Gebruik is niet zo moeilijke woorden!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef Juicyhil het volgende:
abn.nl
paradiso.nl
rdw.nl
Zomaar even wat sites die geen DNS-record hebben aangemaakt voor zonder www. Kleine moeite is het toch? Dan mag ik er weer www. voor gaan zetten, nog veel meer moeite. Vooral als je dat meerdere keren moet doen.
Kortom, doe dat eens aanmaken
Ik vind Firefox zo tergend langzaam. Dus ik gebruik liever een Webkit browser. Of IE9 is ook wel fijn tegenwoordig. Maar Firefox, nee. Die moet echt eens met wat beters komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef pipojansen het volgende:
gebruik dan firefox die zet het er automatisch bij als het nodig is.
Dit ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind Firefox zo tergend langzaam. Dus ik gebruik liever een Webkit browser. Of IE9 is ook wel fijn tegenwoordig. Maar Firefox, nee. Die moet echt eens met wat beters komen.
1 2 3 4 5 6 | <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteCond %{HTTPS} !=on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.(.+)$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://%1/$1 [R=301,L] </IfModule> |
Hahahahahahaha..ahahahahahahaaaa..ha..ha.. wow. Je moet eens met computers om leren gaan, IE9 gebruiken, hoe durf je, en dan nog klagen over een beter alternatief ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind Firefox zo tergend langzaam. Dus ik gebruik liever een Webkit browser. Of IE9 is ook wel fijn tegenwoordig. Maar Firefox, nee. Die moet echt eens met wat beters komen.
Ten opzichte van de vorige versie is dit een aanzienlijke verbetering hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Wintervacht het volgende:
[..]
Hahahahahahaha..ahahahahahahaaaa..ha..ha.. wow. Je moet eens met computers om leren gaan, IE9 gebruiken, hoe durf je, en dan nog klagen over een beter alternatief ook
Terechte ergernis, maar mijn browser vult ook urls in die ik voorheen bezocht had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef Juicyhil het volgende:
abn.nl
paradiso.nl
rdw.nl
Zomaar even wat sites die geen DNS-record hebben aangemaakt voor zonder www. Kleine moeite is het toch? Dan mag ik er weer www. voor gaan zetten, nog veel meer moeite. Vooral als je dat meerdere keren moet doen.
Kortom, doe dat eens aanmaken
Je kunt het beter bij Webkit houden, IE blijft achter Mozilla en Webkit aanhollen als het om standaarden gaat...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wwwaarom zou je dat doen? totaal overbodigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:01 schreef pl4kkie het volgende:
Stelletje slackers. Het kost ook zoveel moeite om er WWW voor te zetten
Je moet ook Palemoon gebruiken, een verbeterde versie van firefoxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:04 schreef pipojansen het volgende:
ff is inderdaad wat traag als je veel addons gebruikt.
das met die andere browsers trouwens ook het geval.
Jawel, want wanneer je niet www. ervoor typt, bedoel je altijd www.domein.nl. Anders zet je er wel mail. of ftp. voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:13 schreef xaban06 het volgende:
Een domein is er niet alleen voor het web. Net zoals je mail.domein.nl, ftp.domein.nl hebt, heb je voor web www.domein.nl. Dus zo vreemd is het niet.
Amateurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
zuigende coders moeten dit in de htaccess tieven
[ code verwijderd ]
Dat geldt alleen voor sites die je eens bezocht hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef San_Andreas het volgende:
Chrome vult het automatisch aan. FF volgens mij ook
Terechte klacht verder
Counterstrike.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef jeroen25 het volgende:
Bij wie kan ik de excessieve slijtage van mijn w toets declareren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |