SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
Je snapt het wel, ik bedoel wat er vandaag de dag op de kinderTv is.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Wintervacht het volgende:
Neds Survival Gids![]()
Volgens mij snap je t principe 'teken'film niet helemaal mattie
Dat dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
The Flintstones, de Roze Panter, Popeye the Sailorman, Bugs Bunny. Dát waren pas echte tekenfilms.
Zo'n aflevering van Rugrats had dat ook een keer. Had die baby teveel lijm gesnoven, begon ie enorm te trippen van de koorts (zijn moeder was een vliegtuig, zijn opa was de maan, zijn vader was een wolk) werd ie opgepakt, begon ie de boel onder te kotsen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Stuurver het volgende:
Ik zag laatst een tekenfilm van babies die elkaar onderkotsen en boeren laten en dat was gewoon op Jetix
Kindernet gaat terugkomen. Vanaf 4 april op het kanaal van TMF/Comedy Central. Hopelijk met ook weer de oude tekenfilms. Maar dat zal wel niet. Ze zullen ook wel weer die gewelddadige japanse shit gaan uitzenden.quote:
alleen perry het vogelbekdieah is dope, de rest mag doodvallen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom 'tekenfilms'? Het is toch verdomme geen tekenfilm. Neem nou een echte tekenfilm als phineas en ferb of een kick buttowski. Die zijn gewoon dope, haten is verlaten.
Nee joh juist professor dovenschmirz draagt die serie.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Sperma het volgende:
[..]
alleen perry het vogelbekdieah is dope, de rest mag doodvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |