abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94118014
Als je dode dieren vind in je tuin is het 100% zeker een kat geweest, alle andere dieren die een dier zullen afslachten doen dat alleen omdat ze honger hebben (dan zijn ze opgegeten)
Echte vrienden zie je niet... die staan achter je!
  maandag 14 maart 2011 @ 23:34:38 #277
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94124749
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef hamsterke het volgende:
Als je dode dieren vind in je tuin is het 100% zeker een kat geweest, alle andere dieren die een dier zullen afslachten doen dat alleen omdat ze honger hebben (dan zijn ze opgegeten)
Katten jagen meer zodat ze later niet meer opzoek hoeven naar eten, ze hebben een beperkte hoeveelheid energie.
Daarom brengen ze prooien ook vaak naar huis toe maar doen ze er verder niks mee.
Als je de prooi laat liggen gaan ze er op een gegeven moment wel van eten.
In de natuur eet een gemiddelde kat 7 muizen/vogels per dag en als er dan een makkelijke prooi voorbij komt dan zullen ze die doden, ook als ze geen honger hebben.
pi_94126006
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Katten jagen meer zodat ze later niet meer opzoek hoeven naar eten, ze hebben een beperkte hoeveelheid energie.
Daarom brengen ze prooien ook vaak naar huis toe maar doen ze er verder niks mee.
Als je de prooi laat liggen gaan ze er op een gegeven moment wel van eten.
In de natuur eet een gemiddelde kat 7 muizen/vogels per dag en als er dan een makkelijke prooi voorbij komt dan zullen ze die doden, ook als ze geen honger hebben.
Idd, maar andere dieren doen dit niet. Reigers eten alles gelijk op als ze het gevangen hebben en eigenlijk bijna alle (roofdieren) dieren die in het wild voorkomen... En sowieso als ze dat niet doen dan laten ze het niet in je tuin liggen.

Dus als er een afgeslacht beest in je tuin ligt dan kun je er donder van op aan dat het een kattenprooi is geweest...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:04:49 #279
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94126346
Jeuj, deel drie al :') Speciaal voor die hamster heb ik een liedje geschreven:

wij katten zijn een baas, en wel van het beste soort
niet meer van de muizen, omdat dat niet meer scoort
wij zijn de barbaren, wij zijn de nieuwe helden
ja wij zijn de schrik, van alle hamstervelden

kijk daar zijn de hamsters, hun baas is een debiel
wij miauwen hen graag toe, hij is een een homofiel
met een heel klein zetje, valt die deur al uit het slot
nu kan het feest beginnen, die hamsters gaan kapot

kijk ze nou eens rennen, ik grijp ze stuk voor stuk
zie mij ze eens pluimen, hoe ik ze mooi kaalpluk
ik grijp ze bij hun kladden, er blijft geen eentje heel
ik zal die hamsters leren, er zijn er al teveel

wat is de moraal, van dit banaal verhaal
zonder goede sloten, komen katten allemaal
in jouw hok naar binnen, en vreten hamsters kaal
moet je maar geen vrek zijn, monteer een slot van staal

*O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_94126879
Je zult wel een spannend leven hebben Vogeltjesdans :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:15:49 #281
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94126904
Hehe.. die is wel goed _O-
pi_94127044
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef SiGNe het volgende:
Hehe.. die is wel goed _O-
Wat voor een kneus ben je dan als je een gedicht goed vindt waarin mensen voor debiel uitgemaakt worden en homofiel (alsof het een scheldwoord is). Sorry maar dan ben je echt oer maar dan ook echt OER dom :) Het is geen grappig gedicht ofzo, maar goed je zult wel lekker in je knuistje gelachen hebben :')
pi_94127113
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Wat voor een kneus ben je dan als je een gedicht goed vindt waarin mensen voor debiel uitgemaakt worden en homofiel (alsof het een scheldwoord is). Sorry maar dan ben je echt oer maar dan ook echt OER dom :) Het is geen grappig gedicht ofzo, maar goed je zult wel lekker in je knuistje gelachen hebben :')
Ga niet haten op SiGNe man, dwaas.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:24:06 #284
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127296
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef Yu-Kee het volgende:
reiki-master vogeltjesdans
Je kunt dat echt niet hebben he? :') Ik begrijp het ook wel, ik kan je nu eenmaal niet horen boven het geluid van hoe geweldig ik ben :*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_94127339
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jeuj, deel drie al :') Speciaal voor die hamster heb ik een liedje geschreven:

wij katten zijn een baas, en wel van het beste soort
niet meer van de muizen, omdat dat niet meer scoort
wij zijn de barbaren, wij zijn de nieuwe helden
ja wij zijn de schrik, van alle hamstervelden

kijk daar zijn de hamsters, hun baas is een debiel
wij miauwen hen graag toe, hij is een een homofiel
met een heel klein zetje, valt die deur al uit het slot
nu kan het feest beginnen, die hamsters gaan kapot

kijk ze nou eens rennen, ik grijp ze stuk voor stuk
zie mij ze eens pluimen, hoe ik ze mooi kaalpluk
ik grijp ze bij hun kladden, er blijft geen eentje heel
ik zal die hamsters leren, er zijn er al teveel

wat is de moraal, van dit banaal verhaal
zonder goede sloten, komen katten allemaal
in jouw hok naar binnen, en vreten hamsters kaal
moet je maar geen vrek zijn, monteer een slot van staal

*O*
OMG... Jij bent echt een verrekte mongol!... Ik weet het nu zeker jij bent helemaal niets van de dierenbescherming, jij mag hun naam niet gebruiken ten behoeve van zelfverrijking. Ik kan me niet voorstellen dat ze met jou geassocieerd willen worden.

Jou niveau ligt wel niet zo LAAG... dat jij jezelf niet schaamt om je te uitten in het openbaar!

Nogmaals dierenvrienden walgen van je egoistische kijk op de natuur! :r :r :r :r :r :r
pi_94127381
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef hamsterke het volgende:

[..]

OMG... Jij bent echt een verrekte mongol!... Ik weet het nu zeker jij bent helemaal niets van de dierenbescherming, jij mag hun naam niet gebruiken ten behoeve van zelfverrijking. Ik kan me niet voorstellen dat ze met jou geassocieerd willen worden.

Jou niveau ligt wel niet zo LAAG... dat jij jezelf niet schaamt om je te uitten in het openbaar!

Nogmaals dierenvrienden walgen van je egoistische kijk op de natuur! :r :r :r :r :r :r
Probeer het de volgende keer anders ff zonder spelfouten. Godverdomme zeg. ;(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:27:13 #287
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127408
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef SoraAoi het volgende:
Je zult wel een spannend leven hebben Vogeltjesdans :')
Mwoah. Overdag werken, 's avonds een tweede HBO opleiding, tussendoor beetje sporten, in het weekend gezellig samen zijn met vrienden. Dat klinkt niet bijzonder spannend, maar ik vind het erg voldoen :)
pi_94127462
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mwoah. Overdag werken, 's avonds een tweede HBO opleiding, tussendoor beetje sporten, in het weekend gezellig samen zijn met vrienden. Dat klinkt niet bijzonder spannend, maar ik vind het erg voldoen :)
Oh jij zit ook nog op school??? Jochie??
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:28:34 #289
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127467
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef hamsterke het volgende:

[..]

nigga-please-gay.jpg
pi_94127503
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij nog jonger dan dat ik ben, levenservaring opdoen _O- _O- _O- _O- _O-
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:29:32 #291
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127520
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Avondschool schatje :* Er staat dan ook "tweede HBO" en "overdag werken". Wil je nog een gedichtje trouwens?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:30:32 #292
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127560
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef hamsterke het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij nog jonger dan dat ik ben, levenservaring opdoen _O- _O- _O- _O- _O-
Jezelf quoten :')
pi_94127573
:r :r :r :r Ik ben jou schatje niet... Ik kots op jou!! :r :r :r :r
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:31:42 #294
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127612
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Enorm, en ik ben niet de enige zo te lezen :')

Ik overweeg een tweede liedje te schrijven, voel je ervoor om er in opgenomen te worden?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:32:03 #295
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127628
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef hamsterke het volgende:
:r :r :r :r Ik ben jou schatje niet... Ik kots op jou!! :r :r :r :r
nigga-please-gay.jpg
pi_94127676
Ik vraag een neutrale mening van mensen die hetzelfde meemaken als ik... Jij bent hier een walgelijk klein jong aan het uithangen en denkt dat je "stoer" bent. :r
pi_94127708
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Enorm, en ik ben niet de enige zo te lezen :')

Ik overweeg een tweede liedje te schrijven, voel je ervoor om er in opgenomen te worden?
Laat maar komen :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:35:56 #298
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:34 schreef hamsterke het volgende:
Ik vraag een neutrale mening van mensen die hetzelfde meemaken als ik... Jij bent hier een walgelijk klein jong aan het uithangen en denkt dat je "stoer" bent. :r
Oh vraag me nou niet om voor de derde keer mij avatar te posten :')

Oh wacht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:40:06 #299
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_94127884
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:35 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Laat maar komen :)
Okee, een enkel couplet dan. Ik heb geen zin om een heel lied te schrijven.

SoraAoi is cool, al zijn we het oneens
want sommige van zijn replies, zijn dan wel opeens
af ten toe soms grappig, al weet ik niet waarom
of ligt dat aan die hamster, die is immers oerdom

Volgende maand komt de CD uit.
pi_94128004
Ik heb hier nog niet een keer het woord kutkat in mijn posts gebruikt, jij bent mij belachelijk aan het maken en aan het "uitschelden" (niet dat ik me aangesproken voel bij het woord homofiel, ik heb namelijk als vrouw zijnde al 7 jaar een relatie met een man)... Je bent gewoon een klein kind... Heb je nog nooit iets over drogredenen gehoord? Of het feit dat je de hele tijd over andere dingen begint, dat is geen discussie voeren... Als jij Nederlands hebt gehad op de HAVO of VWO, dan had je dat wel voorbij horen komen.
Ik heb het in ieder geval vaak zat voorbij horen komen in mijn schoolcarriere...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')