abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:54:59 #51
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_93250704
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef vanBinsberge het volgende:
mods die verwachten dat we elke post van hun bijhouden en dat allemaal na gaan lezen om daarmee de regels te updaten. in ons hoofd. ofzo. :')
newbies die niet weten hoe het werkt in KLB :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_93250796
Allereerst zit de mods hier niet eens zo te pesten, hoewel ik het niet zo op dit soort 'internetbaasjes' heb, zijn ze wel nodig en hebben ze soms gelijk. Zoals nu dus, KLB was een ware speeltuin voor contactgestoorden enkele maanden geleden. :')

Ontopic:

Weet je wel in welk subforum die collega lurkt TS? Is het in KLB? Zoja dan ben ik benieuwd of er veel fokkers-aan-het-werk zullen zijn die de rest van de dag ongemakkelijk om zich heen kijken vanmiddag _O-
Een heer met stijl
pi_93250852
Ik blij dat ik geen stagaire ben en dat niemand op mijn beeldscherm mee kan kijken. Af en toe verschuif ik een papiertje zodat het lijkt of ik bezig ben.

Ik vraag me af of je mede Fok! er nu meeleest hier, zo ja, hallo lurker!
pi_93250905
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Alle overbodige rommel uit je OP weglaten. Het lokt alleen maar offtopic bagger uit.
Rommel als verwachte reacties, subklachten, bonusklachten, antiklachten en dat soort onleuke meuk.
Nu weer ontopic, bij vragen stuur je me maar een PM.
Ik vind eigenlijk dat geen van die dingen behalve verwachte reacties offtopic bagger uitlokt. Subklachten, bonusklachten en antiklachten gaan namelijk gewoon over het onderwerp lijkt me.
pi_93250925
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ja hallon je collega hier, dus jij bent die jongen die steeds via anonym.to op gapronsites zit te surfen. Ga er even een melding van maken bij de baas.

groeten ok
Vrouw zeker. Tering wat een kuthumor.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:00:51 #56
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_93250968
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef Deckard het volgende:

[..]

Vrouw zeker. Tering wat een kuthumor.
Eens, erg simpel bedacht al die homoverwijzingen.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_93250977
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Alle overbodige rommel uit je OP weglaten. Het lokt alleen maar offtopic bagger uit.
Rommel als verwachte reacties, subklachten, bonusklachten, antiklachten en dat soort onleuke meuk.
Nu weer ontopic, bij vragen stuur je me maar een PM.
Door subklachten en bonusklachten te verwijderen lok je pas offtopic uit, zie hier het voorbeeld :s)
-referral verwijderd-
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:01:26 #58
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_93251004
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat geen van die dingen behalve verwachte reacties offtopic bagger uitlokt. Subklachten, bonusklachten en antiklachten gaan namelijk gewoon over het onderwerp lijkt me.
Je bent lang genoeg geregistreerd geweest om KLB 1.0 meegemaakt te hebben.. nu weet ik niet zeker of je klb 1.0 kent, maar dan zou je weten dat die offtopic bagger er mede voor gezorgd heeft dat klb dicht ging.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_93251008
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Allereerst zit de mods hier niet eens zo te pesten, hoewel ik het niet zo op dit soort 'internetbaasjes' heb, zijn ze wel nodig en hebben ze soms gelijk. Zoals nu dus, KLB was een ware speeltuin voor contactgestoorden enkele maanden geleden. :')

Ontopic:

Weet je wel in welk subforum die collega lurkt TS? Is het in KLB? Zoja dan ben ik benieuwd of er veel fokkers-aan-het-werk zullen zijn die de rest van de dag ongemakkelijk om zich heen kijken vanmiddag _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef Phantomesse het volgende:
Ik blij dat ik geen stagaire ben en dat niemand op mijn beeldscherm mee kan kijken. Af en toe verschuif ik een papiertje zodat het lijkt of ik bezig ben.

Ik vraag me af of je mede Fok! er nu meeleest hier, zo ja, hallo lurker!
Hij is weer druk aan het werk nu (als enige :')), maar kijkt in de pauze wel eens in DIG, NWS en GS zo ver ik weet.
pi_93251076
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef jagga het volgende:

[..]

Je bent lang genoeg geregistreerd geweest om KLB 1.0 meegemaakt te hebben.. nu weet ik niet zeker of je klb 1.0 kent, maar dan zou je weten dat die offtopic bagger er mede voor gezorgd heeft dat klb dicht ging.
Hoe lang is het geleden dat KLB 1.0 gesloten werd? Dit heb ik niet meegemaakt volgensmij, en zo wel dan reageerde ik nog niet in KLB waarschijnlijk.
pi_93251122
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef Infection het volgende:

[..]

[..]

Hij is weer druk aan het werk nu (als enige :')), maar kijkt in de pauze wel eens in DIG, NWS en GS zo ver ik weet.
Kun je hem er niet stiekem toe bewegen om in KLB te kijken? :D
Een heer met stijl
pi_93251172
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

heb je het nu over opa.ba...

oh wacht dit is ontopic :)

ja dat zou wel leuk zijn :D
-referral verwijderd-
pi_93251287
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hij vindt dat hier teveel irritante pubers zitten (zoals hij dat zegt). :')

En, nog een bonusklacht (als het zou mogen :')), hij kwam hier terecht via Geenstijl. :{ -O-
pi_93251419
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef jagga het volgende:

[..]

Ik heb het vaag meegekregen ja, maar ik heb niet begrepen waarom een antiklacht of subklacht offtopic bagger uit zou lokken. Door een verwachte reactie zit de eerste pagina inderdaad vol met die reactie, maar de rest moet gewoon kunnen vind ik. Wat maakt het nou uit of je "klachten: bla bla bla" of "klacht: bla, subklacht: bla, bonusklacht: bla" neerzet?
pi_93251455
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef Infection het volgende:

[..]

En, nog een bonusklacht (als het zou mogen :')), hij kwam hier terecht via Geenstijl. :{ -O-
Je hebt hem wel gezegd: 'kijk eens in KLB"? :D
Een heer met stijl
pi_93251472
quote:

[..]

Wacht hij komt hier via geenstijl maar vindt dat in klb irritante pubers zitten? Say wut?
pi_93251591
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik heb het vaag meegekregen ja, maar ik heb niet begrepen waarom een antiklacht of subklacht offtopic bagger uit zou lokken. Door een verwachte reactie zit de eerste pagina inderdaad vol met die reactie, maar de rest moet gewoon kunnen vind ik. Wat maakt het nou uit of je "klachten: bla bla bla" of "klacht: bla, subklacht: bla, bonusklacht: bla" neerzet?
Toen bonusklachten en antiklachten gepost werden ging het ook niet direct mis, maar op een gegeven moment ging het alleen nog maar daarover en niet voor 1 pagina. Het ging al snel van kwaad tot erger toen mensen complete topics gingen verzinnen om een zo zogenaamd 'grappig' mogelijke bonus en antiklacht te kunnen posten. Dit nam zozeer de overhand dat normale topics niet meer mogelijk waren of direct al verknald waren omdat er standaard zo een stel lolbroeken aanwezig was en ieder ander zijn of haar niveau naar deze lolbroeken verlaagde. :{
Een heer met stijl
pi_93251731
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Toen bonusklachten en antiklachten gepost werden ging het ook niet direct mis, maar op een gegeven moment ging het alleen nog maar daarover en niet voor 1 pagina. Het ging al snel van kwaad tot erger toen mensen complete topics gingen verzinnen om een zo zogenaamd 'grappig' mogelijke bonus en antiklacht te kunnen posten. Dit nam zozeer de overhand dat normale topics niet meer mogelijk waren of direct al verknald waren omdat er standaard zo een stel lolbroeken aanwezig was en ieder ander zijn of haar niveau naar deze lolbroeken verlaagde. :{
Oke, dat zal ik maar van je aannemen dan.
  Forum Admin donderdag 24 februari 2011 @ 13:17:46 #69
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_93251762
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat dus. Spijker op de kop. Thanks.
pi_93251814
quote:

[..]

Kijk, en dat wist ik dus niet, en heb ik ook nooit ergens gelezen omdat ik niet uit het KLB 1.0 tijdperk kom. Het zou handig zijn als het aangegeven wordt, zomaar een suggestie.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:20:19 #71
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_93251872
quote:

[..]

Hier geloof ik niks van, iedereen weet toch dat het niveau van KLB het hoogst is, na ONZ dan :Y
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_93251911
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Dat dus. Spijker op de kop. Thanks.
nog nooit meegemaakt hier.
-referral verwijderd-
  Forum Admin donderdag 24 februari 2011 @ 13:24:06 #73
Heeft een huisje.
pi_93252041
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:21 schreef vanBinsberge het volgende:
Wat je nog steeds wel eens ziet is een topic waarin iemand bijvoorbeeld klaagt over dat hij op zijn muil is gegaan op de fiets en dan als bonusklacht "maar mijn collega is wel een lekker wijf" Dat soort infantiele meuk. Duidelijker dan om het gewoon helemaal af te schaffen en gewoon een goed verhaal van je OP te maken.
pi_93252102
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:18 schreef Infection het volgende:

[..]

Kijk, en dat wist ik dus niet, en heb ik ook nooit ergens gelezen omdat ik niet uit het KLB 1.0 tijdperk kom. Het zou handig zijn als het aangegeven wordt, zomaar een suggestie.
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:21 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

Ik las een keer een topic erover, volgens mij was dat topic ook de oorzaak van het feit dat "klacht:" weer mag. Wat ik heb begrepen uit dat topic is dat de sluiting van klb en ingang van 2.0 grotendeels door 1 avond kwam.
pi_93252191
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Wat je nog steeds wel eens ziet is een topic waarin iemand bijvoorbeeld klaagt over dat hij op zijn muil is gegaan op de fiets en dan als bonusklacht "maar mijn collega is wel een lekker wijf" Dat soort infantiele meuk. Duidelijker dan om het gewoon helemaal af te schaffen en gewoon een goed verhaal van je OP te maken.
ik zeg maak er een topic van.
-referral verwijderd-
pi_93252205
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Klopt en wat er vervolgens gebeurde was 100 reacties als 'pics van je collega?' of 'TS zit op zijn werk met een boner' en dergelijke of dit soort reacties werd uiteraard ook weer gereageerd. Voor een keertje was het leuk en ik moet bekennen dat er ook weleens meepostte, het was nu eenmaal de tendens, maar uiteindelijk sloeg het nergens meer op. :')

Nu is KLB (iets) meer zoals het oorspronkelijk bedoeld was, al zal het het niveau van voor 2003 niet snel meer halen denk ik ;)
Een heer met stijl
  Forum Admin donderdag 24 februari 2011 @ 13:29:18 #77
Heeft een huisje.
pi_93252274
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef vanBinsberge het volgende:
ik zeg maak er een topic van.
Wat een raar figuur ben jij. Krijg je een duidelijk antwoord ga je zitten klieren.
pi_93252289
quote:
13s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Wat een raar figuur ben jij. Krijg je een duidelijk antwoord ga je zitten klieren.
de sfeer moet er wel in blijven hier he.
-referral verwijderd-
  Forum Admin donderdag 24 februari 2011 @ 13:32:22 #79
Heeft een huisje.
pi_93252384
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

de sfeer moet er wel in blijven hier he.
Goed, ontopic dan maar weer, bijkbaar zitten we al over concentratiespanne van wat users heen.
pi_93254131
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Goed, ontopic dan maar weer, bijkbaar zitten we al over concentratiespanne van wat users heen.
Zo te zien jaagt het woord "ontopic" veel mensen weg.
  Forum Admin donderdag 24 februari 2011 @ 14:26:03 #81
Heeft een huisje.
pi_93254645
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Zo te zien jaagt het woord "ontopic" veel mensen weg.
Of het is gewoon een kuttopic natuurlijk. Gaat 'm niet meer worden zo. Ik blijf niet editten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')