Wellicht ook een kloonscan want hij ruikt naar phpmystylequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Moeten poepen en dan niet meer. mag wel verzocht worden te stoppen met het uitpoepen van dit soort topics
PM verstuurd.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/315433
Post overal dit
[ afbeelding ]
Het gaat inmiddels nergens meer over, zoals verwacht.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef Trannellius het volgende:
Ik had hem gelezen, maar met zulks een TT vraagt TS ook om een polarisatie.
We houden hem in de gaten, maar hier vind ik het persoonlijk best meevallen....
quote:
quote:
quote:
donequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verbodsbord houdt niet van mij topicdiarree, kurkje nodig
Posts van wie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef porsche1 het volgende:
K*t collega
Ik weet 100% dat daar nog 2 Posts stonden. Waar zijn die heen?
Geintje, die posts stonden niet in dat topic.quote:
Hilarisch weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef porsche1 het volgende:
Geintje, die posts stonden niet in dat topic.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hilarisch weerIk ben goddomme niet van de werkverschaffing.
Vooruit knul. Hier een lolly.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef porsche1 het volgende:
Die post van jou vind ik wel Hilarisch.
Sorry.Foutje. Kan gebeuren.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit knul. Hier een lolly.
Nee. Maar het is nu wel klaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef porsche1 het volgende:
Nu trek je hem zeker weer in omdat ik SC in de FB?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen bonusklachten en antiklachten gepost werden ging het ook niet direct mis, maar op een gegeven moment ging het alleen nog maar daarover en niet voor 1 pagina. Het ging al snel van kwaad tot erger toen mensen complete topics gingen verzinnen om een zo zogenaamd 'grappig' mogelijke bonus en antiklacht te kunnen posten. Dit nam zozeer de overhand dat normale topics niet meer mogelijk waren of direct al verknald waren omdat er standaard zo een stel lolbroeken aanwezig was en ieder ander zijn of haar niveau naar deze lolbroeken verlaagde.
FOK! is niet zo van de strakke regelgeving, gelukkig. Dat maakt FOK! wat mij betreft juist leuk. We gaan er vanuit dat je zelf ook wel snapt wat er onder normaal gedrag valt en wat niet. Zo niet, dan helpen we je daarbij. Verder betwijfel ik of users alle regeltjes die er in de verschillende subfora van toepassing zouden zijn gaan lezen en onthouden. Als je ziet dat er in diverse topics overbodige rommel uit de OP verdwijnt dan snap je hopelijk toch wel dat dat dus niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef vanBinsberge het volgende:
Ja daar ben ik het ook mee eens. Maar als je de centrale regels niet aanpast is het niet duidelijk dat het niet meer mag. Mensen kennen niet de hele klb historie uit het hoofd en daarmee alle regels dat het niet meer mag want 'klb 2.0' ofzo.
is die vent ook niet constant filmpjes van clapton aan t posten in topics om maar een post te maken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Nikmans het volgende:
First die Eric Clapton niet waardeert
Zinnig topic
Jep en zijn topics zijn sowieso meestal barslechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
is die vent ook niet constant filmpjes van clapton aan t posten in topics om maar een post te maken?
Geen idee. Ik lig er niet zo wakker van maar ik zal het achter eens vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:51 schreef wise het volgende:
Justin Bieber op Chris Browns album
richNIGGER, die username kan niet door de bocht.
Als het niet toegestaan is, dan mag hij best veranderd worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geen idee. Ik lig er niet zo wakker van maar ik zal het achter eens vragen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:51 schreef wise het volgende:
Justin Bieber op Chris Browns album
richNIGGER, die username kan niet door de bocht.
Er blijken wel meer usernames te zijn met het woord "nigger" erin. Geen probleem zolang de username zelf maar niet discriminerend is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef richnigger het volgende:
Als het niet toegestaan is, dan mag hij best veranderd worden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Er blijken wel meer usernames te zijn met het woord "nigger" erin. Geen probleem zolang de username zelf maar niet discriminerend is.
nigger is toch discriminerendżquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Er blijken wel meer usernames te zijn met het woord "nigger" erin. Geen probleem zolang de username zelf maar niet discriminerend is.
Zoals gezegd gaat het vooral om de context waarin het woord gebruikt wordt. In dit geval is dat geen probleem.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zoals gezegd gaat het vooral om de context waarin het woord gebruikt wordt. In dit geval is dat geen probleem.
Tja. Mij ook maar blijkbaar is er behoefte aan. Negeer het topic dus maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die standaard Apple-bash topics komen nu toch wel mijn neus uit
Apple producten
Done.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
Kan deze opgeruimd worden?
Vrouwen in een heren-wc als het druk is
quote:
Beetje hatig, niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kanker nou eens op met je stomme topics, mongooltje.
Mwah, ik kan me er wel in vinden.quote:
lekker bezig, opaquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad alleen nog maar youtube filmpjes. Dicht dus.
Heeft helemaal niets met crew-zijn te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef Juicyhil het volgende:
Niet-fokkers die de :') smiley niet kennen
crewbash/bagger/etc.
alsnog, ze moeten eens normaal doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met crew-zijn te maken.
Ach lazer toch een eind op met je onzin.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef RichCalibier het volgende:
De dood leven, en ik had gestemd!
Waarom gesloten?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach lazer toch een eind op met je onzin.
[..]
[..]
Oké, jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inleveren in drievoud is voldoende.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké, jammer.
Nouja, het was een poging.
Rot gewoon op met je kankertopics manquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké, jammer.
Nouja, het was een poging.
Nee, jij bent lekker bezigquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je kankertopics man
Ik open geen topicsquote:
Tja je had wel een nettere OP kunnen maken, je klachten wat duidelijker kunnen formuleren. Dan had 'ie misschien opengebleven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef Apekoek het volgende:
Wat is de reden dat deze dicht is? 2e hands iPads voor de nieuwprijs!
In klaagbaak mag je toch een klacht doen? Ik zie hier niets wat tegen de regels is. Dus graag zou ik dat topic weer open zien. Dat biogarde het niet de moeite waard vind is persoonlijk, maar ga dat niet naar anderen projecteren aub. En laten we wel wezen 95 % van de klachten in klaagbaak gaan sowieso nergens over, waarom kunnen die topics wel open blijven. Erg subjectief.
Ik noem maar even een voorbeeld: Carnaval :')quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja je had wel een nettere OP kunnen maken, je klachten wat duidelijker kunnen formuleren. Dan had 'ie misschien opengebleven.
En zo te zien heb je al in V&A zitten kutten?
Nee, maar dat topic krijgt dan ook een slotje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik noem maar even een voorbeeld: Carnaval :')
En dat vind je wel een goede OP? En dat vind je wel een duidelijke klacht? Kom op man.
Nou als je dan toch bezig bent kun je deze ook gelijk sluiten Oh oh Tirol Dat is nou ook niet echt een complete OP te noemen. In andere woorden ik mag hier gewoon niet zeiken omtrent mijn onderwerp, want er staan genoeg andere bagger topics in klaagbaak die klaarblijkelijk wel mogen. Subjectief dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar dat topic krijgt dan ook een slotje.
Nee, maar de mods kunnen natuurlijk niet 24/7 bezig zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou als je dan toch bezig bent kun je deze ook gelijk sluiten Oh oh Tirol Dat is nou ook niet echt een complete OP te noemen. In andere woorden ik mag hier gewoon niet zeiken omtrent mijn onderwerp, want er staan genoeg andere bagger topics in klaagbaak die klaarblijkelijk wel mogen. Subjectief dus.
Nou die Biogarde was er anders als de kippen bij! Het was 00:55 toen ik het opende en nog geen 50 seconde later was deze dicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar de mods kunnen natuurlijk niet 24/7 bezig zijn.
Overdag zijn mensen aan het werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou die Biogarde was er anders als de kippen bij! Het was 00:55 toen ik het opende en nog geen 50 seconde later was deze dicht.Hoezo niet 24/7 bezig?
Godskolere wat een piepmuis ben jij. Janken lijkt je levensdoel te zijn nietwaar? Daarnaast zal het wel een opsomming van factoren geweest zijn. Als jij je als een kleuter wenst te gedragen op dit forum kan je niet verwachten dat je ineens serieus genomen wordt. Biogarde is een FA en leest dit Feedback topic dus niet zo vaak mee stuur hem dus een PM als je nog verder wenst door te janken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou die Biogarde was er anders als de kippen bij! Het was 00:55 toen ik het opende en nog geen 50 seconde later was deze dicht.Hoezo niet 24/7 bezig?
Ben ik nu niet meer goed dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef maagzuur het volgende:
Adelente pest mij door op al mijn topics een slotje te gooien
Terwijl ie gewoon goed was
Waarom veel woorden vuil maken denk ik dan.quote:
Dat heb jij immers ook niet gedaan in je topic.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef Emery het volgende:
Waarom veel woorden vuil maken denk ik dan.
Dat bedoel ik Sherlock.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat heb jij immers ook niet gedaan in je topic.
Ik zeg dat mijn klacht niet veel woorden nodig heeft dus dat ik het onbegrijpelijk vind dat er een slotje op mijn topic komt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat kom je hier naar de bekende weg vragen dan.
quote:
quote:
zit dit plaatje te spammenquote:
quote:
Topic zakt wel weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:28 schreef linpunt het volgende:
Mensen die Neil Young niet waarderen
boehoe, eerst Clapton en nu weer ein andere, mensen moeten meer muziek gaan luisteren en niet fanatiek topics over hun helden openen.
Al gesloten door mijn collega.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kanker-hoeren ING
Kuttopic eerste klas
DM gestuurd met verzoek ermee te stoppen. Gaat hij er nog mee door dan hoor ik het graag.quote:
Ik vraag het even na.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/239236
Moet ik dan alles doen.
Kloon. Van gebande.
Als je alles dan ook nog goed deed. Nu is het half werk en blijkt het geen kloon van gebande te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/239236
Moet ik dan alles doen.
Kloon. Van gebande.
daar valt wel iets mee te doen, nietżquote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
de kanker voor jou en jouw moeder op plekken waar jullie er het meest door zullen lijden en dat ik haar bek tijdens haar ziektebed als urinoir gebruiken mag
De persoon waar hij op reageert was ook niet echt goed bezig.quote:
geldt ook voor hemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
De persoon waar hij op reageert was ook niet echt goed bezig.
Dicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef linpunt het volgende:
Opgegeten door een ezel.
Opgegeten door een paard
als ik het had geweten had ik het niet gevraagd he? Ik zie het probleem niet. Normale klacht, goed onderbouwd, topic is niet verbaggerd...quote:
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
als ik het had geweten had ik het niet gevraagd he? Ik zie het probleem niet. Normale klacht, goed onderbouwd, topic is niet verbaggerd...
Het is van 2005.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Eierscheten
Goede sluitpost, zo zouden er meer moeten zijn. Keep up the good work, jongens.
wat denk je zelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef Gary_Oak het volgende:
De Nintendo 3DS...
Mag ik weten waarom hij dicht is?
Als het om die laatste post van mij ging, had je me er best op op aan kunnen spreken. Of was de OP te kort?quote:
die laatste post hielp er niet aan mee neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als het om die laatste post van mij ging, had je me er best op op aan kunnen spreken. Of was de OP te kort?
Oké, dat neem ik maar van je aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die laatste post hielp er niet aan mee neeverder heeft het natuurlijk de discussiewaarde van een zak worteltjes
ik vind een vette audi ook te duur, tja.. thats life
Bij een FA of A.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:53 schreef Nikmans het volgende:
Waar kan ik het melden als ik via PM word lastiggevallen?
Je kan beter eens wat langer nadenken over het openen van een topic.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat mijn topic over japanners en die kerncentrale wel weer open mag. Het was helemaal niet grappig bedoeld. Want ze zijn die core nu inderdaad met zeewater aan het koelen. Dus zo grappig was mijn topic helemaal niet bedoeld.
Want dan worden ze beter denk je? Nee hoor, krijgen we alleen maar meer tsunami's van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan beter eens wat langer nadenken over het openen van een topic.
Ik denk het niet. Maar het scheelt wel in het aantal kuttopics dat gesloten moet worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want dan worden ze beter denk je? Nee hoor, krijgen we alleen maar meer tsunami's van.
Eens fatsoenlijk in een topic replyen en niet altijd op een kutmanier zoals jij doet zou ook al veel schelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar het scheelt wel in het aantal kuttopics dat gesloten moet worden.
Lijkt me pijnlijk bij het rukkenquote:
Zou je in deel 2 nog even een linkje kunnen plaatsen naar deel 3?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hier verder : Frustratie door katten (deel 3) (OP is een stuk beter)
Ok.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Bedankt lieve opa:
Zou je in deel 2 nog even een linkje kunnen plaatsen naar deel 2?
Zoveel is er niet aan de hand toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ick heb een kapsalon gevreten
HSG mongool mag weg.
Dacht dat die gast allang gestorven was aan aids. Helaas.
Ik zal er even op letten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Skylark. het volgende:
kan er wat aan lieveroos gedana worden? zij post overal inb4slotje
Aspergeseizoen hè. Nee, geen idee.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ludo; Kan jij me vertellen of postmortum hier nog post? Lang niet meer gezien hier
Ludo heeft 't al gefixed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef kutkabouter het volgende:
Top 10 van de beste scootermerken
Lijkt me dat dit hier niet thuis hoort.
Done. Blijft die reeks noodzakelijk dan? Ik zie in deel 3 wel meer bagger. Als dat in deel 4 ook het geval is gaat ie dicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef Yu-Kee het volgende:
Vogeltjesdans kan niet tellen.
Zou een moderator daar deel 4 van willen maken?
Bedankt weer!quote:
Ach ja, wat is 'noodzakelijk' hè...quote:Blijft die reeks noodzakelijk dan?
Dat gebagger kwam zo'n beetje pas vanaf post 279, omdat vogeltjesdans en Stokstaart helaas niet capabel genoeg zijn om te discussiëren op basis van argumenten. Stokstaart liep sowieso al het hele topic onder te trollen met z'n offtopics, ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor te brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen en te roepen om bronnen en als die bronnen dan gegeven worden, er gewoon niet op in te gaan, maar ja, misschien gaat het in deel 4 beter.quote:Ik zie in deel 3 wel meer bagger. Als dat in deel 4 ook het geval is gaat ie dicht.
Daar hebben er helaas wel meer last van in KLB.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:44 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat gebagger kwam zo'n beetje pas vanaf post 279, omdat vogeltjesdans en Stokstaart helaas niet capabel genoeg zijn om te discussiëren op basis van argumenten. Stokstaart liep sowieso al het hele topic onder te trollen met z'n offtopics, ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor te brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen en te roepen om bronnen en als die bronnen dan gegeven worden, er gewoon niet op in te gaan, maar ja, misschien gaat het in deel 4 beter.
Ik ben met je eens dat het een vervelende kutkloon is. Maar in dat topic vind ik het allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
potverdorie ik word breed
Chestbrah loopt echt alleen maar te trollen en te kankeren daar.
Dat is waar, maar in elk topic waarin ik hem tegenkom is het raak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat het een vervelende kutkloon is. Maar in dat topic vind ik het allemaal wel meevallen.
Het is sowieso al geen best topic natuurlijk.
Alleen in KLB?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Daar hebben er helaas wel meer last van in KLB.![]()
Nou, vogeltjesdans blijft zichzelf té grappig vinden, helaas.quote:We zullen zien in deel 4.
We houden hem in de gaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
Dat is waar, maar in elk topic waarin ik hem tegenkom is het raak.
Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Yu-Kee het volgende:
Nou, vogeltjesdans blijft zichzelf té grappig vinden, helaas.
Het staat je vrij een soortgelijk topic te maken met een betere OP en zonder ziektes erin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
Hey Opa, dit topic hè, heeft inderdaad een magere OP. Maar de screenshot van de fipo legt alles heel goed uit.
De klacht vind ik wel terecht. Ik wist niet dat er Amerikanen zijn die zo over Japan dachten... en het enge is dat er zoveel mensen zijn die er zo over denken (wat je ziet bij de screenshot).
Kan dit topic misschien toch weer open?
Alright, dan ga ik dat doen als ik terugkom van mijn arts.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het staat je vrij een soortgelijk topic te maken met een betere OP en zonder ziektes erin.
Dit topic ga ik echt niet heropenen.
het is wel een goed onderwerp voor een topic...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alright, dan ga ik dat doen als ik terugkom van mijn arts.Dankje.
*KOEKOEK*quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Olle. het volgende:
het is wel een goed onderwerp voor een topic...
Dus doe je best met de OP
hey niet zo hard doen op de vroege ochtend opaquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
*KOEKOEK*Amerikanen die na 70 jaar nog janken om de aanval op Pearl Harbor
Is inmiddels al gefixt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Olle. het volgende:
heerlijk
topic is niet echt klaagbaak waardig lijkt me? Schopje ONZ ofzo?
Eens. Een nieuwe gimmick die al erg snel totaal niet leuk meer was. Meeste topics knal ik ook dicht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen allemaal die nieuwe fitnes/gym nichten/trolls niet gewoon in LIF gaan janken?
ongelovigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eens. Een nieuwe gimmick die al erg snel totaal niet leuk meer was. Meeste topics knal ik ook dicht.
Heb je linkjes naar topics die nog lopen / verkloot worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Dan bepaal ik het wel, kap ermeequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat een Administrator daar niet zomaar inbreng op mag geven?
Bepaal nog altijd zelf of ik topics open ja of ter neen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat een Administrator daar niet zomaar inbreng op mag geven?
Bepaal nog altijd zelf of ik topics open ja of ter neen.
KappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!quote:
beter zeiken dan die kuttopics van jouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!
Verschrikkelijk figuur.
Goedkoop scoren, zo'n opmerking..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beter zeiken dan die kuttopics van jouw
Je topic gaat toch niet meer openquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!
Verschrikkelijk figuur.
Check.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef linpunt het volgende:
Paint deze hoer
mkay, weer een topic over een vrouw die hem gedenied heeft..
Check.quote:
hij weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:24 schreef linpunt het volgende:
nederland is een kut land
misschien moet ie een topic openen over dat hij niet kan emigreren..
Overdrijven is ook een vak hequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb weer genoeg RichCalibier gelezen. Klaar nu.
Topics zijn dicht en de TS is even wieberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:56 schreef linpunt het volgende:
is kut een nederlands land.
is nederlands kut een land.
geef em anders gelijk een ban
Zeer fijn dat het je goedkeuring kan wegdragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef RickoKun het volgende:
Je hebt het juiste gedaan, mijn waerde opa, het juiste!
Gepaste actie ondernomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Websites waarbij je verplicht www moet gebruiken
Kan wel ff normaal doen
Zelfde laken een pak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel.
Deze user kan blijkbaar ook niet echt normaal reageren: Websites waarbij je verplicht www moet gebruiken
In je eerste zin wel ja, die tweede daar in tegen spreekt dat dan weer tegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Rectum het volgende:
Hoezo krijg ik nu weer een note dan?Ik nam het juist voor hem op.
Ook weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
Websites waarbij je verplicht www moet gebruiken
Toch doen
Netsplitter heeft 't al gesloten. Zijn volgende topic is ook dicht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef Rectum het volgende:
gespierde hete mannen zijn dom
Ze gaan weer los.
Misschien zou je eens wat minder doorzichtig moeten trollen. Je infantiele grapjes en trolletjes zijn van dusdanig laag niveau dat echt niemand er nog om kan lachen en al je topics ontsporen. Het staat je overigens vrij om een topic report te maken als je een "mongolen" topic tegenkomt. Dat doen andere users tenslotte ook op jouw topics.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef Chestbrah het volgende:
klaagbaak staat vol met mongolentopics die openblijven, maar als het over kmrachttraining gaat is het een ander verhaal. wat is dit?
getroll?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat ik je getrol spuugzat ben.
/care. Wegwezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Zyzz het volgende:
[..]
getroll?![]()
![]()
ik kom net terug van gym en dat is echt gebeurddus getroll is het niet
Ik heb e.a. verwijderd. Lok het dan vanaf nu ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:06 schreef Oshno het volgende:
Gelieve de user Madridista flink aan te pakken.
[klb sc #9806] Which seat should i takeż
Ik ken Chroesjtov niet, maar naast al die haat mag men ook wel eens liefhebben in KLB.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Adelante het volgende:
Oke, dat ecto topic kon best, hebben we er meer van. Ban van chroetsjov bespreken is not done. En dat weertopic was een terechte klacht, maar iets meer tijd in de OP is vereist.
Al met al valt zyzzz nog netjes binnen de KLB kaders imho
Dank jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Adelante het volgende:
Oke, dat ecto topic kon best, hebben we er meer van. Ban van chroetsjov bespreken is not done. En dat weertopic was een terechte klacht, maar iets meer tijd in de OP is vereist.
Al met al valt zyzzz nog netjes binnen de KLB kaders imho
Is goed, dank u wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef Adelante het volgende:
Nou dat gaat me wel wat ver
Je klacht over de sportschool mag je een nieuw topic over openen, mits je er een duidelijk verhaal van maakt met een inleiding, spanningsopbouw, twists evt en een helder slot. Zoals alle KLB topics zouden moeten zijn
Zie niet in hoe het een lemming zou kunnen zijn.quote:
De PVV die altijd blij is...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
De PVV die altijd woest is...
Het is geeneens een lemming, ik deed iets inhoudelijks met de lapo uit dit topic:
[..]
Zie niet in hoe het een lemming zou kunnen zijn.
Terechte slot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rotterdam
Ik heb wel even een tijdje genoeg RichCalibier gezien, modjes/admins?
Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaanquote:
En jij bent een wormvormig aanhangsel dat steeds achter me aan huppelt zodra ik een topic open.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rotterdam
Ik heb wel even een tijdje genoeg RichCalibier gezien, modjes/admins?
Ligt aan de OP+TS. Mensen mogen jou niet, dus heb je sneller een slotje te pakken. Eerlijk gezegd verlang ik naar de tijd dat jij een ban had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaan.
Er wordt vaker geklaagd over Rotterdam dan andersom en dat werd ook toegestaan dus soms zit 't tegen, zoals vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaan.
Zie je, je lokt het gewoon alweer uit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ligt aan de OP+TS. Mensen mogen jou niet, dus heb je sneller een slotje te pakken. Eerlijk gezegd verlang ik naar de tijd dat jij een ban had.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef VBlom het volgende:
De term "hater"
Waarom is dit topic dicht.
Als hij niet dicht mag, mag mijn topic dan weer open?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
hebben we in 1998 al een topic over gehad, verzin eens iets origineels
Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Adelante het volgende:
Jongens, niet hier verder graag. Het was een slecht topic, that's it.
KAPPEN!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnx
Wat een bagger was dat zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnx
Hoezo bagger?quote:
Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Verder kan het mij echt geen fuck schelen wat de mods denken (alhoewel Ludo+Ade+Opa wel toffe mods zijn, een uitzondering). Maar mongooltjes als RC zouden gewoon geen toegang tot het internet moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter.![]()
De meester had vroeger eigenlijk ook geen goed woord over voor het braafste klikkertje van de klas, hopelijk geldt dat ook hier voor de mods die hopelijk door je laagwaardige slijmpogingen heen zien. [ afbeelding ]
Oh en ik ga hier niet verder in discussie, daar is een Feedback topic niet voor, ik heb mijn zegje gedaan je kan via de gebruikelijke kanalen contacteren.
Ga weg. Corpulente baggeruser dat je bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter.![]()
De meester had vroeger eigenlijk ook geen goed woord over voor het braafste klikkertje van de klas, hopelijk geldt dat ook hier voor de mods die hopelijk door je laagwaardige slijmpogingen heen zien. [ afbeelding ]
Oh en ik ga hier niet verder in discussie, daar is een Feedback topic niet voor, ik heb mijn zegje gedaan je kan via de gebruikelijke kanalen contacteren.
Welk status heb jij dan? Dat ontgaat mij totaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ga weg. Corpulente baggeruser dat je bent.
Denk je nu werkelijk echt dat ik op dit soort reacties zit te wachten?Grow up en geef gewoon zelf toe dat je jaloers bent op andermans status.
Ga gewoon weg man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Verder kan het mij echt geen fuck schelen wat de mods denken (alhoewel Ludo+Ade+Opa wel toffe mods zijn, een uitzondering). Maar mongooltjes als RC zouden gewoon geen toegang tot het internet moeten hebben
Zet dat dan ook in je topic en klop er een klacht bij ipv zo'n dom tnt briefje en een link naar een gifjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Hoezo bagger?
Ik ga vanavond uit en ik heb een bazen-horloge besteld. Nu kan ik dus vanavond weer niet showen met mijn uurwerk, en ben ik genoodzaakt morgen weer te stappen..wil ik nog bekijks trekken. De chickies regel ik wel, maar toch..
WTF???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ga weg. Corpulente baggeruser dat je bent.
Denk je nu werkelijk echt dat ik op dit soort reacties zit te wachten?Grow up en geef gewoon zelf toe dat je jaloers bent op andermans status. En ''geen haar beter''? Doe ik soms mee aan een competitie ofzo?
Zo zie je maar. Ook jouw geslijm wordt niet altijd op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF???![]()
Projecteer je je zelfbeeld nou op mij of heb ik het mis? Ik bekritiseer degene die jou onder handen neemt en nou heb ik het opeens allemaal gedaan?![]()
Jij spoort echt niet
Ik ben benaderd om MOD te worden nadat jij gestopt bent. Ik zelf heb dit geweigerd, omdat ik dan 24 uur mezelf op zou moeten geven voor sommige achterlijke users zoals jij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Welk status heb jij dan? Dat ontgaat mij totaal.
Naar wie zou ik geslijmd hebben, niet naar jou, maar ook zeker niet naar hemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Ook jouw geslijm wordt niet altijd op prijs gesteld.
Sommige foto's in combinatie met de TT zeggen al genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zet dat dan ook in je topic en klop er een klacht bij ipv zo'n dom tnt briefje en een link naar een gifje
Ik zie het slijm nog aan de ballen van RC hangen, maar goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Naar wie zou ik geslijmd hebben, niet naar jou, maar ook zeker niet naar hem
Klopt, jammer genoeg is dat bij jouw topics niet het geval.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Sommige foto's in combinatie met de TT zeggen al genoeg
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik ben benaderd om MOD te worden nadat jij gestopt bent. Ik zelf heb dit geweigerd, omdat ik dan 24 uur mezelf op zou moeten geven voor sommige achterlijke users zoals jij.
Jij hebt KLB-Original nog niet meegemaakt gast. De tijd dat er nog kwaliteitsusers bestonden.
Ik zie nu pas dat het voor HSG bedoeld wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Naar wie zou ik geslijmd hebben, niet naar jou, maar ook zeker niet naar hem
Zegt aardig wat over jou mijn inziens, ik heb me over hem nauwelijks uit gelaten, ik heb wel een hekel aan klikspaantjes en hun praktijken. Daarmee zeg ik niet dat een RC niet moet worden aangepakt, maar daag hem uit in z'n eigen topics, ipv naar de mods toe te rennen wil ik alleen maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zie het slijm nog aan de ballen van RC hangen, maar goed.
Hem uitdagen in FB werkt juist prima. Binnen 2 minuten schold hij mij hier al uit. Jij er ook nog bij, en nu xyz of zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zegt aardig wat over jou mijn inziens, ik heb me over hem nauwelijks uit gelaten, ik heb wel een hekel aan klikspaantjes en hun praktijken. Daarmee zeg ik niet dat een RC niet moet worden aangepakt, maar daag hem uit in z'n eigen topics, ipv naar de mods toe te rennen wil ik alleen maar zeggen.
Als ik MOD was geweest had ik van dit hele forum iets anders gemaakt. Er zouden allemaal goede topics in komen die echt de moeite waard zijn, waren er nog strengere modjes en zou ik gekwalificeerd worden tot een grote user die zijn naam en status eigen maakt door mensen te behandelen als 'normale wezens'. Hier op het forum worden we behandeld alsof we pixels zijn. Hetgeen waar jij ook aan meedraagt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goh, balen dat iedereen op jou zeikt ipv mij.
True.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Zyzz het volgende:
HSG-BOMBER begint hier te posten en de topic is gelijk niks meer waard.
Beste kerel, ik scheld niet, ik vind je alleen nogal laf om direct steun te zoeken van de mods. Het heeft iets verradelijks. Ik kan je wel naar de voormalige en inmiddels verboden Nederlandse politieke partij noemen, maar dat zou wel schelden zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hem uitdagen in FB werkt juist prima. Binnen 2 minuten schold hij mij hier al uit. Jij er ook nog bij, en nu xyz of zo.
u mad?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Zyzz het volgende:
HSG-BOMBER begint hier te posten en de topic is gelijk niks meer waard.
Jij bent een user die alleen maar zeikt, mensen te kakken zet, mensen bagatelliseert en denigreert. Bij jou heb ik de indruk dat je de afgelopen maanden zo hebt zitten trollen dat je amper nog beseft wat je zegt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hem uitdagen in FB werkt juist prima. Binnen 2 minuten schold hij mij hier al uit. Jij er ook nog bij, en nu xyz of zo.
Behalve dan dat de NSB daadwerkelijk directe gevolgen had op het leven van de mens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Beste kerel, ik scheld niet, ik vind je alleen nogal laf om direct steun zoeken van de mods. Het heeft iets verradelijks. Ik kan je wel naar de voormalige en inmiddels verboden Nederlandse politieke partij noemen, maar dat zou wel schelden zijn
Ik zei dat het er 'iets' van weg heeft, sommige processen op wereld niveau vinden soms ook in het klein plaats. Je spreekt het kennelijk niet tegen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Behalve dan dat de NSB daadwerkelijk directe gevolgen had op het leven van de mens.. Als je FOK! echt zo serieus neemt heb ik uiteraard respect voor je reactie.
not sure if seriousquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef 9611Niels het volgende:
Rustig aan mensen, laten we blij zijn met wat we hebben, en elkaars warme lichamen koesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |