Hun zijn dan ook niet aestheticly pleasing.. verreweg van..quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef n8n het volgende:
Opvallend dat die modellen beide een rotkop hebben
Waarom zitten er dan zoveel van hullie hiero?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waarom waren dan Joegoslaven een van de beste schakers, hadden ze een enorme economische groei in 30 jaar en waarom hadden ze een van de sterkste legers ter wereld?
hardhardhard mirin!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waarom waren dan Joegoslaven een van de beste schakers, hadden ze een enorme economische groei in 30 jaar en waarom hadden ze een van de sterkste legers ter wereld?
Ook hard beide landen met veel bergen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef FB-aight het volgende:
[..]
hardhardhard mirin!
Wij hebben een berg genaamd Olympus... op de berg is de belichting van de zon het beste en komen mijn lijntjes echt perfect uit!
Omdat kkboeren na wat ik opnoemde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom zitten er dan zoveel van hullie hiero?
DAT DERE CELL TECH bedoel jequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
CELL TECH is codewoord voor ANABOL
Whut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Omdat kkboeren na wat ik opnoemde.
Brah, dey dun understand you be juicin with dat dere celltech.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef FB-aight het volgende:
snappen jullie de clou nou echt niet? Van die joegoslaaf kan het begrijpen .. die hebben niet zoveel hersens lmao you mad?
Likkert 1e klas ben jij zeg, volgens mij hunger jij echt naar COCKquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef 2dope het volgende:
Yugos![]()
Altijd handig om aan je zijde te hebben bij fitties
wieweet trotseer ik die nog eens, ik heb gehoord dat joegoslavische vrouwen je tot een orgasme kunnen brengen met slechts hun duimen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ook hard beide landen met veel bergen.
Jahorina
Hard, zelf nog niet meegemaakt maar ik zou het willen proberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef FB-aight het volgende:
[..]
wieweet trotseer ik die nog eens, ik heb gehoord dat joegoslavische vrouwen je tot een orgasme kunnen brengen met slechts hun duimen.
Chineesquote:
Is ook een van de beste rassen ter wereld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef 2dope het volgende:
Yugos![]()
Altijd handig om aan je zijde te hebben bij fitties
Dude.. duimen in je bips om je prostaat te melkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Hard, zelf nog niet meegemaakt maar ik zou het willen proberen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Likkert 1e klas ben jij zeg, volgens mij hunger jij echt naar COCK
Heb je wel eens SLDL's superset backsquats 4x8 gedaan en toen je klaar was om je heen bent gaan kijken zo van: "i don't give a fuck?"quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef 2dope het volgende:
[..]Dat jij het gelijk weer betrekt op je homofiele fantasieën zegt weer genoeg.
Maar ik snap wel dat het leven buiten je zolderkamertje onrealistisch klinkt, graatmagere kutnerdjes moeten er ook zijn, lekker programmeren jwtz![]()
4x8quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Heb je wel eens SLDL's superset backsquats 4x8 gedaan en toen je klaar was om je heen bent gaan kijken zo van: "i don't give a fuck?"
Haha haters gonna hate, je zou willen dat je mijn lengte, looks en aesthetics had.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef 2dope het volgende:
[..]Dat jij het gelijk weer betrekt op je homofiele fantasieën zegt weer genoeg.
Maar ik snap wel dat het leven buiten je zolderkamertje onrealistisch klinkt, graatmagere kutnerdjes moeten er ook zijn, lekker programmeren jwtz![]()
Datzelfde had ik tijdens mijn muay thai training in de bossen van Thailandquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
4x8
Ik mag niet meer deadliften in onze sportschool omdat ik te lomp met de apparatuur omging, schijnt dat er scheuren in het beton zijn gekomen. Maar ik geef sowieso geen fuck
4x8, 5x5, 10x3, 3x3 , pyramida,quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
4x8
Ik mag niet meer deadliften in onze sportschool omdat ik te lomp met de apparatuur omging, schijnt dat er scheuren in het beton zijn gekomen. Maar ik geef sowieso geen fuck
Ik neuk toch alleen maar kleine dames/vrouwen.. die laten mijn aesthetiek er beter uitzien.quote:
Stop trying, ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha haters gonna hate, je zou willen dat je mijn lengte, looks en aesthetics had.
Valt me gewoon op dat jij altijd veel users liktMag toch? U mad?
[ afbeelding ]
Klopt hoor. WTF verwachten ze danquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef FB-aight het volgende:
Pff dat soort gyms ken ik ook wel, laatst kreeg ik ook klachten dat ik bij de laatste herhaling van mijn deadlift die barbell op de grond liet vallen.. hele zaal dreunde.. "Wil je dat niet meer doen?" "Ik blijf dat wel doen, maar ik verwacht overmorgen rubberen vloeren"
Haha als je een eckte baas was liep je niet bepaalde gasten op Fok! te likken..... je bent gewoon een faalhaas 1e klaasquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Stop trying, ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte!
[..]
Klopt hoor. WTF verwachten ze dan![]()
Toen ik laatst voor zaken in de States was ging ik daar ff een random gym uitproberen, kijken wat de yanks te bieden hebben. Blijkt dat ze daar dus zgn. grunt-alerts hebben geïnstalleerd. Mattie van me had het gefilmd, oke ik ging wel door het lint maar KOM OP grunten is bittere noodzaak als je een beetje hoog niveau traint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |