quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb ook even geen zin in een zwarte
Juist, dan kan ik net zo goed mijn piemel in een bak chocolade mousse duwen. En dat is ook vies. En daarom neuk ik geen negerinnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Net als alle andere kleuren zijn er ook bij de apenkoppen bijzonder mooie vrouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Juist, dan kan ik net zo goed mijn piemel in een bak chocolade mousse duwen. En dat is ook vies. En daarom neuk ik geen negerinnen.
Oh ja, en vanwege die apenkoppen natuurlijk.
Er bestaat een soort grote tieten ziekte, weet ff niet hoe dat heet, maar vrouwen die dat hebben blijven slank en hun tieten groeien door tot ze op de grond hangen. Volgens mij heb zij dat. Je moet het zelf eerst zien voor je het geloofd want dit is abnormaal. Die tieten zijn helemaal echt, maar zo fucking groot had ik ze nie verwacht. Vorige week eindelijk een date gehad met haar die doorging. Ze spreekt af langs de A10/A4 bij afslag Sloten in een hotel. Half uur met spuiten over die tieten zonder condoom voor ¤150. Niet zo vriendelijk, maar zo'n ontzettend geil lichaamquote:
Inderdaad, maar om er nou voor te betalen gaat ook weer wat ver.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:30 schreef MASD het volgende:
Ze valt best mee, had een iets anders hoofd verwacht na die ene foto.
Gaarne een link.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Triptamine2 het volgende:
Jezus he wat een uiers zijn dat toch ook. Dat Hookers.nl topic blijft geniaal!
Je moeder is op je werk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef SpijkerPoeper het volgende:
kanker TS kon je niet zeggen NSFW me moeder is hier
Een gore bacteriekweekvijver is hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef Marie30 het volgende:
Wat een lelijk wijf. Wees blij dat ze je afwees, vast een ziekte of twee gespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |