Het was toch een turkse uitvinding?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Kapsalon is trouwens de beste Rotterdamse uitvinding van het afgelopen decennium.
Uit Roffa jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Het was toch een turkse uitvinding?
Omdat er döner in zit is het Turks?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Het was toch een turkse uitvinding?
Ik had het ook niet verwacht van jequote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
oh, hoe moet ik dat nou weer weten.
snel tandenborstel erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan alle ongezonde vetten en andere rotzooi die je naar binnen hebt gewerkt. En dat voor wel zeven hele euro's. kk zonde
Impliceer je nou dat ik dom ben?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht van je
patat/kaas/knoflooksaus (en eigenlijk ook sambal) sla/tomaat/shoarma of dönerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat is gewoon dönervlees met sla zonder broodje toch
of mis ik nou echt iets
met patat en veel saus, allemaal door elkaar heenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat is gewoon dönervlees met sla zonder broodje toch
of mis ik nou echt iets
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou impliceren wil ik het niet noemen
zegt wat over Rotterdamquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Kapsalon is trouwens de beste Rotterdamse uitvinding van het afgelopen decennium.
Die ene bij de HES!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Ja, zoveel bijzonders komt er dan ook niet uit rotterdam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Je bent de kaas vergetenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
met patat en veel saus, allemaal door elkaar heen
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
Gewoon een bakkie dönervlees bij de Turk halen en zelf maken.
Die supermarktdöner is niet te vreten btw.
Mensen die niet durven te levenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan alle ongezonde vetten en andere rotzooi die je naar binnen hebt gewerkt. En dat voor wel zeven hele euro's. kk zonde
Rotterdamquote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
Gewoon een bakkie dönervlees bij de Turk halen en zelf maken.
Die supermarktdöner is niet te vreten btw.
Mensen die een kapsalon kopen en vreten "leven" noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die niet durven te leven
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
zoals jij zeker? Waarom ben je dan zo dik?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.
Mensen die durven te leven associeren met voer voor de massaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Jouw genen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
zoals jij zeker? Waarom ben je dan zo dik?!
dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die durven te leven associeren met voer voor de massa.
Mensen die nog geen Nederlandse zinnen kunnen makenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.
Mensen die niet weten van Panzermaus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:16 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die nog geen Nederlandse zinnen kunnen maken
Minstens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus. En bij Bella(Zit daar achter zuidplein, tegenover de kerk. Zit ook op thuisbezorgd.nl) hebben de macaroni of rijst in plaats van de patat. Dat is pas echt lekker! Ook lekkere homemade cakes!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef o.us het volgende:
Waarom betaal je dan ook 7 euro? Door de overload aan concurrentie hier haal je een groot bakkie al vanaf 3,50.
ik zou wel lusten inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Volgens mij heeft iedereen trek of zo, dat dit topic zo hard loopt.
Ja uhh, nee. Biologisch gezien spreek je niet de waarheid.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van Panzermaus.
[..]
Minstens.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Dasjonny het volgende:
Dit is pas een bazensnack:Had je dit niet even in een spoiler kunnen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Halve kapsalon opeten, halve kapsalon door elkaar hosselen, laten afkoelen, in de koelkast bewaren en dan opeten.Ook lekker.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Halve kapsalon opeten, halve kapsalon door elkaar hosselen, laten afkoelen, in de koelkast bewaren en dan opeten.Ook lekker.
afkoelen ?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Grappenmaker.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja uhh, nee. Biologisch gezien spreek je niet de waarheid.
[..]
Verwar em niet met je overgeefsel dan he.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
O jee, nee geen patat nooit niet voor mij, en geen drank, geen drugs, geen tabak, geen cola light want daar zit aspartaam in helemaal niks allemaal kkslecht voor mij!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van Panzermaus.
[..]
Minstens.
dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:52 schreef nightday2011 het volgende:
elke dag pizza´s eten en bier drinken dat is pas het echte leven![]()
klacht: gezonde mensenmensen die niet roken
vegetariers
faggs
Koud?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Kapsalon is lekkerder.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Je haalt de paupers wel uit dit topic zeg
Praten over 'kapsalon' alsof Angelina Jolie zich voor je klaar aan het vingeren is
Woon je in het buitenland ofzo, dat het nieuws je zo laat bereikt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien je tegenwoordig overal hoort en ziet dat het de nieuwe snacksensatie is
kk slecht idd :squote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
O jee, nee geen patat nooit niet voor mij, en geen drank, geen drugs, geen tabak, geen cola light want daar zit aspartaam in helemaal niks allemaal kkslecht voor mij!!
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Je haalt de paupers wel uit dit topic zeg
Praten over 'kapsalon' alsof Angelina Jolie zich voor je klaar aan het vingeren is
die doen niets anders dan wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Mensen die zeuren dat het te vet is. Ga dan godverdomme sporten naast het FOK!ken, dan is er geen probleem wat je vreet.
Uitgezonderd vrouwen, die doen niets anders.
Ja idd sowieso mensen met een trage metabolismequote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Mensen die zeuren dat het te vet is. Ga dan godverdomme sporten naast het FOK!ken, dan is er geen probleem wat je vreet.
Zeuren die of dat te ongezond is maar wel hip staan te doen bij suikerbommen als chocolade and Starbucks.quote:
Is net zo vet als de meeste pizza's bijvoorbeeld, 1300 KJ geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Haha, ik mis die zondagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Gatverdamme!!!!Ik gruwel al van koude pizza.
Ik sport niet, Fok! veel en word nooit dik. En ik eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Echt hequote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is net zo vet als de meeste pizza's bijvoorbeeld, 1300 KJ geloof ik.
Alleen is het verzadigd vet bij de kapsalon veel hoger.
Alsof je daar bij na gaat denken als je eet
Ik zeg toch niet dat het smerig isquote:
Dit is Bob. Bob sport niet, FOK!t veel en wordt nooit dik. En Bob eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik sport niet, Fok! veel en word nooit dik. En ik eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo..
Nee, hij heeft lintworm. Kan je er weinig aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is Bob. Bob sport niet, FOK!t veel en wordt nooit dik. En Bob eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.. Bob is zielig.
Valt mij ook altijd op dat de duurdere kapsalons degene zijn met aangebrande patat, oude sla en vlees wat je amper vlees kunt noemen...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Menu_69 het volgende:
Een deftige kapsalon kost max. 5 euro en dan heb je echt een bazendiner.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is Bob. Bob sport niet, FOK!t veel en wordt nooit dik. En Bob eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.. Bob is zielig.
Waar ketamine al niet goed voor is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik sport niet, Fok! veel en word nooit dik. En ik eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo..
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, hij heeft lintworm. Kan je er weinig aan doen.
quote:
Tja, kunnen wij er wat aan doen dat chocolade gelukkig maakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeuren die of dat te ongezond is maar wel hip staan te doen bij suikerbommen als chocolade and Starbucks.
Bleh, de hypocrisie.
Weet je zeker dat het niet al een keer was opgegetenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Rijstkoker het volgende:
Laatst ook gegeten met carnaval, ik vond het niet zo geweldig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef o.us het volgende:
Mag ik er nog een klacht aan toevoegen?
Zaken die 2,50 vragen om een extra schepje vlees. Overal.
Dat zal eerder de pep zijn. Maar ik ben heel mijn leven nooit dik geworden.quote:
En kapsalon maakt ons gelukkig, dus niet zeuren en ga een reep chocolade eten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Tja, kunnen wij er wat aan doen dat chocolade gelukkig maakt.
Daar houden de vrouwen van. Ga zo door, badtripbob.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat zal eerder de pep zijn. Maar ik ben heel mijn leven nooit dik geworden.. Ik stop mijn aderen gewoon vol vet.
.
Ook al lijk je dun, je creeert een laagje vet om je organen en aan de binnenkant van je aderen, waardoor je alsnog ongezond bezig bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat zal eerder de pep zijn. Maar ik ben heel mijn leven nooit dik geworden.. Ik stop mijn aderen gewoon vol vet.
.
Welke volslagen idioot bedenkt zo'n naam? het eerste waar je aan denkt is zo'n kapperszaak.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag voor het eerst in mijn carriere een 'kapsalon' besteld bij den plaatselijke Turk. Aangezien je tegenwoordig overal hoort en ziet dat het de nieuwe snacksensatie is, besloot ik om het ook eens te proberen.
Ik was dan ook erg teleurgesteld toen ik het bakkie leeg had, compleet overrated en dat voor een euro of 7.
Klacht: Kapsalon niet zo speciaal eigenlijk.
in chocolade zitten stofjes, jaa.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
En kapsalon maakt ons gelukkig, dus niet zeuren en ga een reep chocolade eten.
hij woont ook in een dorp geloof ik, limburg of zoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef NietTeVolgen het volgende:
Fokkers komen zo te lezen echt bij pauper tenten, 7 euro voor kapsalon, geen goede verhoudingen van de ingrediënten. Damn, loop dan ook niet elke random tent binnen, mongols
Turken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Welke volslagen idioot bedenkt zo'n naam? het eerste waar je aan denkt is zo'n kapperszaak.
"Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2], heeft zich verspreid over geheel Nederland, België[3] en Frankrijk[bron?] en is in cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen."quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Welke volslagen idioot bedenkt zo'n naam? het eerste waar je aan denkt is zo'n kapperszaak.
Ik ken er genoeg. En het boeit me geen flikker.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar houden de vrouwen van. Ga zo door, badtripbob.
Ja, maar genot gaat voor een lang leven.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ook al lijk je dun, je creeert een laagje vet om je organen en aan de binnenkant van je aderen, waardoor je alsnog ongezond bezig bent.
je kunt ook een balans vinden ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. En het boeit me geen flikker.
[..]
Ja, maar genot gaat voor een lang leven.
Nergens voor nodig.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
je kunt ook een balans vinden ofzo.
Dat is nog eens een gedegen uitleg. Waarvoor dank.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
"Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2], heeft zich verspreid over geheel Nederland, België[3] en Frankrijk[bron?] en is in cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen."
Zoals dopamine en anti-oxidanten ?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
in chocolade zitten stofjes, jaa.
Kom op zeg, 2 kapsalontjes per week mag toch geen probleem vormen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Alleen stom dat hij er geen patent op zijn recept heeft gevraagd anders zwom hij in het geld.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
"Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2], heeft zich verspreid over geheel Nederland, België[3] en Frankrijk[bron?] en is in cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen."
Kan me niet schelen wat erin zit, het is lekker.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
in chocolade zitten stofjes, jaa.
Genot voor badtripbob is wanneer er een OBEES TO THE MAXquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. En het boeit me geen flikker.
[..]
Ja, maar genot gaat voor een lang leven.
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Kom op zeg, 2 kapsalontjes per week mag toch geen probleem vormen?
Balans.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ook keesje_klaag doet zijn woord, geweldig, zo'n klaagplatform. Het liefst de hele dag klagen, keesje_klaag doet het.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef keesje_klaag het volgende:
Dat is toch geen vreten die grafzooi! Er zit meestal ook nog een halve liter drek overheen.
Bestel gewoon apart je patat en je vlees (of wat daar voor door moet gaan)
Meisjes aan de pep zijn doorgaans niet zo dik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Genot voor badtripbob is wanneer er een OBEES TO THE MAXgleufdier op hem kruipt. badtripbob is een safe-haven extra-ordinaire voor al het obees vrouwvolk dat deze aardkloot te bieden heeft. En die badtripbob maar genieten, jongens.
Panzermaus' heilige voedsel wordt door niemand beledigdquote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook keesje_klaag doet zijn woord, geweldig, zo'n klaagplatform. Het liefst de hele dag klagen, keesje_klaag doet het.
Zeker je kapsalon buiten r;dam gekochtquote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef keesje_klaag het volgende:
Dat is toch geen vreten die grafzooi! Er zit meestal ook nog een halve liter drek overheen.
Bestel gewoon apart je patat en je vlees (of wat daar voor door moet gaan)
Ik denk dat hij zelf ook niet had verwacht dat een bak kots zo'n succes zou worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Alleen stom dat hij er geen patent op zijn recept heeft gevraagd anders zwom hij in het geld.
Kleuterlevers, rijk aan proteinen en vrijwel vetvrij. Mager orgaanvlees voor het hele gezin.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Panzermaus' heilige voedsel wordt door niemand beledigd
Ja, want in Rotterdam kunnen ze alleen goeie makenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zeker je kapsalon buiten r;dam gekocht
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, want in Rotterdam kunnen ze alleen goeie maken.!!!!!
jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het komt er wel vandaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is ook weer een groot woord, maar het is daar wel het lekkerst ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Net als dat ze pizza alleen in Italie goed kunnen maken en Paella alleen in Spanje. Ergens anders is het niet te vreten.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat heeft puur te maken met je bekrompenheid.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dat is ook weer een groot woord, maar het is daar wel het lekkerst ja.
Zeker.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat heeft puur te maken met je bekrompenheid.
na de kater met knoflookdampen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Menu_69 het volgende:
Wanneer ik nuchter ben, besef ik altijd pas echt wat voor een culinair hoogstaandje een kapsalon wel niet is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |