ik haat ook op het feit dat TS nog steeds topics kan openen trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef Dae1337 het volgende:
HAHAA REACTIE OPMIJN TOPIC !!!111 EINZ_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik haat ook op het feit dat TS nog steeds topics kan openen trouwens.
Goed plan, ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik haat ook op het feit dat TS nog steeds topics kan openen trouwens.
alsof ik uberhaupt op straat ga zeggen dat ik iets haatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat een irritant taalgebruik, praat zelf ook niet altijd even correct, maar hier wordt je helemaal simpel van.
Vindt het trouwens opmerkelijk dat je dit alleen op internet tegen komt, en niet op straat.
Gevoelige snaar...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef XLR80R het volgende:
Dat je dat nooit in het echt hoort komt omdat je geen vrienden hebt.
Twee DT fouten in twee zinnen. Irritant taalgebruik, I feel ya bro!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat een irritant taalgebruik, praat zelf ook niet altijd even correct, maar hier wordt je helemaal simpel van.
Vindt het trouwens opmerkelijk dat je dit alleen op internet tegen komt, en niet op straat.
Ja nou zeg, DAT is irritant. Als ik zoiets lees raak ik helemaal van streek, en kan ik niet meer verder lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Twee DT fouten in twee zinnen. Irritant taalgebruik, I feel ya bro!
Ik (en misschien nog meerdere mensen?) vind DT fouten inderdaad irritanter dan het gebruik van "gaan haten" of "haten op".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja nou zeg, DAT is irritant. Als ik zoiets lees raak ik helemaal van streek, en kan ik niet meer verder lezen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
alsof ik uberhaupt op straat ga zeggen dat ik iets haat
kiek wel uit, k wil geen klappen..
ik vind het opmerkelijker dat je mensen die erover klagen alleen op internet tegenkomt en niet op straat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
* Rechtse_Hippie meldt zich.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik (en misschien nog meerdere mensen?) vind DT fouten inderdaad irritanter dan het gebruik van "gaan haten" of "haten op".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |