een neger binnen kwamquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:37 schreef Lemar het volgende:
Haha, Laura die opkijkt van de deur die open ging.
ah 20 cm.. is in ruststand al okquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Guido is natuurlijk bang dat ie dienst weigert voor de camera
en dikke orgie daarnaquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
Komop stem, nu KEIHARD door dat huis: Doe je zender om! Heel de bende wakker en sjaggie!
Die stem ook in slaap gevallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
Komop stem, nu KEIHARD door dat huis: Doe je zender om! Heel de bende wakker en sjaggie!
Wat doet die lul dan in een huis vol met vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hetgeen ook logisch is, want Guido duwt hem liever in babyboom-mannen
Met dwergen en pony's en bakmeelpoeder en sjit!quote:
Hehehe, ieder z'n talent!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond Jurien idd een hele professionele afvaller.. volgens mij hebben ze daar ook aparte castingbureaus voor
geld!quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doet die lul dan in een huis vol met vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |