Het was toch een turkse uitvinding?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Kapsalon is trouwens de beste Rotterdamse uitvinding van het afgelopen decennium.
Uit Roffa jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Het was toch een turkse uitvinding?
Omdat er döner in zit is het Turks?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Het was toch een turkse uitvinding?
Ik had het ook niet verwacht van jequote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
oh, hoe moet ik dat nou weer weten.
snel tandenborstel erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan alle ongezonde vetten en andere rotzooi die je naar binnen hebt gewerkt. En dat voor wel zeven hele euro's. kk zonde
Impliceer je nou dat ik dom ben?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht van je
patat/kaas/knoflooksaus (en eigenlijk ook sambal) sla/tomaat/shoarma of dönerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat is gewoon dönervlees met sla zonder broodje toch
of mis ik nou echt iets
met patat en veel saus, allemaal door elkaar heenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat is gewoon dönervlees met sla zonder broodje toch
of mis ik nou echt iets
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou impliceren wil ik het niet noemen
zegt wat over Rotterdamquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Kapsalon is trouwens de beste Rotterdamse uitvinding van het afgelopen decennium.
Die ene bij de HES!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Ja, zoveel bijzonders komt er dan ook niet uit rotterdam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Je bent de kaas vergetenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
met patat en veel saus, allemaal door elkaar heen
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
Gewoon een bakkie dönervlees bij de Turk halen en zelf maken.
Die supermarktdöner is niet te vreten btw.
Mensen die niet durven te levenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan alle ongezonde vetten en andere rotzooi die je naar binnen hebt gewerkt. En dat voor wel zeven hele euro's. kk zonde
Rotterdamquote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
Gewoon een bakkie dönervlees bij de Turk halen en zelf maken.
Die supermarktdöner is niet te vreten btw.
Mensen die een kapsalon kopen en vreten "leven" noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die niet durven te leven
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
zoals jij zeker? Waarom ben je dan zo dik?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.
Mensen die durven te leven associeren met voer voor de massaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |