Zeg nog maar niet uit protest je abonnement op iigquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Want? Zal niet veel anders zijn dan afgelopen dagen/nachten
[..]
Hmmzz.. ja ik denk dat we moeten afwachten naar de onderzoeken...
Hij had in wezen moeten ingrijpen toen het Tahrirplein werd bestormd door de pro's. Zo van "JONGENS KIJK, IK GRIJP IN, JULLIE HEBBEN MIJ NODIG".quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat als Mubarak niets had gedaan de kans op doodbloeden groter was geweest dan nu. De vastberadenheid heeft ie zelf vergroot.
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brugquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Kwaliteit het volgende:
er zijn echt nergens live beelden, wtf?
zie herhaling steedsquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brug.
er staat hele tijd in beeld: earlierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beelden op AJE zijn nu live denk ik, gezien het licht? Wel beelden van Nile TV, met een hele rustige brug.
Weet niet of het waar is, maar zou me niets verbazen, ik zei het toen al.quote:Menna Gamal MennaGamal Do you guys know that that Military Soldier who was lifted on the arms of protesters is now in prison because he broke the rules? #Jan25
Camera's worden in beslag genomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Echt hoe kunnen al die nieuwszenders zich zomaar terugtrekken als er een massacre mogelijk is?!?!
Net overzicht beelden van tahrir plein, zie hierboven zijn nieuwe beeldenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er staat hele tijd in beeld: earlier
misschien hebben ze geen keusquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef -jos- het volgende:
AJE zend nile TV uit nu.
Echt hoe kunnen al die nieuwszenders zich zomaar terugtrekken als er een massacre mogelijk is?!?!
Niet veel op te zien, en ze zijn al weer weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Net overzicht beelden van tahrir plein, zie hierboven zijn nieuwe beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |