Katten jagen meer zodat ze later niet meer opzoek hoeven naar eten, ze hebben een beperkte hoeveelheid energie.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef hamsterke het volgende:
Als je dode dieren vind in je tuin is het 100% zeker een kat geweest, alle andere dieren die een dier zullen afslachten doen dat alleen omdat ze honger hebben (dan zijn ze opgegeten)
Idd, maar andere dieren doen dit niet. Reigers eten alles gelijk op als ze het gevangen hebben en eigenlijk bijna alle (roofdieren) dieren die in het wild voorkomen... En sowieso als ze dat niet doen dan laten ze het niet in je tuin liggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Katten jagen meer zodat ze later niet meer opzoek hoeven naar eten, ze hebben een beperkte hoeveelheid energie.
Daarom brengen ze prooien ook vaak naar huis toe maar doen ze er verder niks mee.
Als je de prooi laat liggen gaan ze er op een gegeven moment wel van eten.
In de natuur eet een gemiddelde kat 7 muizen/vogels per dag en als er dan een makkelijke prooi voorbij komt dan zullen ze die doden, ook als ze geen honger hebben.
Wat voor een kneus ben je dan als je een gedicht goed vindt waarin mensen voor debiel uitgemaakt worden en homofiel (alsof het een scheldwoord is). Sorry maar dan ben je echt oer maar dan ook echt OER domquote:
Ga niet haten op SiGNe man, dwaas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat voor een kneus ben je dan als je een gedicht goed vindt waarin mensen voor debiel uitgemaakt worden en homofiel (alsof het een scheldwoord is). Sorry maar dan ben je echt oer maar dan ook echt OER domHet is geen grappig gedicht ofzo, maar goed je zult wel lekker in je knuistje gelachen hebben
Je kunt dat echt niet hebben he?quote:
OMG... Jij bent echt een verrekte mongol!... Ik weet het nu zeker jij bent helemaal niets van de dierenbescherming, jij mag hun naam niet gebruiken ten behoeve van zelfverrijking. Ik kan me niet voorstellen dat ze met jou geassocieerd willen worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jeuj, deel drie alSpeciaal voor die hamster heb ik een liedje geschreven:
wij katten zijn een baas, en wel van het beste soort
niet meer van de muizen, omdat dat niet meer scoort
wij zijn de barbaren, wij zijn de nieuwe helden
ja wij zijn de schrik, van alle hamstervelden
kijk daar zijn de hamsters, hun baas is een debiel
wij miauwen hen graag toe, hij is een een homofiel
met een heel klein zetje, valt die deur al uit het slot
nu kan het feest beginnen, die hamsters gaan kapot
kijk ze nou eens rennen, ik grijp ze stuk voor stuk
zie mij ze eens pluimen, hoe ik ze mooi kaalpluk
ik grijp ze bij hun kladden, er blijft geen eentje heel
ik zal die hamsters leren, er zijn er al teveel
wat is de moraal, van dit banaal verhaal
zonder goede sloten, komen katten allemaal
in jouw hok naar binnen, en vreten hamsters kaal
moet je maar geen vrek zijn, monteer een slot van staal
Probeer het de volgende keer anders ff zonder spelfouten. Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef hamsterke het volgende:
[..]
OMG... Jij bent echt een verrekte mongol!... Ik weet het nu zeker jij bent helemaal niets van de dierenbescherming, jij mag hun naam niet gebruiken ten behoeve van zelfverrijking. Ik kan me niet voorstellen dat ze met jou geassocieerd willen worden.
Jou niveau ligt wel niet zo LAAG... dat jij jezelf niet schaamt om je te uitten in het openbaar!
Nogmaals dierenvrienden walgen van je egoistische kijk op de natuur!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoah. Overdag werken, 's avonds een tweede HBO opleiding, tussendoor beetje sporten, in het weekend gezellig samen zijn met vrienden. Dat klinkt niet bijzonder spannend, maar ik vind het erg voldoenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef SoraAoi het volgende:
Je zult wel een spannend leven hebben Vogeltjesdans
Oh jij zit ook nog op school??? Jochie??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mwoah. Overdag werken, 's avonds een tweede HBO opleiding, tussendoor beetje sporten, in het weekend gezellig samen zijn met vrienden. Dat klinkt niet bijzonder spannend, maar ik vind het erg voldoen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef hamsterke het volgende:
[..]
OMG... Jij bent echt een verrekte mongol!... Ik weet het nu zeker jij bent helemaal niets van de dierenbescherming, jij mag hun naam niet gebruiken ten behoeve van zelfverrijking. Ik kan me niet voorstellen dat ze met jou geassocieerd willen worden.
Jou niveau ligt wel niet zo LAAG... dat jij jezelf niet schaamt om je te uitten in het openbaar!
Nogmaals dierenvrienden walgen van je egoistische kijk op de natuur!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent volgens mij nog jonger dan dat ik ben, levenservaring opdoenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef hamsterke het volgende:
[..]
Oh jij zit ook nog op school??? Jochie??
Avondschool schatjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef hamsterke het volgende:
[..]
Oh jij zit ook nog op school??? Jochie??
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef hamsterke het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nog jonger dan dat ik ben, levenservaring opdoen![]()
![]()
![]()
![]()
Enorm, en ik ben niet de enige zo te lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wat voor een kneus ben je dan als je een gedicht goed vindt waarin mensen voor debiel uitgemaakt worden en homofiel (alsof het een scheldwoord is). Sorry maar dan ben je echt oer maar dan ook echt OER domHet is geen grappig gedicht ofzo, maar goed je zult wel lekker in je knuistje gelachen hebben
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef hamsterke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben jou schatje niet... Ik kots op jou!!
![]()
![]()
![]()
Laat maar komenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Enorm, en ik ben niet de enige zo te lezen![]()
Ik overweeg een tweede liedje te schrijven, voel je ervoor om er in opgenomen te worden?
Oh vraag me nou niet om voor de derde keer mij avatar te postenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:34 schreef hamsterke het volgende:
Ik vraag een neutrale mening van mensen die hetzelfde meemaken als ik... Jij bent hier een walgelijk klein jong aan het uithangen en denkt dat je "stoer" bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Okee, een enkel couplet dan. Ik heb geen zin om een heel lied te schrijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |