Het was toch een turkse uitvinding?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Kapsalon is trouwens de beste Rotterdamse uitvinding van het afgelopen decennium.
Uit Roffa jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Het was toch een turkse uitvinding?
Omdat er döner in zit is het Turks?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Het was toch een turkse uitvinding?
Ik had het ook niet verwacht van jequote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
oh, hoe moet ik dat nou weer weten.
snel tandenborstel erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan alle ongezonde vetten en andere rotzooi die je naar binnen hebt gewerkt. En dat voor wel zeven hele euro's. kk zonde
Impliceer je nou dat ik dom ben?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht van je
patat/kaas/knoflooksaus (en eigenlijk ook sambal) sla/tomaat/shoarma of dönerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat is gewoon dönervlees met sla zonder broodje toch
of mis ik nou echt iets
met patat en veel saus, allemaal door elkaar heenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat is gewoon dönervlees met sla zonder broodje toch
of mis ik nou echt iets
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou impliceren wil ik het niet noemen
zegt wat over Rotterdamquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Kapsalon is trouwens de beste Rotterdamse uitvinding van het afgelopen decennium.
Die ene bij de HES!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Ja, zoveel bijzonders komt er dan ook niet uit rotterdam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef o.us het volgende:
Je bent de kaas vergetenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
met patat en veel saus, allemaal door elkaar heen
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
Gewoon een bakkie dönervlees bij de Turk halen en zelf maken.
Die supermarktdöner is niet te vreten btw.
Mensen die niet durven te levenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan alle ongezonde vetten en andere rotzooi die je naar binnen hebt gewerkt. En dat voor wel zeven hele euro's. kk zonde
Rotterdamquote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
Gewoon een bakkie dönervlees bij de Turk halen en zelf maken.
Die supermarktdöner is niet te vreten btw.
Mensen die een kapsalon kopen en vreten "leven" noemenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die niet durven te leven
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
zoals jij zeker? Waarom ben je dan zo dik?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.
Mensen die durven te leven associeren met voer voor de massaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Jouw genen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
zoals jij zeker? Waarom ben je dan zo dik?!
dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die durven te leven associeren met voer voor de massa.
Mensen die nog geen Nederlandse zinnen kunnen makenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet eten enkel proteinen en alles wat goed is.
Mensen die niet weten van Panzermaus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:16 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die nog geen Nederlandse zinnen kunnen maken
Minstens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus. En bij Bella(Zit daar achter zuidplein, tegenover de kerk. Zit ook op thuisbezorgd.nl) hebben de macaroni of rijst in plaats van de patat. Dat is pas echt lekker! Ook lekkere homemade cakes!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef o.us het volgende:
Waarom betaal je dan ook 7 euro? Door de overload aan concurrentie hier haal je een groot bakkie al vanaf 3,50.
ik zou wel lusten inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Volgens mij heeft iedereen trek of zo, dat dit topic zo hard loopt.
Ja uhh, nee. Biologisch gezien spreek je niet de waarheid.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van Panzermaus.
[..]
Minstens.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Dasjonny het volgende:
Dit is pas een bazensnack:Had je dit niet even in een spoiler kunnen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Halve kapsalon opeten, halve kapsalon door elkaar hosselen, laten afkoelen, in de koelkast bewaren en dan opeten.Ook lekker.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Halve kapsalon opeten, halve kapsalon door elkaar hosselen, laten afkoelen, in de koelkast bewaren en dan opeten.Ook lekker.
afkoelen ?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Grappenmaker.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja uhh, nee. Biologisch gezien spreek je niet de waarheid.
[..]
Verwar em niet met je overgeefsel dan he.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
O jee, nee geen patat nooit niet voor mij, en geen drank, geen drugs, geen tabak, geen cola light want daar zit aspartaam in helemaal niks allemaal kkslecht voor mij!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van Panzermaus.
[..]
Minstens.
dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:52 schreef nightday2011 het volgende:
elke dag pizza´s eten en bier drinken dat is pas het echte leven![]()
klacht: gezonde mensenmensen die niet roken
vegetariers
faggs
Koud?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Kapsalon is lekkerder.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Je haalt de paupers wel uit dit topic zeg
Praten over 'kapsalon' alsof Angelina Jolie zich voor je klaar aan het vingeren is
Woon je in het buitenland ofzo, dat het nieuws je zo laat bereikt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien je tegenwoordig overal hoort en ziet dat het de nieuwe snacksensatie is
kk slecht idd :squote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
O jee, nee geen patat nooit niet voor mij, en geen drank, geen drugs, geen tabak, geen cola light want daar zit aspartaam in helemaal niks allemaal kkslecht voor mij!!
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Je haalt de paupers wel uit dit topic zeg
Praten over 'kapsalon' alsof Angelina Jolie zich voor je klaar aan het vingeren is
die doen niets anders dan wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Mensen die zeuren dat het te vet is. Ga dan godverdomme sporten naast het FOK!ken, dan is er geen probleem wat je vreet.
Uitgezonderd vrouwen, die doen niets anders.
Ja idd sowieso mensen met een trage metabolismequote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Mensen die zeuren dat het te vet is. Ga dan godverdomme sporten naast het FOK!ken, dan is er geen probleem wat je vreet.
Zeuren die of dat te ongezond is maar wel hip staan te doen bij suikerbommen als chocolade and Starbucks.quote:
Is net zo vet als de meeste pizza's bijvoorbeeld, 1300 KJ geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Haha, ik mis die zondagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Gatverdamme!!!!Ik gruwel al van koude pizza.
Ik sport niet, Fok! veel en word nooit dik. En ik eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Echt hequote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is net zo vet als de meeste pizza's bijvoorbeeld, 1300 KJ geloof ik.
Alleen is het verzadigd vet bij de kapsalon veel hoger.
Alsof je daar bij na gaat denken als je eet
Ik zeg toch niet dat het smerig isquote:
Dit is Bob. Bob sport niet, FOK!t veel en wordt nooit dik. En Bob eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik sport niet, Fok! veel en word nooit dik. En ik eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo..
Nee, hij heeft lintworm. Kan je er weinig aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is Bob. Bob sport niet, FOK!t veel en wordt nooit dik. En Bob eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.. Bob is zielig.
Valt mij ook altijd op dat de duurdere kapsalons degene zijn met aangebrande patat, oude sla en vlees wat je amper vlees kunt noemen...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Menu_69 het volgende:
Een deftige kapsalon kost max. 5 euro en dan heb je echt een bazendiner.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is Bob. Bob sport niet, FOK!t veel en wordt nooit dik. En Bob eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.. Bob is zielig.
Waar ketamine al niet goed voor is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik sport niet, Fok! veel en word nooit dik. En ik eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |