2...quote:
Ja, maar nee. Want ook Volkskrant.quote:
Nou én? Dit gaat over de Telegraafquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Want ook Volkskrant.
In Bahrain kunnen ze toch ook helemaal niet met sneeuwballen gooien, denk nou eens na TS.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef EAH5450 het volgende:
Kijk bijvoorbeeld dit:
Hoort gewoon voorpagina nieuws te zijn. O wacht het zijn geen Marokkanen die sneeuwballen gooien dus laten we het maar lekker rechts liggen
Ik snap een paar dingen niet t.s.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef EAH5450 het volgende:
Wat is er toch aan de hand met de laffe rechtse media
Er is de grootste revolutie gaande in het Midden-Oosten sinds de val van de Sovjet-Unie, en wat brengt het nieuws? Marokkanen die sneeuwballen gooien, oppakken die terroristen, WOW!
Ook nog eens heel vreemd om sneeuwbalgooiers terroristen te noemen, misschien een synoniem voor Marokkaan? Trouwens hoe weet men dat ze Marokkanen zijn vraag ik mij ook af
Wat ook heel raar is dat als het om Tokkie tuig gaat die Marokkanen wegpest het opeens relschoppers betreft:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pgepakt__.html?p=1,1
Kan iemand mij domrechts uitleggen
Ja ik ben het volledig met je eens de slinkse kerk moet opgeheven worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik snap een paar dingen niet t.s.
Op voorhand noem je rechtse media laf.
Waarom? omdat ze zaken zonder verbloemen benoemen??
Waarschijnlijk heb je het met "sneeuwballen gooiende Marokkanen" over dat groepje hyena's die dat meisje het leven zuur maakten, de benen onder haar lijf uit trapten, haar fiets en mobiele telefoon stalen, en het ondertussen grappig vonden haar steeds weer sneeuw in haar gezicht te gooien?
Zal wel?
Maar enfin, die lui zijn ook gewoon terroristen
Het is opvallend dat ze altijd, waar dan ook, wel iemand aan het terroriseren zijn.
Jij vat dit op als kinderlijke onschuldige plaagpartijtjes natuurlijk.
Hoe men er bij komt dat dit Marokkanen waren?
Ik ken geen enkele andere groep in NL die op dergelijke wijze opereren als de genoemde groep.
Die lui, ouders incluis, had men allang het land uit moeten trappen, maar dat is een andere discussie.
Dan nog even over tokkietuig dat volgens jou een Marokkaans gezin weg pestte.
Dat tokkietuig waren twee Marokkaanse broers... niks NLers dus.
De ouders wonen zowat permanent in Marokko met uitkering, de zoons wonen zonder toezicht in het huis van de ouders in Utrecht.
Wat wil je nu zeggen, dat het dit keer geen Marokkanen waren?
Rechts kan verklaren dat ts heel dom is, cq links.
Och jee, mevrouw is ook weer van de partij...quote:
Jij anders wel iets nieuws en nuttigs gemeld?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Och jee, mevrouw is ook weer van de partij...
Ga je ook wat nuttigs melden vandaag?
Aan bovenstaande te zien niet echt.
Jep, ts zit volledig fout met zijn aannames.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jij anders wel iets nieuws en nuttigs gemeld?
Volledig.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja ik ben het volledig met je eens de slinkse kerk moet opgeheven worden.
Je hebt nog steeds niet door dat als er niks over de nationaliteit van de daders iets gezegd wordt het gewoon Nederlanders zijn? Ze zijn alsnog de grootste bevolkingsgroep hier en het is logisch dat sommigen ervan ook misdaden plegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jep, ts zit volledig fout met zijn aannames.
Maar dat zal hem waarschijnlijk worst wezen.
TS is niet goed geïnformeerd door de laffe linkse media die de nationaliteit van de daders weigeren te benoemen.
Linkse media houden mensen dus dom en onwetende.
Ik vind dat kaalplukken veel te links.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Volledig.
Verbannen naar Elba die hap.
Wel eerst kaalplukken.
boehoe, als je weer gaat huilen tyf je maar een eind op naar je eigen land.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Och jee, mevrouw is ook weer van de partij...
Ga je ook wat nuttigs melden vandaag?
Aan bovenstaande te zien niet echt.
En weer geen deugdelijke bijdrage.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
boehoe, als je weer gaat huilen tyf je maar een eind op naar je eigen land.
Misschien gebeurt dit ook omdat de regering maar blijft praten dat allochtonen het kwaad zijn en niks doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef skattebaut het volgende:
Nee, ik heb niks met stormfront, ook al verspreiden mensen als jij dat soort BS graag.
(zou je graag willen misschien)
Ik link je wel effe een artikel waaruit wat meer blijkt.
(vooral jou onzin)
quote:
Marokkaans gezin vlucht uit wijk Utrecht
UTRECHT - Straatterreur verjaagt opnieuw bewoners uit Leidsche Rijn in Utrecht. Deze week verliet een gezin zijn huis in de Heinrich Bertéstraat in de wijk Terwijde, nadat jongeren de bewoners hadden geïntimideerd, een woningruit hadden ingegooid en auto's hadden vernield.
Dat meldt het AD.
De problemen zijn ontstaan doordat twee Marokkaanse gezinnen ruzie hebben, zegt een buurtbewoner. De slachtoffers zouden de jongens hebben aangesproken op woninginbraken in de buurt.
De politie onderzoekt de zaak, maar wil er niet op reageren. De daders zijn nog niet aangehouden. Burgemeester Wolfsen roept buurtbewoners die getuige zijn van misstanden op aangifte te doen, zo nodig anoniem. ,,Ik wil dat we de jongens die dit veroorzaken de buurt uit kunnen schoppen.''
Woningcorporatie Mitros, eigenaar van de woningen in de straat, biedt het gezin een 'maatwerkoplossing' aan. Vanwege de privacy wil Mitros niet kwijt waaruit de helpende hand bestaat.
Hihihi.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef skattebaut het volgende:
Nee, ik heb niks met stormfront, ook al verspreiden mensen als jij dat soort BS graag.
(zou je graag willen misschien)
Ik link je wel effe een artikel waaruit wat meer blijkt.
(vooral jou onzin)
quote:
Marokkaans gezin vlucht uit wijk Utrecht
UTRECHT - Straatterreur verjaagt opnieuw bewoners uit Leidsche Rijn in Utrecht. Deze week verliet een gezin zijn huis in de Heinrich Bertéstraat in de wijk Terwijde, nadat jongeren de bewoners hadden geïntimideerd, een woningruit hadden ingegooid en auto's hadden vernield.
Dat meldt het AD.
De problemen zijn ontstaan doordat twee Marokkaanse gezinnen ruzie hebben, zegt een buurtbewoner. De slachtoffers zouden de jongens hebben aangesproken op woninginbraken in de buurt.
De politie onderzoekt de zaak, maar wil er niet op reageren. De daders zijn nog niet aangehouden. Burgemeester Wolfsen roept buurtbewoners die getuige zijn van misstanden op aangifte te doen, zo nodig anoniem. ,,Ik wil dat we de jongens die dit veroorzaken de buurt uit kunnen schoppen.''
Woningcorporatie Mitros, eigenaar van de woningen in de straat, biedt het gezin een 'maatwerkoplossing' aan. Vanwege de privacy wil Mitros niet kwijt waaruit de helpende hand bestaat.
Ik begrijp je weer eens zo goed als niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Misschien gebeurt dit ook omdat de regering maar blijft praten dat allochtonen het kwaad zijn en niks doet.
Wat een leugenaarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hihihi.
Post hier alle artikelen over Marokkanen
Hihihi.
En daar is Gerrie Eik weer met.... ......... ............... ................quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hihihi.
Post hier alle artikelen over Marokkanen
Hihihi.
Ik zou eerst maar eens leren goed te lezen dan als je iets wil ondernemen en niet alleen wilt lullen vanuit je stoel achter je toetsenbord. Of is een stoel te links?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik begrijp je weer eens zo goed als niet?
Het zijn deze mensen die zich abnormaal gedragen.
Die tuig van de richel mentaliteit bezitten.
Niet de regering die niets doet.en maar blijft praten dat allochtonen het kwaad zijn.
Jij kletst onzin.
En NL zit met een groot probleem.
Gerrie Eickhofquote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is Gerrie Eik weer met.... ......... ............... ................
Niks.
Ik poneer louter een feit. Als je daar niet tegen kunt, verzoek ik je om weg te blijven.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is Gerrie Eik weer met.... ......... ............... ................
Niks.
Dat soort taal begrijpt hij volgens mij niet. Ikzelf niet eens. Te links en alles.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik poneer louter een feit. Als je daar niet tegen kunt, verzoek ik je om weg te blijven.
Ik probeer je geluk niet te verpesten met logica en realiteit.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En weer geen deugdelijke bijdrage.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat soort taal begrijpt hij volgens mij niet. Ikzelf niet eens. Te links en alles.
Ja wat? moet dit mij linken aan stormfront?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een leugenaarMet zijn stormfront
Het topic gaat hier over domme rechtse media (die helemaal niet dom zijn), niet jou mening over mij.quote:
http://www.google.nl/sear(...)aq=f&aqi=g1&aql=&oq=quote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ja wat? moet dit mij linken aan stormfront?
Als ik een googeltje doe op Marokkanen en criminaliteit en ik post de resultaten in een topic in fok?
Moet niet veel gekker worden.
Beter open je eens je ogen en gaat inzien dat er behoorlijk wat scheef loopt in allochtone kringen.
Zeker gezien het enorme aantal mediaberichten daarover.
Owh, nu mag ik geen mening meer hebben, omdat jij het oneens met me bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het topic gaat hier over domme rechtse media, niet jou mening over mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |