nee, vanavond nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hou nou eens op, ik heb gewoon de slappe lach. Zie het al helemaal voor me.
FAALquote:
quote:
Danku, danku.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef FedExpress het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie geen hakken en jurkjes hebben om te ruilen met FTS
geen panties?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jurkje, vestje, panty, hakken. Prima toch.
En wat is met dit topic he he he.
Ik ga datzelfde trucje vanavond nog maar eens doen denk.quote:
Jawel, dat zei ik toch?quote:
Hehe succes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga datzelfde trucje vanavond nog maar eens doen denk.
he means your underw... never mindquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
Ik ga m'n avond van gisteren ook nog maar eens herhalen.
Ik ben weg, fijne avond jullie![]()
Thnx, veel plezier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
panty is iets anders dan pantiesquote:
vielen spasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
panty is iets anders dan panties
het is tochquote:
Nee.quote:
Ja.quote:
heul welquote:
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef FedExpress het volgende:
laat ik het zo zeggen: ik hoop dat de dames hier hun panties niet als panty gebruiken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.![]()
Mental image van tokkies met dikke benen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.![]()
Ook in een dunne versie zijn er veel van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mental image van tokkies met dikke benen.
Ja van die skeletten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook in een dunne versie zijn er veel van.
Ja.quote:
Brandstapel op de Markt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.
Die denken dan dat zoiets bij hun wel staat.
Brandstapel ermee, allemaal.
Ja daarom.quote:
Ik zag jou net in een ander topic en ik dacht nog, die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
godnondeju wat gaan die denbosch topics hard de laatste tijd
dat komt omdat ik weer terug ben [/eigendunk]quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
godnondeju wat gaan die denbosch topics hard de laatste tijd
Je vond het al lekker rustig zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag jou net in een ander topic en ik dacht nog, die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
ben bij m'n oudersquote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeker andere tijdzone daar in delft
Neuh, valt mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je vond het al lekker rustig zeker
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja dat weet ik toch niet
maar ik snap het wel hoor, zo na die storm van afgelopen vrijdagnacht wou je natuurlijk graag naar huis toe
neequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
het is geen date, we gaan gewoon stappenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tss, een date met een chick beetje voor laten gaan op afspreken met je fok!-homies..
hmm,...
nee ok, ik geef je gelijk![]()
echt waarquote:
haa zatlelquote:
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwzquote:
sorry schat!quote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwz
Het is je vergevenquote:
ik heb er zin in, jewaitsquote:
Hehe ik ookquote:
ja gewoon, verkloot ritme hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe ik ook
Wat doe jij nog wakker btw?
Mooi, dan mag je mij gezelschap houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja gewoon, verkloot ritme hebben
ik ga nog wel nu even proberen te slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je mij gezelschap houden
Dit valt me echt zwaar tegen van je. Beter maak je het volgende week helemaal goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga nog wel nu even proberen te slapenvolgende week geef ik je ook al heel veel aandacht dus dat mag wel even vind ik
Eh.... moet dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
Wattist?!?!quote:
Ik was gisteren al ziek maar had beloofd om mee uit te gaan en dat was misschien toch niet zo verstandig. Spierpijn, buikpijn, hoofdpijn, misselijk, verkouden allesquote:
Leuk he, bij je ouders wonen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja en nu is mn pa boos omdat tie denkt dat het van de drank komt.
quote:
je mag niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik mag en kan (geen baantje etc.) nog niet eens op mezelf wonen dus ik heb geen andere keus.
gebruik je eigen huis esquote:
Waarmee?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gebruik je eigen huis esik heb het te druk dan
met jou entertainenquote:
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.quote:
wat denk je zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.
Hehequote:
ik ga leren dus ik ben even van fok afquote:
Succes.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga leren dus ik ben even van fok af
Hehe nice.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Feli!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Niet zo best, meiskequote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe nice.
Ik voel me echt ellendig.
Ik weet het.quote:
minder drinken volgende keerquote:
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?quote:
Dat zou best eens kunnen schelen ja.quote:
Ik ben alleen ff naar de appie geweest heur.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
nee, niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen schelen ja.
Maar m'n arm doet ook weer veel pijn, stomme Turk.
Is het gelukt met leren?
Hoe komt het?quote:
veul te veul afleidingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |