SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
"Ze verdienen die tsunami omdat Pearl Harbor"
Faal Amerikanen altijd...
Ik ga dan ook niet naar /b/quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die niet weten dat dit een hoax van /b/ is. Die profielen bestaan wel maar die comments niet
Zolang geen Amerikanen sterven is het goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef superdrufus het volgende:
Het argument was dat een invasie van Japan miljoenen levens zou kosten, in plaats daarvan werden burgers opgeofferd. Een vrij macabere gang van zaken door de Amerikanen dus.
Mensen die zo'n leeg leven hebben dat ze het hele internet uit hun hoofd kennen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die niet weten dat dit een hoax van /b/ is. Die profielen bestaan wel maar die comments niet
'God bless america'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zolang geen Amerikanen sterven is het goed.
Zeg dat ze het verdienen voor Jersey Shorequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik kan niet wachten wanneer er een tsunami naar Amerika toe komt.
Dan zal ik ook twitteren over hiroshima.
En het is ook de schuld van Japan dat de wtc viel. Had de architect maar meer aandacht besteed aan een veilig ontwerp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik kan niet wachten wanneer er een tsunami naar Amerika toe komt.
Dan zal ik ook twitteren over hiroshima.
Die Oostenrijkert toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef Ezio het volgende:
Tevensch zat er in dat andere topic ook zo'n aap met amerika's penis in zijn bek alles goed te praten voor amerika.
Zoiets heet onderzoek doen. Dat jij nou een schaapjesmentaliteit hebt en alles gelooftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Mensen die zo'n leeg leven hebben dat ze het hele internet uit hun hoofd kennen.
Ja, en maar blijven volhouden dat hij gelijk heeft, zelfs nadat verschillende Fok!kers al zijn argumenten onderuit hebben gehaaldquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |