Wellicht ook een kloonscan want hij ruikt naar phpmystylequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Moeten poepen en dan niet meer. mag wel verzocht worden te stoppen met het uitpoepen van dit soort topics
PM verstuurd.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/315433
Post overal dit
[ afbeelding ]
Het gaat inmiddels nergens meer over, zoals verwacht.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef Trannellius het volgende:
Ik had hem gelezen, maar met zulks een TT vraagt TS ook om een polarisatie.
We houden hem in de gaten, maar hier vind ik het persoonlijk best meevallen....
quote:
quote:
quote:
donequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verbodsbord houdt niet van mij topicdiarree, kurkje nodig
Posts van wie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef porsche1 het volgende:
K*t collega
Ik weet 100% dat daar nog 2 Posts stonden. Waar zijn die heen?
Geintje, die posts stonden niet in dat topic.quote:
Hilarisch weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef porsche1 het volgende:
Geintje, die posts stonden niet in dat topic.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hilarisch weerIk ben goddomme niet van de werkverschaffing.
Vooruit knul. Hier een lolly.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef porsche1 het volgende:
Die post van jou vind ik wel Hilarisch.
Sorry.Foutje. Kan gebeuren.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooruit knul. Hier een lolly.
Nee. Maar het is nu wel klaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef porsche1 het volgende:
Nu trek je hem zeker weer in omdat ik SC in de FB?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen bonusklachten en antiklachten gepost werden ging het ook niet direct mis, maar op een gegeven moment ging het alleen nog maar daarover en niet voor 1 pagina. Het ging al snel van kwaad tot erger toen mensen complete topics gingen verzinnen om een zo zogenaamd 'grappig' mogelijke bonus en antiklacht te kunnen posten. Dit nam zozeer de overhand dat normale topics niet meer mogelijk waren of direct al verknald waren omdat er standaard zo een stel lolbroeken aanwezig was en ieder ander zijn of haar niveau naar deze lolbroeken verlaagde.
FOK! is niet zo van de strakke regelgeving, gelukkig. Dat maakt FOK! wat mij betreft juist leuk. We gaan er vanuit dat je zelf ook wel snapt wat er onder normaal gedrag valt en wat niet. Zo niet, dan helpen we je daarbij. Verder betwijfel ik of users alle regeltjes die er in de verschillende subfora van toepassing zouden zijn gaan lezen en onthouden. Als je ziet dat er in diverse topics overbodige rommel uit de OP verdwijnt dan snap je hopelijk toch wel dat dat dus niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef vanBinsberge het volgende:
Ja daar ben ik het ook mee eens. Maar als je de centrale regels niet aanpast is het niet duidelijk dat het niet meer mag. Mensen kennen niet de hele klb historie uit het hoofd en daarmee alle regels dat het niet meer mag want 'klb 2.0' ofzo.
is die vent ook niet constant filmpjes van clapton aan t posten in topics om maar een post te maken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Nikmans het volgende:
First die Eric Clapton niet waardeert
Zinnig topic
Jep en zijn topics zijn sowieso meestal barslechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
is die vent ook niet constant filmpjes van clapton aan t posten in topics om maar een post te maken?
Geen idee. Ik lig er niet zo wakker van maar ik zal het achter eens vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:51 schreef wise het volgende:
Justin Bieber op Chris Browns album
richNIGGER, die username kan niet door de bocht.
Als het niet toegestaan is, dan mag hij best veranderd worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geen idee. Ik lig er niet zo wakker van maar ik zal het achter eens vragen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:51 schreef wise het volgende:
Justin Bieber op Chris Browns album
richNIGGER, die username kan niet door de bocht.
Er blijken wel meer usernames te zijn met het woord "nigger" erin. Geen probleem zolang de username zelf maar niet discriminerend is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef richnigger het volgende:
Als het niet toegestaan is, dan mag hij best veranderd worden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Er blijken wel meer usernames te zijn met het woord "nigger" erin. Geen probleem zolang de username zelf maar niet discriminerend is.
nigger is toch discriminerend¿quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Er blijken wel meer usernames te zijn met het woord "nigger" erin. Geen probleem zolang de username zelf maar niet discriminerend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |