Zou je in deel 2 nog even een linkje kunnen plaatsen naar deel 3?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hier verder : Frustratie door katten (deel 3) (OP is een stuk beter)
Ok.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Bedankt lieve opa:
Zou je in deel 2 nog even een linkje kunnen plaatsen naar deel 2?
Zoveel is er niet aan de hand toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ick heb een kapsalon gevreten
HSG mongool mag weg.
Dacht dat die gast allang gestorven was aan aids. Helaas.
Ik zal er even op letten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Skylark. het volgende:
kan er wat aan lieveroos gedana worden? zij post overal inb4slotje
Aspergeseizoen hè. Nee, geen idee.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ludo; Kan jij me vertellen of postmortum hier nog post? Lang niet meer gezien hier
Ludo heeft 't al gefixed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef kutkabouter het volgende:
Top 10 van de beste scootermerken
Lijkt me dat dit hier niet thuis hoort.
Done. Blijft die reeks noodzakelijk dan? Ik zie in deel 3 wel meer bagger. Als dat in deel 4 ook het geval is gaat ie dicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef Yu-Kee het volgende:
Vogeltjesdans kan niet tellen.
Zou een moderator daar deel 4 van willen maken?
Bedankt weer!quote:
Ach ja, wat is 'noodzakelijk' hè...quote:Blijft die reeks noodzakelijk dan?
Dat gebagger kwam zo'n beetje pas vanaf post 279, omdat vogeltjesdans en Stokstaart helaas niet capabel genoeg zijn om te discussiëren op basis van argumenten. Stokstaart liep sowieso al het hele topic onder te trollen met z'n offtopics, ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor te brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen en te roepen om bronnen en als die bronnen dan gegeven worden, er gewoon niet op in te gaan, maar ja, misschien gaat het in deel 4 beter.quote:Ik zie in deel 3 wel meer bagger. Als dat in deel 4 ook het geval is gaat ie dicht.
Daar hebben er helaas wel meer last van in KLB.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:44 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat gebagger kwam zo'n beetje pas vanaf post 279, omdat vogeltjesdans en Stokstaart helaas niet capabel genoeg zijn om te discussiëren op basis van argumenten. Stokstaart liep sowieso al het hele topic onder te trollen met z'n offtopics, ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor te brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen en te roepen om bronnen en als die bronnen dan gegeven worden, er gewoon niet op in te gaan, maar ja, misschien gaat het in deel 4 beter.
Ik ben met je eens dat het een vervelende kutkloon is. Maar in dat topic vind ik het allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
potverdorie ik word breed
Chestbrah loopt echt alleen maar te trollen en te kankeren daar.
Dat is waar, maar in elk topic waarin ik hem tegenkom is het raak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat het een vervelende kutkloon is. Maar in dat topic vind ik het allemaal wel meevallen.
Het is sowieso al geen best topic natuurlijk.
Alleen in KLB?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Daar hebben er helaas wel meer last van in KLB.![]()
Nou, vogeltjesdans blijft zichzelf té grappig vinden, helaas.quote:We zullen zien in deel 4.
We houden hem in de gaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
Dat is waar, maar in elk topic waarin ik hem tegenkom is het raak.
Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Yu-Kee het volgende:
Nou, vogeltjesdans blijft zichzelf té grappig vinden, helaas.
Het staat je vrij een soortgelijk topic te maken met een betere OP en zonder ziektes erin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
Hey Opa, dit topic hè, heeft inderdaad een magere OP. Maar de screenshot van de fipo legt alles heel goed uit.
De klacht vind ik wel terecht. Ik wist niet dat er Amerikanen zijn die zo over Japan dachten... en het enge is dat er zoveel mensen zijn die er zo over denken (wat je ziet bij de screenshot).
Kan dit topic misschien toch weer open?
Alright, dan ga ik dat doen als ik terugkom van mijn arts.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het staat je vrij een soortgelijk topic te maken met een betere OP en zonder ziektes erin.
Dit topic ga ik echt niet heropenen.
het is wel een goed onderwerp voor een topic...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alright, dan ga ik dat doen als ik terugkom van mijn arts.Dankje.
*KOEKOEK*quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Olle. het volgende:
het is wel een goed onderwerp voor een topic...
Dus doe je best met de OP
hey niet zo hard doen op de vroege ochtend opaquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
*KOEKOEK*Amerikanen die na 70 jaar nog janken om de aanval op Pearl Harbor
Is inmiddels al gefixt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Olle. het volgende:
heerlijk
topic is niet echt klaagbaak waardig lijkt me? Schopje ONZ ofzo?
Eens. Een nieuwe gimmick die al erg snel totaal niet leuk meer was. Meeste topics knal ik ook dicht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen allemaal die nieuwe fitnes/gym nichten/trolls niet gewoon in LIF gaan janken?
ongelovigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eens. Een nieuwe gimmick die al erg snel totaal niet leuk meer was. Meeste topics knal ik ook dicht.
Heb je linkjes naar topics die nog lopen / verkloot worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Dan bepaal ik het wel, kap ermeequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat een Administrator daar niet zomaar inbreng op mag geven?
Bepaal nog altijd zelf of ik topics open ja of ter neen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat een Administrator daar niet zomaar inbreng op mag geven?
Bepaal nog altijd zelf of ik topics open ja of ter neen.
KappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!quote:
beter zeiken dan die kuttopics van jouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gast, ga weg, uit fok!, uit alles. Het enige dat jij kunt is zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, en nog eens zeiken!
Verschrikkelijk figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |