Denken dat het een kloon van mij isquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
reageren op het topic van je kloon
Toen ik op vakantie ging naar australie moest ik CELL TECH verstoppen in mijn poeperd, staat daar op lijst 1 van de opiumwet..quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef amenth het volgende:
ik moest keer maand de gevangenis in wegens het dealen van creatine, wist niet dat het zo anabool was
Dingen in je kont stoppenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef FB-aight het volgende:
Toen ik op vakantie ging naar australie moest ik CELL TECH verstoppen in mijn poeperd, staat daar op lijst 1 van de opiumwet..
met CELL TECH overschreid je alle fysieke grenzen!quote:
Noemen ongetrainde mensen mij terwijl ik shirtloos sta te reapen in mijn te korte rugbybroekje op een random festival in de zomer...quote:
Terwijl menig Fok!ker op de bank mannendingen zitten te doen (bier drinken en voetbal kijken) wordt zijn vriendin vermorzeld door goden met goede aesthetics.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:03 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Noemen ongetrainde mensen mij terwijl ik shirtloos sta te reapen in mijn te korte rugbybroekje op een random festival in de zomer...
haters gonna hate.
Ik fitness zelf al meer dan 10 jaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:03 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Noemen ongetrainde mensen mij terwijl ik shirtloos sta te reapen in mijn te korte rugbybroekje op een random festival in de zomer...
haters gonna hate.
doe je ook powercleans?quote:
Als ze een afrikaans dorp nou 1 dop cell tech geven zijn al die negers weer ripped binnen no-timequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
holy shit na 3 weken DAT DERE CELL TECH is mijn bicep omtrek van 35 naar 50 cm gegaan
pas op met dat spul, want straks heb je armen zo dik als de gemiddelde fok!ker zijn bovenbenen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
holy shit na 3 weken DAT DERE CELL TECH is mijn bicep omtrek van 35 naar 50 cm gegaan
Ja, voor ik die sletjes nak! hahheheehheehhequote:
ik powerclean die chicks en doe dan zo'n 20 overheadpresses om ze nat te maken(hoax, ze zijn al nat bij het zien van mijn aesthetisch perfecte lichaam) .quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, voor ik die sletjes nak! hahheheehheehhe
wtf is dat voor spul manquote:
Ohh, ik dacht even onderhuidse wormen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht even onderhuidse wormen ofzo.
Nee maar check die laatste foto zijn beentjespast wel bij het bovenlijf
Je kan niks zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht even onderhuidse wormen ofzo.
Nee maar check die laatste foto zijn beentjespast wel bij het bovenlijf
Waarom waren dan Joegoslaven een van de beste schakers, hadden ze een enorme economische groei in 30 jaar en waarom hadden ze een van de sterkste legers ter wereld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef FB-aight het volgende:
snappen jullie de clou nou echt niet? Van die joegoslaaf kan het begrijpen .. die hebben niet zoveel hersens lmao you mad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |