SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
Je snapt het wel, ik bedoel wat er vandaag de dag op de kinderTv is.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Wintervacht het volgende:
Neds Survival Gids![]()
Volgens mij snap je t principe 'teken'film niet helemaal mattie
Dat dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
The Flintstones, de Roze Panter, Popeye the Sailorman, Bugs Bunny. Dát waren pas echte tekenfilms.
Zo'n aflevering van Rugrats had dat ook een keer. Had die baby teveel lijm gesnoven, begon ie enorm te trippen van de koorts (zijn moeder was een vliegtuig, zijn opa was de maan, zijn vader was een wolk) werd ie opgepakt, begon ie de boel onder te kotsen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Stuurver het volgende:
Ik zag laatst een tekenfilm van babies die elkaar onderkotsen en boeren laten en dat was gewoon op Jetix
Kindernet gaat terugkomen. Vanaf 4 april op het kanaal van TMF/Comedy Central. Hopelijk met ook weer de oude tekenfilms. Maar dat zal wel niet. Ze zullen ook wel weer die gewelddadige japanse shit gaan uitzenden.quote:
alleen perry het vogelbekdieah is dope, de rest mag doodvallen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom 'tekenfilms'? Het is toch verdomme geen tekenfilm. Neem nou een echte tekenfilm als phineas en ferb of een kick buttowski. Die zijn gewoon dope, haten is verlaten.
Nee joh juist professor dovenschmirz draagt die serie.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Sperma het volgende:
[..]
alleen perry het vogelbekdieah is dope, de rest mag doodvallen.
IK HAAT JOU PERRY HET VOGELBEKDIERquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee joh juist professor dovenschmirz draagt die serie.
Er is in NL nog NOOIT gewelddadige japanse shit uitgezonden. Wat het dichtst in de buurt komt, is wellicht Dragon Ball, en zelfs dat was dan nog ongelooflijk gecensureerd ook...(!)quote:Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kindernet gaat terugkomen. Vanaf 4 april op het kanaal van TMF/Comedy Central. Hopelijk met ook weer de oude tekenfilms. Maar dat zal wel niet. Ze zullen ook wel weer die gewelddadige japanse shit gaan uitzenden.
Heel volwassen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oftewel, stel je niet aan, sneu mens.
Recess is nog best wel oldskool hoor en veel beter dan het lijstje dat jij noemt.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef B-FliP het volgende:
Vroegah waren er idd veel meer kwaliteitstekenfilms dan nu.. Nu is, als er al een tekenfilm uitgezonden wordt, de kwaliteit van animatie en de verhaallijn (als er al een is) vaak van pauperkwaliteit, t lijkt vaak wel in flash gemaakt.. Ook op de Disney Channel is t echt pauperkwaliteit.. Recess lijkt wel getekend door mn nichtje van 8.. Cartoonnetwork is ook echt pauper geworden..
Er zijn een aantal uitzonderingen:
Spongebob
Fairly odd Parents
Barnyard
Jimmy Neutron
Wellicht nog 1 of 2 die k vergeten ben..
Voor de rest is t gewoon ongeinspireerde bagger..
Als ik juist iets slecht vond dan waren het Hannah Barbera cartoons.. Dit waren dan ook de B-tekenfilms van toen... Goedkoop en erg lage kwaliteit.. Als je trouwens iets leuks wil zien, cartoon network 'Adult Swim' heeft de rechten op HB cartoons gekregen om Harvey Birdman: Attorney at Law te maken.. Een tekenfilm voor volwassenen waarin sommige HB cartoons in een advocatenkantoor werken.. Er zijn 5 Seizoenen van gemaakt..quote:Op maandag 21 februari 2011 13:54 schreef Rucky het volgende:
Ik wil de goede tekenfilms terug.
[ afbeelding ]
Harvey Birdmanquote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als ik juist iets slecht vond dan waren het Hannah Barbera cartoons.. Dit waren dan ook de B-tekenfilms van toen... Goedkoop en erg lage kwaliteit.. Als je trouwens iets leuks wil zien, cartoon network 'Adult Swim' heeft de rechten op HB cartoons gekregen om Harvey Birdman: Attorney at Law te maken.. Een tekenfilm voor volwassenen waarin sommige HB cartoons in een advocatenkantoor werken.. Er zijn 5 Seizoenen van gemaakt..
Dit. Het meest gewelddadige dat ik ooit op televisie heb gezien aan anime was de gedubte versie van Rurouni Kenshin op VT4 (België)quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is in NL nog NOOIT gewelddadige japanse shit uitgezonden. Wat het dichtst in de buurt komt, is wellicht Dragon Ball, en zelfs dat was dan nog ongelooflijk gecensureerd ook...(!)
Oftewel, stel je niet aan, sneu mens. In de gemiddelde kinderbijbel of sprookjesboek staan 'schokkendere' verhalen.
Dat waren dan juist de saaie, voorspelbare tekenfilms van die tijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:54 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
laten we het op een meningsverschil houden...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Recess is nog best wel oldskool hoor en veel beter dan het lijstje dat jij noemt.
Wansmaak.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Haten op neds survival gids
Christian santos
Daarom die lachband. Voor als je niet weet wanneer je moet lachenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef StonerMoon het volgende:
Sowieso, die stomme nagesynchroniseerde Amerikaanse tienercomedyseries
"Ja, en toen liep ik dus een winkel binnen met een hotdog."
*Lachband*
HET WAS NIET EENS GRAPPIG! IK KON ER NIET OM LACHEN!
Man. 7 van de 10 personages die erop staan zijn hier nooit uitgezonden. Moet je minimaal iets van Boomerang in je digitale pakket hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:54 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Saturos het volgende:
Enige tekenfilms die echt tof zijn zijn altijd animé. De populairste tekenfilmseries waar men vroeger wereldwijd naar keek zijn bijvoorbeeld Dragonball Z en Pokémon, en vandaag de dag zijn er verschrikkelijk veel mensen die iedere week met spanning wachten op de nieuwe episode van Naruto, One Piece of Bleach.
AAI OVER DE BOL TIJD!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik mis Bobby's world en Beugelbekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |