PABOquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Ben ik dan serieus de enige die op z'n stage niet kan Fok!ken
De heletijd werken met kinderen, daarvoor doe ik toch geen HBO!
like we give a fuckquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:34 schreef mikami het volgende:
refY7Hf0Rgo
Mijn wachtwoord beste fokkers.
(Een letter is veranderd.)
JA! dat mag niet jonge!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Opbokken met je bonusklacht.
Hey kut, ik zeg net dat ik niet HBO doe om met kinderen te werken en dan kom jij met PABO.quote:
Zegt wie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Opbokken met je bonusklacht.
Dan mogen die wel eens duidelijker aangegeven worden, of ge-update worden:quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De regels. Internetheld.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De regels. Internetheld.
als yvonne het zegt...quote:Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
damn 1 sec te laatquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan mogen die wel eens duidelijker aangegeven worden, of ge-update worden:
[..]
Daarom staat er doe normaal. Zo hebben ze altijd wat achter de hand. Daar is over nagedacht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
bonusklacht=normaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Daarom staat er doe normaal. Zo hebben ze altijd wat achter de hand. Daar is over nagedacht.
Godskolere. Jij snapt iets alleen maar als het letter voor letter staat geschreven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Infection het volgende:
Je loopt hier lang genoeg rond om te snappen wat daarmee bedoeld wordt. Verder heb je ongetwijfeld gezien dat we er op modereren. Je gaat er dus gewoon bewust me door.quote:Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Normale TT en normale OP
niet iedereen heeft KLB 1.0 meegemaakt hier, en sinds wanneer is bonusklacht=bagger? zelfde als haten op fietstassenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Jij snapt iets alleen maar als het letter voor letter staat geschreven.
[..]
Je loopt hier lang genoeg rond om te snappen wat daarmee bedoeld wordt. Verder heb je ongetwijfeld gezien dat we er op modereren. Je gaat er dus gewoon bewust me door.
Ik heb nooit ergens gezien/gelezen dat een bonusklacht niet mag hoor...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Jij snapt iets alleen maar als het letter voor letter staat geschreven.
[..]
Je loopt hier lang genoeg rond om te snappen wat daarmee bedoeld wordt. Verder heb je ongetwijfeld gezien dat we er op modereren. Je gaat er dus gewoon bewust me door.
Alle overbodige rommel uit je OP weglaten. Het lokt alleen maar offtopic bagger uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Infection het volgende:
Ik heb nooit ergens gezien/gelezen dat een bonusklacht niet mag hoor...
Dat zal dan wel langst me heengegaan zijn denk ik. Maar, nu weet ik dat in ieder geval, ook al vindt ik het nogal een beetje onzin, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |