quote:Die gast voert werkelijk geen flikker uit. Zit alleen maar op een of andere gaar internetforum. Iedere keer als ik vraag of die wat wilt doen zegt hij dat hij druk bezig is met wat anders. Waarom krijgt hij geen ontslag?
Schijten op je werk of school.quote:
Haha, en dan loop ik naar zijn kant en zie ik twitter en facebook open staan..quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef vanBinsberge het volgende:
Die collega denkt nu over TS
[..]
Of wat?!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef vanBinsberge het volgende:
Die collega denkt nu over TS
[..]
Dat hoef je niet netjes te vragen hoor, gewoon opdracht geven. TS werkt bij de Mac.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Haal even een mcchicken voor mij TS.
in dat geval, collega denkt:quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, en dan loop ik naar zijn kant en zie ik twitter en facebook open staan..
lolz?
quote:Zo, ik ga ff lekker chatten () op Twitter met m'n schatje en de kids, terwijl ik Facebook open laat staan om m'n statusupdates te veranderen elk uur. Ondertussen laat ik die gare kwal tegenover mij al het werk doen, hij heeft toch geen leven en ik wel. Ik heb namelijk 80 followers. En iedereen liked mijn facebook als ik er netjes om vraag. (
____!!! )
TS is gewoon jaloers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
in dat geval, collega denkt:
[..]
TOUCHSCREEN KASSA'S TELLEN OOK MEE ALS COMPJOETERSquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
TS is gewoon jaloers.
Net alsof ze computers hebben bij de Mac.
Daar werken anders altijd wel strakke kutjes hoor, valt mij op tenminste. In de reclames dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik werk niet bij de Mac. Liever niet, anders was ik waarschijnlijk moddervet net als alle andere medewerkers (worden).
Natuurlijk hebben ze computers bij de Mac.
iMac, Macbook Pro. Macbook air.
Yep in de reclame wel. Valt in de praktijk behoorlijk tegen. Vandaar dat ik liever door de McDrive ga.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Daar werken anders altijd wel strakke kutjes hoor, valt mij op tenminste. In de reclames dan.
KipkutTopicquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
TOUCHSCREEN KASSA'S TELLEN OOK MEE ALS COMPJOETERS
Dat zou gruwelijk zijn. Maar dan ook gelijk synce met hyves en twitter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je die kassa doorlinken naar je facebook. Als je op 1 grote fanta drukt, komt dat op je facebook te staan.
JA EN DAT OOK WEER KOPPELEN AAN ELKAARquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat zou gruwelijk zijn. Maar dan ook gelijk synce met hyves en twitter.
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat zou gruwelijk zijn. Maar dan ook gelijk synce met hyves en twitter.
Nee, die gore koude klotefriet hoef ik ook niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar AciD_Nightmare heeft dat dus liever dan:
[ afbeelding ]
Ook wel lekker.. maar vult maar voor zo kort. En de mensen die bij de BK werken zijn de rejects van Mc Donalds. Zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee, die gore koude klotefriet hoef ik ook niet!
[ afbeelding ]
KABOEM NIGGA, What's up NOW !!!!! DOUBLE WHOPPER CHEESE BITCH!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |