Gebruik is niet zo moeilijke woorden!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef Juicyhil het volgende:
abn.nl
paradiso.nl
rdw.nl
Zomaar even wat sites die geen DNS-record hebben aangemaakt voor zonder www. Kleine moeite is het toch? Dan mag ik er weer www. voor gaan zetten, nog veel meer moeite. Vooral als je dat meerdere keren moet doen.
Kortom, doe dat eens aanmaken
Ik vind Firefox zo tergend langzaam. Dus ik gebruik liever een Webkit browser. Of IE9 is ook wel fijn tegenwoordig. Maar Firefox, nee. Die moet echt eens met wat beters komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef pipojansen het volgende:
gebruik dan firefox die zet het er automatisch bij als het nodig is.
Dit ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind Firefox zo tergend langzaam. Dus ik gebruik liever een Webkit browser. Of IE9 is ook wel fijn tegenwoordig. Maar Firefox, nee. Die moet echt eens met wat beters komen.
1 2 3 4 5 6 | <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteCond %{HTTPS} !=on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.(.+)$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://%1/$1 [R=301,L] </IfModule> |
Hahahahahahaha..ahahahahahahaaaa..ha..ha.. wow. Je moet eens met computers om leren gaan, IE9 gebruiken, hoe durf je, en dan nog klagen over een beter alternatief ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind Firefox zo tergend langzaam. Dus ik gebruik liever een Webkit browser. Of IE9 is ook wel fijn tegenwoordig. Maar Firefox, nee. Die moet echt eens met wat beters komen.
Ten opzichte van de vorige versie is dit een aanzienlijke verbetering hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Wintervacht het volgende:
[..]
Hahahahahahaha..ahahahahahahaaaa..ha..ha.. wow. Je moet eens met computers om leren gaan, IE9 gebruiken, hoe durf je, en dan nog klagen over een beter alternatief ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |