Ditquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
Was ze lekker en goed nat, die thuiskapster ?
Of wat wil je nou eigenlijk zeggen
onder welke steen kom jij vandaagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
Er stond alleen een turk achter de toonbank met net zoveel haar op zn wenkbrauwen als op zn armen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
quote:het een in Spijkenisse ontstaan gerecht dat geserveerd word in grillrooms en shoarmazaken. Het recept bestaat uit een opgengesneden stokbrood met gesmolten kaas, uien, knoflooksaus en sambal
Dat is heul geen klachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
WOW gister overwerk, voor het eerst op aanraden van een collega een kapsalon besteld...
Tering wat is dat lekker zeg![]()
Ik voelde me wel slecht toen ik het op had, het is echt een bak ellende en vet bij elkaar...
Maar zooo lekkerIk wou er gelijk nog een...
Klacht: Kapsalon die te lekker is
IK OOKquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Verdomme, nu heb ik trek in een kapsalon...
bij ons staat zo'n vent die altijd te dicht bij de over gestaan. Die is aan de ene kant van zijn gezicht een stuk donkerderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Er stond alleen een turk achter de toonbank met net zoveel haar op zn wenkbrauwen als op zn armen...
Die was wel aardig though, zij dat ik wel mocht gaan zitten e.d.
kom eens in de echte wereldquote:
zeiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:29 schreef LockonStratos het volgende:
Er stond alleen een turk achter de toonbank met net zoveel haar op zn wenkbrauwen als op zn armen...
Die was wel aardig though, zij dat ik wel mocht gaan zitten e.d.
dat wordt m in mijn lunch vanmiddag denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Verdomme, nu heb ik trek in een kapsalon...
Dude... paliezzze!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
Anders leg je ff uit voor de boertjes onder ons ( waaronder ik ) wtf een kapsalon is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |