2...quote:
Ja, maar nee. Want ook Volkskrant.quote:
Nou én? Dit gaat over de Telegraafquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Want ook Volkskrant.
In Bahrain kunnen ze toch ook helemaal niet met sneeuwballen gooien, denk nou eens na TS.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef EAH5450 het volgende:
Kijk bijvoorbeeld dit:
Hoort gewoon voorpagina nieuws te zijn. O wacht het zijn geen Marokkanen die sneeuwballen gooien dus laten we het maar lekker rechts liggen
Ik snap een paar dingen niet t.s.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef EAH5450 het volgende:
Wat is er toch aan de hand met de laffe rechtse media
Er is de grootste revolutie gaande in het Midden-Oosten sinds de val van de Sovjet-Unie, en wat brengt het nieuws? Marokkanen die sneeuwballen gooien, oppakken die terroristen, WOW!
Ook nog eens heel vreemd om sneeuwbalgooiers terroristen te noemen, misschien een synoniem voor Marokkaan? Trouwens hoe weet men dat ze Marokkanen zijn vraag ik mij ook af
Wat ook heel raar is dat als het om Tokkie tuig gaat die Marokkanen wegpest het opeens relschoppers betreft:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pgepakt__.html?p=1,1
Kan iemand mij domrechts uitleggen
Ja ik ben het volledig met je eens de slinkse kerk moet opgeheven worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik snap een paar dingen niet t.s.
Op voorhand noem je rechtse media laf.
Waarom? omdat ze zaken zonder verbloemen benoemen??
Waarschijnlijk heb je het met "sneeuwballen gooiende Marokkanen" over dat groepje hyena's die dat meisje het leven zuur maakten, de benen onder haar lijf uit trapten, haar fiets en mobiele telefoon stalen, en het ondertussen grappig vonden haar steeds weer sneeuw in haar gezicht te gooien?
Zal wel?
Maar enfin, die lui zijn ook gewoon terroristen
Het is opvallend dat ze altijd, waar dan ook, wel iemand aan het terroriseren zijn.
Jij vat dit op als kinderlijke onschuldige plaagpartijtjes natuurlijk.
Hoe men er bij komt dat dit Marokkanen waren?
Ik ken geen enkele andere groep in NL die op dergelijke wijze opereren als de genoemde groep.
Die lui, ouders incluis, had men allang het land uit moeten trappen, maar dat is een andere discussie.
Dan nog even over tokkietuig dat volgens jou een Marokkaans gezin weg pestte.
Dat tokkietuig waren twee Marokkaanse broers... niks NLers dus.
De ouders wonen zowat permanent in Marokko met uitkering, de zoons wonen zonder toezicht in het huis van de ouders in Utrecht.
Wat wil je nu zeggen, dat het dit keer geen Marokkanen waren?
Rechts kan verklaren dat ts heel dom is, cq links.
Och jee, mevrouw is ook weer van de partij...quote:
Jij anders wel iets nieuws en nuttigs gemeld?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Och jee, mevrouw is ook weer van de partij...
Ga je ook wat nuttigs melden vandaag?
Aan bovenstaande te zien niet echt.
Jep, ts zit volledig fout met zijn aannames.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jij anders wel iets nieuws en nuttigs gemeld?
Volledig.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja ik ben het volledig met je eens de slinkse kerk moet opgeheven worden.
Je hebt nog steeds niet door dat als er niks over de nationaliteit van de daders iets gezegd wordt het gewoon Nederlanders zijn? Ze zijn alsnog de grootste bevolkingsgroep hier en het is logisch dat sommigen ervan ook misdaden plegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jep, ts zit volledig fout met zijn aannames.
Maar dat zal hem waarschijnlijk worst wezen.
TS is niet goed geïnformeerd door de laffe linkse media die de nationaliteit van de daders weigeren te benoemen.
Linkse media houden mensen dus dom en onwetende.
Ik vind dat kaalplukken veel te links.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Volledig.
Verbannen naar Elba die hap.
Wel eerst kaalplukken.
boehoe, als je weer gaat huilen tyf je maar een eind op naar je eigen land.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Och jee, mevrouw is ook weer van de partij...
Ga je ook wat nuttigs melden vandaag?
Aan bovenstaande te zien niet echt.
En weer geen deugdelijke bijdrage.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
boehoe, als je weer gaat huilen tyf je maar een eind op naar je eigen land.
Misschien gebeurt dit ook omdat de regering maar blijft praten dat allochtonen het kwaad zijn en niks doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef skattebaut het volgende:
Nee, ik heb niks met stormfront, ook al verspreiden mensen als jij dat soort BS graag.
(zou je graag willen misschien)
Ik link je wel effe een artikel waaruit wat meer blijkt.
(vooral jou onzin)
quote:
Marokkaans gezin vlucht uit wijk Utrecht
UTRECHT - Straatterreur verjaagt opnieuw bewoners uit Leidsche Rijn in Utrecht. Deze week verliet een gezin zijn huis in de Heinrich Bertéstraat in de wijk Terwijde, nadat jongeren de bewoners hadden geïntimideerd, een woningruit hadden ingegooid en auto's hadden vernield.
Dat meldt het AD.
De problemen zijn ontstaan doordat twee Marokkaanse gezinnen ruzie hebben, zegt een buurtbewoner. De slachtoffers zouden de jongens hebben aangesproken op woninginbraken in de buurt.
De politie onderzoekt de zaak, maar wil er niet op reageren. De daders zijn nog niet aangehouden. Burgemeester Wolfsen roept buurtbewoners die getuige zijn van misstanden op aangifte te doen, zo nodig anoniem. ,,Ik wil dat we de jongens die dit veroorzaken de buurt uit kunnen schoppen.''
Woningcorporatie Mitros, eigenaar van de woningen in de straat, biedt het gezin een 'maatwerkoplossing' aan. Vanwege de privacy wil Mitros niet kwijt waaruit de helpende hand bestaat.
Hihihi.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef skattebaut het volgende:
Nee, ik heb niks met stormfront, ook al verspreiden mensen als jij dat soort BS graag.
(zou je graag willen misschien)
Ik link je wel effe een artikel waaruit wat meer blijkt.
(vooral jou onzin)
quote:
Marokkaans gezin vlucht uit wijk Utrecht
UTRECHT - Straatterreur verjaagt opnieuw bewoners uit Leidsche Rijn in Utrecht. Deze week verliet een gezin zijn huis in de Heinrich Bertéstraat in de wijk Terwijde, nadat jongeren de bewoners hadden geïntimideerd, een woningruit hadden ingegooid en auto's hadden vernield.
Dat meldt het AD.
De problemen zijn ontstaan doordat twee Marokkaanse gezinnen ruzie hebben, zegt een buurtbewoner. De slachtoffers zouden de jongens hebben aangesproken op woninginbraken in de buurt.
De politie onderzoekt de zaak, maar wil er niet op reageren. De daders zijn nog niet aangehouden. Burgemeester Wolfsen roept buurtbewoners die getuige zijn van misstanden op aangifte te doen, zo nodig anoniem. ,,Ik wil dat we de jongens die dit veroorzaken de buurt uit kunnen schoppen.''
Woningcorporatie Mitros, eigenaar van de woningen in de straat, biedt het gezin een 'maatwerkoplossing' aan. Vanwege de privacy wil Mitros niet kwijt waaruit de helpende hand bestaat.
Ik begrijp je weer eens zo goed als niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Misschien gebeurt dit ook omdat de regering maar blijft praten dat allochtonen het kwaad zijn en niks doet.
Wat een leugenaarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hihihi.
Post hier alle artikelen over Marokkanen
Hihihi.
En daar is Gerrie Eik weer met.... ......... ............... ................quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hihihi.
Post hier alle artikelen over Marokkanen
Hihihi.
Ik zou eerst maar eens leren goed te lezen dan als je iets wil ondernemen en niet alleen wilt lullen vanuit je stoel achter je toetsenbord. Of is een stoel te links?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik begrijp je weer eens zo goed als niet?
Het zijn deze mensen die zich abnormaal gedragen.
Die tuig van de richel mentaliteit bezitten.
Niet de regering die niets doet.en maar blijft praten dat allochtonen het kwaad zijn.
Jij kletst onzin.
En NL zit met een groot probleem.
Gerrie Eickhofquote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is Gerrie Eik weer met.... ......... ............... ................
Niks.
Ik poneer louter een feit. Als je daar niet tegen kunt, verzoek ik je om weg te blijven.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is Gerrie Eik weer met.... ......... ............... ................
Niks.
Dat soort taal begrijpt hij volgens mij niet. Ikzelf niet eens. Te links en alles.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik poneer louter een feit. Als je daar niet tegen kunt, verzoek ik je om weg te blijven.
Ik probeer je geluk niet te verpesten met logica en realiteit.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En weer geen deugdelijke bijdrage.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat soort taal begrijpt hij volgens mij niet. Ikzelf niet eens. Te links en alles.
Ja wat? moet dit mij linken aan stormfront?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een leugenaarMet zijn stormfront
Het topic gaat hier over domme rechtse media (die helemaal niet dom zijn), niet jou mening over mij.quote:
http://www.google.nl/sear(...)aq=f&aqi=g1&aql=&oq=quote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ja wat? moet dit mij linken aan stormfront?
Als ik een googeltje doe op Marokkanen en criminaliteit en ik post de resultaten in een topic in fok?
Moet niet veel gekker worden.
Beter open je eens je ogen en gaat inzien dat er behoorlijk wat scheef loopt in allochtone kringen.
Zeker gezien het enorme aantal mediaberichten daarover.
Owh, nu mag ik geen mening meer hebben, omdat jij het oneens met me bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het topic gaat hier over domme rechtse media, niet jou mening over mij.
En toch mogen we dat zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het topic gaat hier over domme rechtse media (die helemaal niet dom zijn), niet jou mening over mij.
Kun je je naam niet veranderen in in Minpunt?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik probeer je geluk niet te verpesten met logica en realiteit.
De ironie.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kun je je naam niet veranderen in in Minpunt?
Dat ben je nl.
Nou, ik heb zojuist ts mening op overtuigende wijze onderuit gehaald.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
En toch mogen we dat zeggen.
Vrijheid van meningsuiting enzo, hechten de rechtse menschen veel waarde aan. Zou jij toch moeten weten als koningtroll.
Jij leeft niet in je eigen wereldje dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, ik heb zojuist ts mening op overtuigende wijze onderuit gehaald.
Daar lees ik geen weerwoord op.
Maar ja, dat heb je met links misvormde mensen.
Die leven in hun eigen beleveniswereldje.
Die bereik je niet met feiten.
Moet jij niet naar bed van je ouders.quote:
Euj, dit topic gaat over domme rechtse media, niet over mij ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kun je je naam niet veranderen in in Minpunt?
Dat ben je nl.
Heb je nou niet door dat echt alles, maar dan ook alles wat je zegt zo makkelijk te weerleggen tegen jou is?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed van je ouders.
Wat moet er ooit van jou terecht komen als je 's nachts nog ligt te klieren op fok?
Geef me eens het telefoonnummer van je mama wil je?
Nee, ik probeer dingen te zien zoals ze zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jij leeft niet in je eigen wereldje dan?
Hoe bedoel je? ik snap niet wat je wil zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Heb je nou niet door dat echt alles, maar dan ook alles wat je zegt zo makkelijk te weerleggen tegen jou is?
Ik zit op kamers, omdat ik studeer aan een universiteit die te ver van mijn oorspronkelijke woonplaats ligt. Weet je wat dat is, een universiteit?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed van je ouders.
Wat moet er ooit van jou terecht komen als je 's nachts nog ligt te klieren op fok?
Geef me eens het telefoonnummer van je mama wil je?
De realiteit is dat wij binnenkort zonder aandacht van andere landen buitenlanders zomaar kunnen deporteren/uitzetten/whatever volgens jou?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik probeer dingen te zien zoals ze zijn.
Loop niet weg voor de werkelijkheid.
Omdat je dom bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ik snap niet wat je wil zeggen.
wel sad dat jouw wereldje zo fucked up is.. je zal wel verbitterd zijn om een reden..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik probeer dingen te zien zoals ze zijn.
Loop niet weg voor de werkelijkheid.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
wel sad dat jouw wereldje zo fucked up is.. je zal wel verbitterd zijn om een reden..
En nu zal je de echte realiteit nooit ervaren zoals anderen dat wel doen.. Zielig zeg..
quote:
!!!Buitenlandse Criminelen kunnen deporteren!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
De realiteit is dat wij binnenkort zonder aandacht van andere landen buitenlanders zomaar kunnen deporteren/uitzetten/whatever volgens jou?
Jij praat alsof alle buitenlanders criminelen zijn. En wie zou onze criminelen dan willen?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
!!!Buitenlandse Criminelen kunnen deporteren!!!!!
Niet buitenlanders!
Kleine nuance aub.
alsof jij genuanceerd bent.. nu wordt 'ie mooi..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
!!!Buitenlandse Criminelen kunnen deporteren!!!!!
Niet buitenlanders!
Kleine nuance aub.
Klein klein kleutertje jij.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zit op kamers, omdat ik studeer aan een universiteit die te ver van mijn oorspronkelijke woonplaats ligt. Weet je wat dat is, een universiteit?
En mijn moeder erbij halen die hier niks mee te maken heeft.Sowieso zaken erbij trekken die nergens over gaan als je voor de zoveelste keer uitgeluld bent.
Jij weet niet eens hoe een universiteit er van binnen uitziet man.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Klein klein kleutertje jij.
Ik hoop eigenlijk echt dat jij eerstdaags eens te grazen wordt genomen door de groepen die hier besproken worden.
Kijken of je dan nog zo links schijnheilig piept.
Nou, het is nog al een verschil of je buitenlanders deporteert of CRIMINELE buitenlanders...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
alsof jij genuanceerd bent.. nu wordt 'ie mooi..
maar.. Gary is heul maal niet links..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk echt dat jij eerstdaags eens te grazen wordt genomen door de groepen die hier besproken worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was mijn post aan jou gericht?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe een universiteit er van binnen uitziet man.
maar jij doet alsof alle buitenlanders schuldig zijn, geef dat dan ook duidelijk aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, het is nog al een verschil of je buitenlanders deporteert of CRIMINELE buitenlanders...
Het verschil zit m in schuldig/onschuldig.
Als je uit mijn posts kan concluderen dat ik een kleuter ben. Wat ben jij dan wel niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Was mijn post aan jou gericht?
Kleuter 2
btw, als wij hier niet op mogen reageren stuur je maar een PM naar diegene, zo werkt een forum niet he.:')quote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Was mijn post aan jou gericht?
Kleuter 2
Weer eens uitgeluld jij.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle buitenlanders crimineel zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar jij doet alsof alle buitenlanders schuldig zijn, geef dat dan ook duidelijk aan.
Of doe gewoon maar niet mee, beetje lopen trollen..
Daarom pak ik mijn AK47 van zolder en ga ik er mee door de straten marcheren in de allochtonenbuurt.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weer eens uitgeluld jij.
And for your information: ik woon in een Vogelaarwijk. Genoeg Marokkanen, Turken en andere hangjongeren hier. Maar als je autoriteit, trots en zelfvertrouwen uitstraalt, gebeurt je niks. Vandaar dat jij in het echte leven ook niks durft en op internet huilie-huilie gaat doen.Lafbek.
Ik ken meer allochtonen die niet in aanraking met justitie zijn geweest dan wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle buitenlanders crimineel zijn.
De statistieken tonen echter aan dat een enorm aantal allochtonen met justitie in aanraking komt.
tussen 40 en 60%
Waarbij recidive niet eens wordt gerekend.
Gezien het gedrag van de allochtonen die ik ontmoet bevreemd me dat ook geheel niet.
Wat een uitschot loopt daartussen.
Ik zou bijna zeggen: eigen tuig eerst.
Blijf je nou roepen dat ik van stormfront ben/kom etc?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef EAH5450 het volgende:
Zeg mods, kunnen jullie deze troll van Stormfront niet een ban geven ofzo
Daarom puilen onze gevangenissen ook uit ervan.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik ken meer allochtonen die niet in aanraking met justitie zijn geweest dan wel.
Jij spoort echt niet he?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Daarom pak ik mijn AK47 van zolder en ga ik er mee door de straten marcheren in de allochtonenbuurt.
Nattermannnnn...quote:
Ah, mooi te horen!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weer eens uitgeluld jij.
And for your information: ik woon in een Vogelaarwijk. Genoeg Marokkanen, Turken en andere hangjongeren en buitenlanders hier. Maar als je autoriteit, trots en zelfvertrouwen uitstraalt, gebeurt je niks. Vandaar dat jij in het echte leven ook niks durft en op internet huilie-huilie gaat doen.Lafbek.
ik ken xeauouixeau geen lui die in aanraking zijn geweest met justitie..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik ken meer allochtonen die niet in aanraking met justitie zijn geweest dan wel.
goos, we hebben ruimte over.. daar loopt die TON-chick over te miepen..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Daarom puilen onze gevangenissen ook uit ervan.
Zodat jij ze niet tegen komt...
Beter pasten ze zich eens aan.
Maar ja, dan moet je wel weten wat dat betekent.
Hihihi, iemands iets ergs toewensen, over kleuterig gesproken.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ah, mooi te horen!
Des te groter de kans dat mijn wens uit komt.
Laat je me effe weten als het zover is?
Demoniseert PVV islamieten niet dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Blijf je nou roepen dat ik van stormfront ben/kom etc?
Dat heet gewoonweg demoniseren.
Iets waar linksmensen een handje aan hebben.
Misselijk figuur.
Dat krijg je ervan als skattebaut zich mengt, worden wel mooie topics.quote:
Meisje, volgens mij is er iets mis met je?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ken xeauouixeau geen lui die in aanraking zijn geweest met justitie..Maar ik zie wel constant whitetrash hier rondhangen met hun skakelkettingen en hun intimiderende blikken..
[..]
goos, we hebben ruimte over.. daar loopt die TON-chick over te miepen..
De Nederlandse maffia komt dan ook niet op opsporing verzocht. Maar jij vond de politieke omroep toch zo links?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Meisje, volgens mij is er iets mis met je?
Ik vind je schrijfstijl nl. te achterlijk voor woorden.
Mogelijk heb je Zembla gezien gisteravond? (zal wel niet)
Maar daar bleek dus uit dat er jaarlijks 1,2 miljoen! misdrijven worden gepleegd waarvan de politie maar een paar procent op lost.
Men laat de burger dus volledig in de kou staan.
Ander nadeel is dat de criminelen daardoor vrij op straat lopen.
Zie:
http://zembla.vara.nl/Afl(...)b3d08afff9ab1ef97480
De gevangenissen zijn dus onterecht leeg!
Wanneer je opsporing verzocht kijkt zie je dat ze eigenlijk vol zouden moeten zitten met lichtgetinte daders van Noord-Afrikaanse komaf.
Nu jij weer.
Zolang de islam de vrijheid en vrede in de wereld en zo ook in NL bedreigt, heeft Wilders een punt als hij islam Nederland uit wil krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Demoniseert PVV islamieten niet dan?
De PVV is niet echt links te noemen.
Vermoeiend, je roept maar gewoon wat....quote:Op zondag 20 februari 2011 02:07 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
De Nederlandse maffia komt dan ook niet op opsporing verzocht. Maar jij vond de politieke omroep toch zo links?
Ik kom terug over wat ik zei van de weerlegging.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vermoeiend, je roept maar gewoon wat....
Zou de Islam de wereldvrede niet bedreigen als de VS er zich niet 40 jaar lang zou mengen?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang de islam de vrijheid en vrede in de wereld en zo ook in NL bedreigt, heeft Wilders een punt als hij islam Nederland uit wil krijgen.
Wat is je punt?
Hihihi in posts schrijven...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hihihi, iemands iets ergs toewensen, over kleuterig gesproken.Was jij niet het juiste voorbeeld over hoe mensen zich moesten gedragen?
Sowieso zal mij nooit wat gebeuren, omdat die hangjongeren niet op me neerkijken zoals ze dat bij jou doen. Iets met zelfvertrouwen in de echte wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |