abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:54:57 #241
3185 Adelante
To let it go now
pi_94301990
Oke, dat ecto topic kon best, hebben we er meer van. Ban van chroetsjov bespreken is not done. En dat weertopic was een terechte klacht, maar iets meer tijd in de OP is vereist.

Al met al valt zyzzz nog netjes binnen de KLB kaders imho :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94302028
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Adelante het volgende:
Oke, dat ecto topic kon best, hebben we er meer van. Ban van chroetsjov bespreken is not done. En dat weertopic was een terechte klacht, maar iets meer tijd in de OP is vereist.

Ik ken Chroesjtov niet, maar naast al die haat mag men ook wel eens liefhebben in KLB.
Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef Madridista het volgende:
Hij gaat nu gewoon verder met provoceren.
Die Oshno lokt het zelf uit.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:57:47 #243
337072 Zyzz
The King.
pi_94302128
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Adelante het volgende:

Dank je :) eindelijk iemand die zijn verstand gebruikt ^O^

Zouden mijn topic's dan weer open kunnen?
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:03:39 #244
3185 Adelante
To let it go now
pi_94302425
Nou dat gaat me wel wat ver :D
Je klacht over de sportschool mag je een nieuw topic over openen, mits je er een duidelijk verhaal van maakt met een inleiding, spanningsopbouw, twists evt en een helder slot. Zoals alle KLB topics zouden moeten zijn O+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:05:04 #245
337072 Zyzz
The King.
pi_94302497
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef Adelante het volgende:
Nou dat gaat me wel wat ver :D
Je klacht over de sportschool mag je een nieuw topic over openen, mits je er een duidelijk verhaal van maakt met een inleiding, spanningsopbouw, twists evt en een helder slot. Zoals alle KLB topics zouden moeten zijn O+
Is goed, dank u wel. :)
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
pi_94302651
De PVV die altijd woest is...

Het is geeneens een lemming, ik deed iets inhoudelijks met de lapo uit dit topic:
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
en ts doet geen moeite
Zie niet in hoe het een lemming zou kunnen zijn.
pi_94302722
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
De PVV die altijd woest is...

Het is geeneens een lemming, ik deed iets inhoudelijks met de lapo uit dit topic:

[..]

Zie niet in hoe het een lemming zou kunnen zijn.
De PVV die altijd blij is...

mijn topic ook gesloten, en terecht, net zulke selectieve nieuwsberichten als dat andere topic :)
pi_94308824
Rotterdam

Ik heb wel even een tijdje genoeg RichCalibier gezien, modjes/admins?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:57:10 #250
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_94309044
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rotterdam

Terechte slot.
Feyenoord Rotterdam
pi_94309157
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef o.us het volgende:

[..]

Terechte slot.
Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaan :).
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_94309231
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rotterdam

En jij bent een wormvormig aanhangsel dat steeds achter me aan huppelt zodra ik een topic open.

Kap daar gewoon mee.
pi_94309233
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaan :).
Ligt aan de OP+TS. Mensen mogen jou niet, dus heb je sneller een slotje te pakken. Eerlijk gezegd verlang ik naar de tijd dat jij een ban had.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:59:50 #254
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_94309240
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Er wordt vaker geklaagd over Rotterdam dan andersom en dat werd ook toegestaan dus soms zit 't tegen, zoals vandaag :).

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 18-03-2011 21:00:09 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:00:30 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_94309282
Jongens, niet hier verder graag. Het was een slecht topic, that's it.
pi_94309291
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ligt aan de OP+TS. Mensen mogen jou niet, dus heb je sneller een slotje te pakken. Eerlijk gezegd verlang ik naar de tijd dat jij een ban had.
Zie je, je lokt het gewoon alweer uit! :{
pi_94309358
Hallo, mag dit topic dicht?
''gaan haten''

Mijn topic, over precies hetzelfde ondwerp was ook gesloten, om deze reden:

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef VBlom het volgende:
De term "hater"

Waarom is dit topic dicht.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
hebben we in 1998 al een topic over gehad, verzin eens iets origineels
Als hij niet dicht mag, mag mijn topic dan weer open? :)
pi_94309369
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Adelante het volgende:
Jongens, niet hier verder graag. Het was een slecht topic, that's it.
Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnx
pi_94309424
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnx
KAPPEN!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:04:08 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_94309541
quote:

[..]

Wat een bagger was dat zeg :D
pi_94309595
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

RichCalibier is alleen een goede user als hij geen postrechten heeft :)
pi_94309659
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoezo bagger?

Ik ga vanavond uit en ik heb een bazen-horloge besteld. Nu kan ik dus vanavond weer niet showen met mijn uurwerk, en ben ik genoodzaakt morgen weer te stappen..wil ik nog bekijks trekken. De chickies regel ik wel, maar toch.. :(
pi_94309707
quote:

[..]

Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter. :')

De meester had vroeger eigenlijk ook geen goed woord over voor het braafste klikkertje van de klas, hopelijk geldt dat ook hier voor de mods die hopelijk door je laagwaardige slijmpogingen heen zien. 13.gif

Oh en ik ga hier niet verder in discussie, daar is een Feedback topic niet voor, ik heb mijn zegje gedaan je kan me via de gebruikelijke kanalen contacteren.
Een heer met stijl
pi_94309790
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter. :')

De meester had vroeger eigenlijk ook geen goed woord over voor het braafste klikkertje van de klas, hopelijk geldt dat ook hier voor de mods die hopelijk door je laagwaardige slijmpogingen heen zien. [ afbeelding ]

Oh en ik ga hier niet verder in discussie, daar is een Feedback topic niet voor, ik heb mijn zegje gedaan je kan via de gebruikelijke kanalen contacteren.
Klopt inderdaad. Verder kan het mij echt geen fuck schelen wat de mods denken (alhoewel Ludo+Ade+Opa wel toffe mods zijn, een uitzondering). Maar mongooltjes als RC zouden gewoon geen toegang tot het internet moeten hebben ;)
pi_94309801
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De meester had vroeger eigenlijk ook geen goed woord over voor het braafste klikkertje van de klas, hopelijk geldt dat ook hier voor de mods die hopelijk door je laagwaardige slijmpogingen heen zien. [ afbeelding ]

Oh en ik ga hier niet verder in discussie, daar is een Feedback topic niet voor, ik heb mijn zegje gedaan je kan via de gebruikelijke kanalen contacteren.
Ga weg. Corpulente baggeruser dat je bent.

Denk je nu werkelijk echt dat ik op dit soort reacties zit te wachten? :{ Grow up en geef gewoon zelf toe dat je jaloers bent op andermans status. En ''geen haar beter''? Doe ik soms mee aan een competitie ofzo? :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:08:53 #266
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_94309863
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk echt dat ik op dit soort reacties zit te wachten? :{ Grow up en geef gewoon zelf toe dat je jaloers bent op andermans status.
Welk status heb jij dan? Dat ontgaat mij totaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 18-03-2011 21:09:05 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_94309929
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Verder kan het mij echt geen fuck schelen wat de mods denken (alhoewel Ludo+Ade+Opa wel toffe mods zijn, een uitzondering). Maar mongooltjes als RC zouden gewoon geen toegang tot het internet moeten hebben ;)
Ga gewoon weg man.

Het enige dat jij kan is zeiken. Je hebt verdomd makkelijk praten, omdat je zelf nooit topics aanmaakt.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:57 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_94309999
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Hoezo bagger?

Ik ga vanavond uit en ik heb een bazen-horloge besteld. Nu kan ik dus vanavond weer niet showen met mijn uurwerk, en ben ik genoodzaakt morgen weer te stappen..wil ik nog bekijks trekken. De chickies regel ik wel, maar toch.. :(
Zet dat dan ook in je topic en klop er een klacht bij ipv zo'n dom tnt briefje en een link naar een gifje ^O^
pi_94310007
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk echt dat ik op dit soort reacties zit te wachten? :{ Grow up en geef gewoon zelf toe dat je jaloers bent op andermans status. En ''geen haar beter''? Doe ik soms mee aan een competitie ofzo? :')
WTF??? :D

Projecteer je je zelfbeeld nou op mij of heb ik het mis? Ik bekritiseer degene die jou onder handen neemt en nou heb ik het opeens allemaal gedaan? _O-
Jij spoort echt niet :')
Een heer met stijl
pi_94310084
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

WTF??? :D

Projecteer je je zelfbeeld nou op mij of heb ik het mis? Ik bekritiseer degene die jou onder handen neemt en nou heb ik het opeens allemaal gedaan? _O-
Jij spoort echt niet :')
Zo zie je maar. Ook jouw geslijm wordt niet altijd op prijs gesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')