Ik zorg dat als ik ergens ga eten ik een 3 gangen menu heb, dus ik begin met z'n sla ding, dan eet ik een groot big tasty menu met frietsaus en nog een kip 9 met bbqsaus en een mcflury toe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
20 euroWat haal je altijd? De MacKaviaar en Milkshake Champagne?
quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
Why you little!quote:
omg Anacondaquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef garriej het volgende:
[..]
Ik zorg dat als ik ergens ga eten ik een 3 gangen menu heb, dus ik begin met z'n sla ding, dan eet ik een groot big tasty menu met frietsaus en nog een kip 9 met bbqsaus en een mcflury toe.
Hahah zag je wat ik daar deed? haha xDquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep.. serieus. Als je het ooit zelf mee maakt. Dag in, dag uit. Snap je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahah zag je wat ik daar deed? haha xD
FQK?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef porsche1 het volgende:
Ons mams maakt altijd pudding.
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk een O ja.quote:
FOK!quote:
haha jouw mams is een man xDquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef porsche1 het volgende:
Ons mams maakt altijd pudding.
[ afbeelding ]
Zeker.quote:
Inderdaad, maar AciD_Nightmare heeft dat dus liever dan:quote:
Hell No!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar ehhh TS werkt bij Mc Donald's of...?
Is het nou echt zo moeilijk om iets gewoon te vragen: Kan je dit voor me doen? ZONDER OF? OF ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef SoraAoi het volgende:
Als hij het toch beleefd vraagt wat is het probleem dan?
Me too..!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |