Dan mag het, kusjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben studentover 2 jaar zoek ik een echte baan
Ja moest je spannende avontuur eerst 2x lezen, had niet in de gaten dat hij het over jouw horloge had.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat het heul geen Cartier was van edelmetaal met diamanten
Precies ... Op de dag dat ik besluit ontslag te nemen ga ik al die retards vertellen wat ik van ze vindquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef linpunt het volgende:
dus je klacht was dat je de man geen faalhaas mocht noemen en dat je he-le-maal moest wachten totdat je thuis was om een topic te openen?
Nou nou, rebels hoor meid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Precies ... Op de dag dat ik besluit ontslag te nemen ga ik al die retards vertellen wat ik van ze vind
dat kan, ik heb met mijn ontslag een horloge gekregen uit mijn overuren.. met korting..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Precies ... Op de dag dat ik besluit ontslag te nemen ga ik al die retards vertellen wat ik van ze vind
Nahh, hij praat alsof vrouwen er alleen voor de sier zijn. Zijn eigen vrouw is gewoon een oude lelijke zuurpruim dus het is ook geen casanova.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij doet denigrerend tegen vrouwen maar prijst jouw horloge de hemel in?
Mogelijkheden.I say go for it
Nee, ik werk in een juwelier. Al zou ik 50 procent korting krijgen, kan ik het nog amper betalenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat kan, ik heb met mijn ontslag een horloge gekregen uit mijn overuren.. met korting..
zeg maar dag tegen dat als je gaat vertellen dat ze retards zijn. Of werk je in een "juwelier"..
Moet je maar veel overuren maken. Als ik het in money uitbetaald zou krijgen raakte ik teveel kwijt aan belasting en poep, dus ik heb wél een mooie cartier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ik werk in een juwelier. Al zou ik 50 procent korting krijgen, kan ik het nog amper betalen
Je doet HBO. Wat nou student.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben studentover 2 jaar zoek ik een echte baan
Moest je perse zo patsen?quote:Het horloge wat ik om had was overigens een Guess horloge twv 200 euro
Je bent 19 of 20 en je bent blijven zitten op de middelbare. Dan ben je niet over 2 jaar klaar met je universiteit. Jammer, probeer het volgende keer nog maar eens.quote:
Na gymnasium ben ik naar de 2e klas van havo gegaan. Daarna 5 en 6 vwo in 1 jaar gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bent 19 of 20 en je bent blijven zitten op de middelbare. Dan ben je niet over 2 jaar klaar met je universiteit. Jammer, probeer het volgende keer nog maar eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |