Naar aanleiding van dit topic:
Amerikanen na de shit in Japan wil ik toch een topic over openen. Onze KLB Opa vond die OP niet goed genoeg, dus ik ga een poging wagen.
De meeste mensen weten dat Japan momenteel niet vrolijk is. De mensen die nooit het nieuws volgen, kunnen in
een van de zoveel topics teruglezen.
Tot mijn verbazing zag ik in dat topic dat er mensen zijn die het lef hebben om een vergelijking te maken met de Pearl Harbor (gepost door mstx).
Zijn ze de kleine detail vergeten dat Amerika al wraak heeft genomen door 2 (!!) atoombommen te smijten naar Japan? Honderdduizenden doden zijn gevallen, radioactiviteit kwam vrij, die nog tot lang na de Tweede Wereldoorlog stralingsziekten veroorzaakte, waardoor vele doden zijn gevallen. Volgens opgave van de Japanse autoriteiten, die ook de slachtoffers registreerden die jaren later vielen door bijvoorbeeld kanker als gevolg van straling (<- de laatste 2 zinnen zijn eventjes overgenomen uit wikipedia).
Volgens deze Amerikanen is dat niet genoeg, zo triest.
Voor de mensen die vergeten zijn wat er toen gebeurd was (met dank aan Hooidraad):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P