Boerenchicks gaan niet zo snel met een Turk. Die hebben liever geen overbehaard klein mannetje met een plat achterhoofd.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef Dartanion het volgende:
Waar is Ramazan in dit verhaal?
Waarom versier je geen mooie boerenchick TS?
Waarom vermeldt je je gebruikte vechttechnieken niet in detail?
#durftevragen
omdat ik dat eerder wel deed mara toen zeide ze dat ik uitslover bentquote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef Dartanion het volgende:
Waar is Ramazan in dit verhaal?
Waarom versier je geen mooie boerenchick TS?
Waarom vermeldt je je gebruikte vechttechnieken niet in detail?
#durftevragen
Nee, hoezo?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
Vechttopics van Michielos zijn dan óók wel verzonnen, maar die zijn tenminste nog leuk om te lezen.
geen zin om zn kaakchirurg kosten te betalequote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef solyaris het volgende:
In het vervolg er gewoon direct op klappen.
[ afbeelding ]
Zogenaamd niet op zoek naar ruzie en gevechten. Zogenaamd de brave jongen uithangen. Kneus.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef amenth het volgende:
Eerst dit lezen 1 achterlicht auto zodat je een idee krijgt hoe de avond al een spannende beloofte te worden.
Ging dus met mijn matties naar een disco ergens weer in een boerdorp, het ligt tussen dorpen in die sowieso altijd al ruzie hebbenn dus er komen atlijd geheid gevechten . Vanavond had ik echter voor genomen niet te vechten omdat ik geen zin had om er weer na 5 minuten uit te gestuurd worden zoals een keer eerder daar. Komen we weer dezelfde boeren tegen die dit keer een vriend van mij lastig vielen, dus ik gooi er 1 op de grond wel van achter beetje lame maar moet ie maar opdonderen 6 tegen 2.. dus werd ik er uitgestuurd en gingen mijn vrienden maar ook weg. Lopen we buiten de hoek om staan ze daar met zn ongeveer 22 ons op te wachten, wij waren met zn 10en ongeveer omdat ik nog wat bekende tegen kwam natuurlijk liep ik er gewoon langs want we doen allemaal aan vechtsport en die boeren kunnen alleen als een brawler vechten meestal wat betekend dat ze niet bestendig zijn tegen hoeken en opstoten tegen de kaak. het gevecht werd echter verstoord door de security die ook honden bij zich had waar ik wel respect voor had die disco had goeie security in ieder geval. Volgende keer weer er heen maar dan wel met meer mensen omdat hun dat ook zeker gaan doen denk ik zo
Whatthefuck gast.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef Stuurver het volgende:
Ik zat echt zo het topic te lezen
[ afbeelding ]
watquote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
Order, order!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |