geen idee, maar het viel mij ook op dat niet gespierde slimme vrouwen per definitie slim zijn.quote:waarom zijn gespierde domme mannen per definitie dom?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Chestbrah het volgende:
waarom zijn gespierde domme mannen per definitie dom? Gister dus schuimparty gehad
quote:bij een soort studentenvereniging dus zonder shirt rustig.
quote:Gelijk veel aanspraak van vrouwen, is me niet vreemd,
quote:maar ze vroegen wel of ik studeerde. Ik begreep het eerst niet maar bleek dat studentjes nooit zo heet zijn als ik en helemaal niet met zo'n body.
quote:Dachten ze dat ik gewoon stiekem was binnengekomen omdat hete mannen dom zijn
Interessante vraag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Chestbrah het volgende:
waarom zijn gespierde domme mannen per definitie dom?
Haten op sociale studiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:45 schreef --Krijn-- het volgende:
Je bent serieus niet snugger dude, sociale studie zeker? Of iets met toerisme...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:49 schreef FB-aight het volgende:
Ik ken het probleem brah..
Wanneer ik shirtloos op festivals sta te reapen en ik weer word lastiggevallen door één of ander lekker wijf dat mij probeert te versieren.. schrikken ze altijd van het feit dat ik ook nog eens heel erg intellectueel ben!
Waarschijnlijk kennen die vrouwen alleen maar knappe maar domme mannen.
Perfectie laat mensen altijd schrikken.
Zeer herkenbaar mijn wearde!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:49 schreef FB-aight het volgende:
Ik ken het probleem brah..
Wanneer ik shirtloos op festivals sta te reapen en ik weer word lastiggevallen door één of ander lekker wijf dat mij probeert te versieren.. schrikken ze altijd van het feit dat ik ook nog eens heel erg intellectueel ben!
Waarschijnlijk kennen die vrouwen alleen maar knappe maar domme mannen.
Perfectie laat mensen altijd schrikken.
Ik wil jou na wat E en 10 uur raggen op een feest wel eens zien.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |