Ah, dank je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ze brengen gewonden weg
idd...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
Lijkt erop dat er iets goed mis is bij het uitzendbeeld locatie van cnn
Zal ik zo doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef Wijnbo het volgende:
Werk de OP eens bij met de linkjes enzo.
Volgens mij die vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Muridae het volgende:
Is het Hala of Ben die verslag doen voor CNN?
(in het Hilton)
Zou kunnen zijn dat ze weg moest voor hen eigen veiligheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef Darklight het volgende:
Camera stond achter een deur(?) en nu zijn ze helemaal weg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
De goede link in de OP om direct naar deze reeks en de laatste reactie te gaan moet zijn: http://www.fokreeks.tk/ga(...)EegypteSPACE&go=last
nou zou het er dan toch van komen? (dat ze ingrijpen)quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef mwaterl het volgende:
Soldiers taking far more aggressive role against demonstrators right now. Heavy fire into the air to try and disperse crowds. #egypt
Ze zijn terug???quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef Michael-H het volgende:
Al die lui zitten in het hotel, dus de camera's gaan uit.
Zodra Mubarak verdreven is zal dat wel veranderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:57 schreef Toverheks het volgende:
wordt wel heel vlug donker in Egypte
Dutchpaperazzi is een goed account voor relevant nieuwsquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand met goede twitter.
Dan zou je even moeten opletten of er iets over CNN en dergelijk getweet gaat worden.
lijkt een webcamquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef thettes het volgende:
en weer weg... benieuwd hoe al jazeera het houdt, die zitten hoger in ghet hotel lijkt me.
Dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dutchpaperazzi is een goed account voor relevant nieuws
Was te verwachten, al denk ik dat het leger niet gaat schieten maar wel de pro's lekker hun gang laat gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef speknek het volgende:
Dus, tvzenders worden afgesloten, leger begint te schieten.
/popcorn.
Valt te betwijfelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Was te verwachten, al denk ik dat het leger niet gaat schieten maar wel de pro's lekker hun gang laat gaan.
Het is daar nu pikke donker..quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Mandurago het volgende:
http://rt.com/on-air/protests-egypt-live-pictures/ STREAM
Dat is niet live, althans zo ziet het eruit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Mandurago het volgende:
http://rt.com/on-air/protests-egypt-live-pictures/ STREAM
Het lijkt donkerder als je richting de grond filmt, zou nog best live beelden kunnen zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het is daar nu pikke donker..nep live beelden dus!
Geef me eens een goede reden waarom het leger daar uberhaupt aanwezis is? Tot nu toe vallen er onder hun neus honderden/duizenden gewonden en honderden doden maar ze doen niets.quote:
Ah, die zocht ik eerder al.quote:
Fix de OP ff (linkjes)quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef -jos- het volgende:
jonsnowC4 Jon Snow
heavy tank 50mm machine gun firing..some 400 Mubarakistas gathering...but cordon still holds protecting protesters in square.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |