Waarschijnlijk niet, er hangt een bordje, dat ze niet aansprakelijk zijn. Ik denk dat er wel wat te regelen is, maar ik wacht even af of ik morgen gebeld word met info.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:19 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ligt de verantwoordelijkheid dan niet bij hun? En zou je dan geen schadevergoeding kunnen claimen? Indien dit echt is, wat een tering prutsers.. :-/
Bij een bewaakte garderobe ga ik er toch vanuit dat m'n jas veilig is....quote:Op zondag 20 februari 2011 03:22 schreef 24updv het volgende:
Ervaring rijker. Ik neem al jaren een oude jas mee.
Precies! Snap ook niet waarom ze dan zo'n bordje erneer hangen, hoeven ze zeker niet te letten op de fouten die ze makenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Bij een bewaakte garderobe ga ik er toch vanuit dat m'n jas veilig is....
Heb al zo vaak meegemaakt dat ze jassen verkeerd weg hangen ofzo. Ze raken die jassen in ieder geval vaak kwijt of verwisselen ze. Ik weet niet wat ze doen dus daarom een oude jas meequote:Op zondag 20 februari 2011 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Bij een bewaakte garderobe ga ik er toch vanuit dat m'n jas veilig is....
Qua aansprakelijkheid in ieder geval. Als je los betaald voor de garderobe zijn ze altijd aansprakelijk, zelfs als er een bordje hangt dat ze dat niet zijn. Hier is dat echter niet het geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Volgens mij ligt het er ook aan of je er voor betaald hebt...
Het leuke is, er is maar 1 bordje per haakje, ten minste, dat hoort zo te zijn. Van mijn nummer waren er echter 2 bordjes, grote kans dat iemand een bordje heeft na lopen maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Precies! Snap ook niet waarom ze dan zo'n bordje erneer hangen, hoeven ze zeker niet te letten op de fouten die ze maken
Er waren 2 bordjes voor het zelfde haakje.......quote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef 24updv het volgende:
[..]
Heb al zo vaak meegemaakt dat ze jassen verkeerd weg hangen ofzo. Ze raken die jassen in ieder geval vaak kwijt of verwisselen ze. Ik weet niet wat ze doen dus daarom een oude jas mee
En dan is het bordje automatisch nagemaakt? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er waren 2 bordjes voor het zelfde haakje.......
Ik heb geen idee hoe het zit, in principe is er per haakje, 1 nummer.....quote:Op zondag 20 februari 2011 03:32 schreef 24updv het volgende:
[..]
En dan is het bordje automatisch nagemaakt? Lijkt me sterk.
Nee, ik heb de twee nummers gezien....quote:Op zondag 20 februari 2011 03:33 schreef n0ir het volgende:
Nee joh was maar 1 kaartje per haakje maar die garderobe medewerkers hebben gewoon geblunderd en "een paar minuten eerder hetzelfde nummer" was hun beste smoes
En als ze dat bordje kwijt raken dan zijn ze de lul? Ze hebben vast wel een reserve. Wil niet zeggen dat ze dat ding niet nagemaakt kunnen hebben maar dan ben je wel een fucking domme mongool om zoveel moeite te doen voor een willekeurige jasquote:Op zondag 20 februari 2011 03:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het zit, in principe is er per haakje, 1 nummer.....
Nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 20 februari 2011 03:35 schreef 24updv het volgende:
[..]
En als ze dat bordje kwijt raken dan zijn ze de lul? Ze hebben vast wel een reserve. Wil niet zeggen dat ze dat ding niet nagemaakt kunnen hebben maar dan ben je wel een fucking domme mongool om zoveel moeite te doen voor een willekeurige jas
Achterlijke medewerkers imo
Eentje hangt aan de hanger en de andere kreeg je mee. Voor jouw theorie heb je 3 nummers nodig. Heb je er 3 gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, ik heb de twee nummers gezien....
Nee er zit een wit nummer boven het haakje geplakt, en er hangt een paars bordje aan het haakje, dat paarse bordje krijg je mee. Ik heb 2 paarse bordjes gezien, maar het zou heel goed kunnend dat dat een reserve is geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Eentje hangt aan de hanger en de andere kreeg je mee. Voor jouw theorie heb je 3 nummers nodig. Heb je er 3 gezien?
Bij dat soort jassen is het dan ook totaal terecht, no offensequote:Op zondag 20 februari 2011 03:42 schreef Captain_MeatBone het volgende:
mijn nickelson jas was ook een x gestolen
met jezelf er nog in zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 03:47 schreef Drinky het volgende:
Ik geef mijn jas altijd aan de barman en die legt 'm achter de bar neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |