quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef EAH5450 het volgende:Wat is er toch aan de hand met de laffe rechtse media

Er is de grootste revolutie gaande in het Midden-Oosten sinds de val van de Sovjet-Unie, en wat brengt het nieuws? Marokkanen die sneeuwballen gooien, oppakken die terroristen, WOW!

Ook nog eens heel vreemd om sneeuwbalgooiers terroristen te noemen, misschien een synoniem voor Marokkaan? Trouwens hoe weet men dat ze Marokkanen zijn vraag ik mij ook af

Wat ook heel raar is dat als het om Tokkie tuig gaat die Marokkanen wegpest het opeens relschoppers betreft:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pgepakt__.html?p=1,1Kan iemand mij domrechts uitleggen

Ik snap een paar dingen niet t.s.
Op voorhand noem je rechtse media laf.
Waarom? omdat ze zaken zonder verbloemen benoemen??
Waarschijnlijk heb je het met "sneeuwballen gooiende Marokkanen" over dat groepje hyena's die dat meisje het leven zuur maakten, de benen onder haar lijf uit trapten, haar fiets en mobiele telefoon stalen, en het ondertussen grappig vonden haar steeds weer sneeuw in haar gezicht te gooien?
Zal wel?
Maar enfin, die lui zijn ook gewoon terroristen
Het is opvallend dat ze altijd, waar dan ook, wel iemand aan het terroriseren zijn.
Jij vat dit op als kinderlijke onschuldige plaagpartijtjes natuurlijk.
Hoe men er bij komt dat dit Marokkanen waren?
Ik ken geen enkele andere groep in NL die op dergelijke wijze opereren als de genoemde groep.
Die lui, ouders incluis, had men allang het land uit moeten trappen, maar dat is een andere discussie.
Dan nog even over tokkietuig dat volgens jou een Marokkaans gezin weg pestte.
Dat tokkietuig waren twee Marokkaanse broers... niks NLers dus.
De ouders wonen zowat permanent in Marokko met uitkering, de zoons wonen zonder toezicht in het huis van de ouders in Utrecht.
Wat wil je nu zeggen, dat het dit keer geen Marokkanen waren?
Rechts kan verklaren dat ts heel dom is, cq links.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."