Hoi,
Ik heb vanmiddag gestemd en ik heb spijt. Ik kwam aan bij het stembureau, trok het gordijntje achter mij dicht omdat ik niet wil hebben dat mensen kunnen zien waar ik op stem. Ik zat daar, met groot angstzweet op mijn voorhoofd waar ik op moest stemmen, en dacht opeens aan de potlood die ik nog in mijn handen had. Uiteindelijk heb ik toen gewoon gestemd voor de partij van de dieren en heb ik de potlood na mijn stem besmeurd met poep en weer teruggelegd. Er stond een typische PVDA-sukkel achter mij te wachten en die heeft nu poep aan zijn handen.
Afijn, ik liep naar buiten en er stonden wat marokkaanse straatschoffies mijn fiets in elkaar te trappen. Direct daarna had ik spijt dat ik niet op de PVV heb gestemd.
Dat ik op de PVDD heb gestemd deed ik ook puur uit een opwelling, nadat ik een man om 7 uur 's ochtends heb zien neuken in een weiland terwijl ik onderweg naar mijn werk was.
Waar ik nu over klaag is eigenlijk gebakken lucht. Alhoewel er weinig mensen waren gekomen op het stembureau, vond ik wel dat de vrouwtjes achter de balie me vriendelijk te woord stonden. Ook daarvan leek er een vrouwtje verdacht veel op malse kip. Ik had honger.
Waar ik tevens ook voor ben, dat kun je zien aan onderstaand filmpje: