Na regen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Stuurver het volgende:
Die launch titles zijn ook echt te triest voor woorden
Ja, maar zolang wil ik niet wachten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef vanBinsberge het volgende:
En over 6 maand komt er een nieuwe uitvoering van uit met langere batterijtijd enzo. Die dan weer 3 maand later in verschillende kleurtjes komen
Maar hij is toch only in japan...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, maar zolang wil ik niet wachten!
Volgens mij komt hij nog in maart naar Nederland.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Maar hij is toch only in japan...
Komt uh.. zon chippie?quote:
Leuke troll.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef Microtubuli het volgende:
Moeilijk doen over ¤ 250,-![]()
Dat kostte alleen de optionele bekerhouder uit m'n vaders E-klasse al.
Dit bericht werd gepost vanaf mijn iPad 2
Niet zeiken je kunt toch nog geen pokemon en mario erop spelen en dat r4 kaartje werkt gewoon weer opnieuwquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij nog in maart naar Nederland.
Dan was je ma goedkoper dan die bekerhouderquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef Microtubuli het volgende:
Moeilijk doen over ¤ 250,-![]()
Dat kostte alleen de optionele bekerhouder uit m'n vaders E-klasse al.
Dit bericht werd gepost vanaf mijn iPad 2
Ik heb geen nieuwe Pokémonspellen meer gekocht sinds de tijd van FireRed, dus ik loop achter: Diamond/Pearl/Platinum, HeartGold/SoulSilver, en binnenkort Black/White.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Niet zeiken je kunt toch nog geen pokemon en mario erop spelen en dat r4 kaartje werkt gewoon weer opnieuw
ow, ik dacht jij bent zo'n gast die hardcore elke game heeft uitgespeeld, aan je pokerap topic te zien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe Pokémonspellen meer gekocht sinds de tijd van FireRed, dus ik loop achter: Diamond/Pearl/Platinum, HeartGold/SoulSilver, en binnenkort Black/White.
Nee, ik ben geen Pokémon-fetisj.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ow, ik dacht jij bent zo'n gast die hardcore elke game heeft uitgespeeld, aan je pokerap topic te zien.
ik zou wachten totdat die eckte bazengames komen en dan dat ding kopen dan is er toch een betere versie van.
Een echte fan speelt het gewoon trouw op een DS.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef EAH5450 het volgende:
Pokemon Black & White zijn ook potverdepotver alleen op een kanker DS te spelen
Geen goede emulator ergens voor de PSP?
Wie koopt er dan ook een pspquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef EAH5450 het volgende:
Pokemon Black & White zijn ook potverdepotver alleen op een kanker DS te spelen
Geen goede emulator ergens voor de PSP?
Zo'n kaartje zou wel mooi zijn, dan koop ik er ook gelijk eentje. Lijkt me een leuk ding. Vermaak me trouwens nog prima op de dsi (normale ds was na 6 jaar helaas kapot).quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef vanBinsberge het volgende:
Niet zeiken je kunt toch nog geen pokemon en mario erop spelen en dat r4 kaartje werkt gewoon weer opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |