Logisch. Hij vecht voor zijn leven. Hij heeft niets meer aan verre vrienden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Muba zette zich vandaag ook al af van obama, denk dat de vriendschap over is
Bij mij ongeveeeeeer anderhalf jaar terug.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Obama heeft mijn respect al tijden geleden verloren.
Poster van de lapo opent het nieuwe topic.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef nattermann het volgende:
Ja hallo, welk topic wordt nu gebruikt? Dit toch maar?
quote:NRC Live:
Volgens Al Arabiya wordt er gevochten bij de Amerikaanse ambassade
Probeer in binary te spreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef deleriouz het volgende:
Ik probeer het Witte Huis te bellen, maar krijg een fax aan de lijn. En die snapt mijn verhaal niet.
Hij schijnt neergestoken en overleden. Die berichten kwam een paar topics terug. Ik ga het niet terugzoeken als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Pien85 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Our reporter Ahmad Abdalla is missing after being attacked by pro-Mubarak protesters (thugs).
thnxquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
NL'se media faalt echt keihardquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Nou geweldig de NL televisie: Lingo, Man bijt Hond en Spanga's.
Er wordt niet meer gevochten, niet genoeg sensatie dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Je kunt wel telkens live verslag doen, maar dat levert toch niets op... ze zijn elkaar gewoon aan het mishandelen.. daar hoef je toch niet 2 uur of langer naar te kijken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
M-u-b-a-r-a-kquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Er zijn blijkbaar maar weinig mensen geïnteresseerd in de rest van de wereld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Aboutaleb????quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Flashbox het volgende:
Het moet nu omiddelijk stoppen
[ afbeelding ]
Niet met schaatsenquote:
Ik snap dat het enorm laat overkomt voor iedereen die hier mee zit te volgen, maar dit is best snel voor de politieke molen. Nog maar drie jaar geleden hadden wij zelf dit nieuws waarschijnlijk pas de volgende dag in de krant of op het nieuws gezien, en dan was er al meteen een reactie ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef deleriouz het volgende:
Nou eindelijk, Gibbs. De drol is uitgescheten in DC
Wat andere landen moeten doen ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef nattermann het volgende:
Wat gebeurt op AJE, speech? Heb momenteel alleen CNN
Samenvatting:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef nattermann het volgende:
Fuck you, ik heb al 3 lingo-woorden na 2 pogingen goed geraden.quote:
Speech van WhiteHouse spokesmanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef nattermann het volgende:
Blijft vorm van gokken. Wat als mubarak wint, dan zijn ze bondgenoot kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Israel had Egypte overigens kunnen houden als onvoorwaardelijke bondgenoot door het leger en de bevolking te steunen. Door nu een falend regime te steunen, verliezen ze al het vertrouwen dat de bevolking in Israel als bondgenoot had, als die er al was.
Molotovs, stenen, molotovs en stenen die van 10 hoog werden gegooit, WCs die van 10 hoog werden gegooit, etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
En was het een bloedbad vandaag of niet? Wat is er gebeurd sinds 14:00?
Er schijnt een soort van festiviteit te zijn op het plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ze gaan er dus van uit dat hij niet wint, nu is het zaak dat de MB niet wint.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijft vorm van gokken. Wat als mubarak wint, dan zijn ze bondgenoot kwijt
Klopt, de VS geeft de snelste persconferenties. De Europese leiders doen er meestal langer over en Mubarak doet er nog langer overquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik snap dat het enorm laat overkomt voor iedereen die hier mee zit te volgen, maar dit is best snel voor de politieke molen. Nog maar drie jaar geleden hadden wij zelf dit nieuws waarschijnlijk pas de volgende dag in de krant of op het nieuws gezien, en dan was er al meteen een reactie ook.
Nogmaals, ik heb hier ook met veel spanning, angst en onmacht mee zitten lezen maar ik vind niet dat je ze kunt beschuldigen van traagheid.
minstens 750 gewonden (waarschijnlijk veel meer) een onbekend aantal doden.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Al Arabiya meldt dat een Amerikaanse diplomaat heeft gezegd dat een van de getrouwen van Mubarak de pro-Mubarak demonstranten erop uit heeft gestuurd om de anti-demonstranten te intimideren.
Elke keer dat Amerikanen het over change hebben, lijkt dat land een stukje verder achteruit te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Samenvatting:
Nou nou nou nou geweldplegers in Egypte dit moet stoppen, zo kan het niet langer.
De tijd voor verandering is nu. blablabla
Een charge van paarden en kamelen van ingehuurd Pro mubarak volk, maar die werden gelukkig snel uit het zadel getrokken en waren weer wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Molotovs, stenen, molotovs en stenen die van 10 hoog werden gegooit, WCs die van 10 hoog werden gegooit, etc.
Idd, net een legerkamp nu:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Haha die kerels op het plein zijn zich zwaar aan het bewapenen.
Die kamelen waren wel het hoogtepunt van mijn levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Een charge van paarden en kamelen van ingehuurd Pro mubarak volk, maar die werden gelukkig snel uit het zadel getrokken en waren weer weg
Jeetje. Leek in eerste instantie wel voetbalrellen maar is dus uit de hand gelopen.. de strijd gaat door? Wat staat gepland voor de rest vd week?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Molotovs, stenen, molotovs en stenen die van 10 hoog werden gegooit, WCs die van 10 hoog werden gegooit, etc.
Mijn vader zal het wel volgen maar mijn moeder zal het ook geen reet interesseren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar maar weinig mensen geïnteresseerd in de rest van de wereld.![]()
Mijn ouders wisten niet eens dat er iets aan de hand was.
Alsof de president dat via de woordvoerder te horen krijgt, wat het standpunt van de V.S. zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijft vorm van gokken. Wat als mubarak wint, dan zijn ze bondgenoot kwijt
quote:De Amerikaanse regering gelooft dat er binnen de kring van Mubarak wordt overlegd of hij meer toezeggingen moet doen aan de demonstranten - Al Arabiya
woensdag 2 februari 2011 7:17 NRC Live
7:19
NRC Live:
De gevechten rond het Egyptian Museum zijn opgehouden, meldt de BBC. En zijn deze kennelijk gewonnen door anti-Mubarak demonstranten.
woensdag 2 februari 2011 7:19 NRC Live
7:20
NRC Live:
Woordvoerder Obama in het Witte Huis: als de Egyptische regering het geweld uitlokt, moeten zij daar onmiddelijk mee stoppen.
Die verhalen zijn nu zo vaak van zoveel verschillende bronnen langs gekomen dat het wel duidelijk is dat het waar is. En dat dit ook niet meer 'in de doofpot' kan verdwijnen, ongeacht de afloop.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Zith het volgende:
Op EenVandaag vandaag was trouwens een nederlands-egyptische familie die een Oom in Cairo aan de lijn had die vertelde dat politieagenten 200 Pond boden als hij mee wilde gaan pro-mubarak demostreren.
Over Eenvandaag gesproken. Die Monique Samuel, wat een toppertje is datquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Zith het volgende:
Op EenVandaag vandaag was trouwens een nederlands-egyptische familie die een Oom in Cairo aan de lijn had die vertelde dat politieagenten 200 Pond boden als hij mee wilde gaan pro-mubarak demostreren.
Echt mooi om te zien, trouwensquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, net een legerkamp nu:
- een deel is barricades aan het versterken,
- een deel is stenen uit de grond aan het halen
- een deel is hekken aan het slopen voor de ijzeren staven
- een deel is aan het verzorgen.
Ik hoop dat ze mensen en voorraden naar het plein kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, net een legerkamp nu:
- een deel is barricades aan het versterken,
- een deel is stenen uit de grond aan het halen
- een deel is hekken aan het slopen voor de ijzeren staven
- een deel is aan het verzorgen.
En wat flinke brandbommen voor overheidsgebouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mensen en voorraden naar het plein kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die kamelen waren wel het hoogtepunt van mijn leven
En als ze dat niet doen? Onaanvaardbaar!quote:NRC Live:
Woordvoerder Obama in het Witte Huis: als de Egyptische regering het geweld uitlokt, moeten zij daar onmiddelijk mee stoppen.
Linkje van de stream die jij bekijkt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke stream geeft beelden van de brug?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ntal-stijgt-naar-74/quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Pien85 het volgende:
Waar is de NRC link? Ik kan 'm weer s niet vinden
Whehe, dat is precies de bedoeling. Daar heeft ie 10 jaar voor gestudeerd manquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, wat zegt die man op de persco nou allemaal? Hij praat zo traag en wollig dat ik 'm niet volg.
Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Whehe, dat is precies de bedoeling. Daar heeft ie 10 jaar voor gestudeerd man
Ayman-TVquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke links volgen jullie allemaal?
Kudos voor de beste man, hij zegt wat mooie woorden maar aan het eind van de rit koop je er niks voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Whehe, dat is precies de bedoeling. Daar heeft ie 10 jaar voor gestudeerd man
ik aje, maar ik geloof dat je daar niet moet zijn voor de spectaculaire beelden op dit moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke links volgen jullie allemaal?
quote:Q: Is Mubarak a dictator
A: We believe that Mubarak has the opportunity to show his true face now
daar zijn de beelden van de brug thnx! die link kende ik nog niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef Mike-Style het volgende:
http://www.france24.com/fr/tv-en-direct-chaine-live
Alleen de anti's arresterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef -jos- het volgende:
@mariamali7: Police are out in the checkpoints and are arresting people on their way home from the protests. Be careful! Please RT #Jan25
Mosques and appartmentsin the squadquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
8:00: Demerdash hospital medic told Al-Masry Al-Youm that ambulances heading to Tahrir square are prevented from getting there. She added that hundreds of protesters are kept in mosques and apartments in the square.
bron; http://www.almasryalyoum.com/en/news/tahrir-updates-2-0
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef rakotto het volgende:
En de poppenkast bij de Azhar beginnen weer te spelen.![]()
![]()
![]()
De mufti zegt dat iedereen nu naar huis moet.![]()
Sterf kut hond.
waarom geen beelden meer van het museum??quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef raistlin6 het volgende:
Museum battle is massive. This is basically a war now. Massive barricades up, burnt trucks etc being held by first line of men. #jan25
Waarom zouden de thugs in godsnaam het museum kapot willen maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef raistlin6 het volgende:
Museum battle is massive. This is basically a war now. Massive barricades up, burnt trucks etc being held by first line of men. #jan25
Licht was uit daar toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waarom geen beelden meer van het museum??
Zwartmaken van de Antiquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarom zouden de thugs in godsnaam het museum kapot willen maken?
Demonstranten de schuld gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarom zouden de thugs in godsnaam het museum kapot willen maken?
Dat en het is momenteel hun enige kans om het plein op te komen via die straat langs t museum.quote:
Vrijdag na het middaggebed en een motiverende preek van een Imam?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
De demonstranten op het Tahrir-plein lijken zich op te maken voor gevechten (via Ivan Watson), hij twittert:
gaat niet goed zo
wat zal dat vrijdag dan wel niet worden?
een Veldslag?
serieus? ik ben ff tussendoor weggeweest , toen het redelijk rustig leek , dus dit wist ik niet (als dit serieus is ..)quote:
Of, van het weekend opgehaaldquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ned 1
19:25 De Centrale Huisartsenpost
20:00 NOS Journaal
20:30 Tussen kunst & kitsch
Vanavond vast een speciale aflevering over Egyptische kunst! Ja, dat ligt al dertig jaar op de zolder
Ik weet niet waar dit beeldje vandaan komt, zou kunnen dat het vorige week nog in een museum stondquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ned 1
Vanavond vast een speciale aflevering over Egyptische kunst! Ja, dat ligt al dertig jaar op de zolder
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ned 1
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit beeldje vandaan komt, zou kunnen dat het vorige week nog in een museum stond
Als amerika verstandig gaan ze achter de mensen staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
VS statement ondersteunt de nu ook de berichtgeving dat troepen van Mubarak het geweld zijn begonnen.
Als dat zo is en de MB komt daarvan te weten misschien komen ze de anti's dan wel helpen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Port_Sa3eedy Breaking: #Egypt state TV accuses #MuslimBrotherhood of throwing fireballs at #Tahrir. CNN sees NO EVIDENCE of this
Voor zover ze dat openlijk kunnen zeggen ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
VS statement ondersteunt de nu ook de berichtgeving dat troepen van Mubarak het geweld zijn begonnen.
Van die 200 dollar kunnen ze mooi een paar nachten in het Hilton zitten, ruimte genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
They've pushed the barricade forward. They're pushing the police back! #jan25
De thugs moeten ook een veilige slaapplek zoeken.
Persconf zeiden ze dat er NOW verandering moet komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef gupke_ het volgende:
[..]
Als amerika verstandig gaan ze achter de mensen staan![]()
ze hebben het al lang door hoe ze spelletjes ,
Demonstratie zaterdag in Amsterdam!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
RT @emileroemer: Solidair met Egypte? Kom dan naar de demonstratie zaterdag aanstaande om 16.00 op de Dam in Amsterdam! #Egypt
Ik ben bang dat je nog te optimistisch bent en dat honderden meer in de buurt gaat komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
3 doden in ieder geval, maar dat zullen er tientallen worden, denk ik zo.
Nederland en demonsterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Demonstratie zaterdag in Amsterdam!
Garanties verlenen dat de kopstukken in veiligheid weg kunnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Het lijkt er nu zomaar op dat de VS actief aan het pushen is achter de schermen.
Veel te laat. Het moet erg vreemd lopen als dit zaterdag nog gaande is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Demonstratie zaterdag in Amsterdam!
Er wordt gewoon gejaagd op alles wat pers is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef yavanna het volgende:
bencnn benwedeman
by oceanshaman
Al-Arabiya TV reporting that one of their correspondents went missing after being attacked by pro-Mubarak "protesters" #jan25 #Egypt
Ja, maar waarschijnlijk zijn het dan pro-Mubu'squote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Veel te laat. Het moet erg vreemd lopen als dit zaterdag nog gaande is.
Inderdaad, heel dapper.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er wordt gewoon gejaagd op alles wat pers is.
Hulde voor de overlevende journalisten!
Nog steeds hebben we boven verwachting beeld en geluid
Ik heb gehoord dat je daar beter niet weg kunt gaan. Politie staat je 2 straten verder op te wachten om je aan te houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
by MadgeMiggins
Egyptian National TV calling for demo in Tahrir to go home .. as there are thugs with Moltov bombs on their way to #Tahrir
QFTquote:The thugs have no cause or belief to fight for. They're only doing this for money and are scared. We're psychologically winning. #Jan25
BBC: Journalist Ethar El-Katatney meldt dat er in het Demerdash ziekenhuis mensen binnenkomen met brandwonden door Molotov-cocktails en zwavelzuur. Ook mensen met steekwonden
Zal het plan wel zijn. Ze kunnen niet tot het plein komen, dus hopen ze mensen weg te jagen om ze daarna op te pakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar beter niet weg kunt gaan. Politie staat je 2 straten verder op te wachten om je aan te houden.
Niks strange aan, ik heb mensen in de fik zien staan 2 uur terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
BBC: Journalist Ethar El-Katatney meldt dat er in het Demerdash ziekenhuis mensen binnenkomen met brandwonden door Molotov-cocktails en zwavelzuur. Ook mensen met steekwonden
strange strange
Ook via Twitter nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar beter niet weg kunt gaan. Politie staat je 2 straten verder op te wachten om je aan te houden.
In een uur tijd zijn er zeker een stuk of 50 molotov cocktails heen en weer gesmetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef gupke_ het volgende:
NRC Live:
strange strange
Jezus, serieus? Wat een hel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niks strange aan, ik heb mensen in de fik zien staan 2 uur terug
er werd toen ook gezegd dat er met kokend water werd gegooid ( vanaf die gebouwen)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niks strange aan, ik heb mensen in de fik zien staan 2 uur terug
Dat was nog het minste denk ik zo. Heb dingen omlaag zien gaan met de afmetingen van een tv.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er werd toen ook gezegd dat er met kokend water werd gegooid ( vanaf die gebouwen)
yup, ik kan het bevestigen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, serieus? Wat een hel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef RobertVH het volgende:
[..]
In een uur tijd zijn er zeker een stuk of 500 molotov cocktails heen en weer gesmeten
gewoon een lazerlampje op dealextreme gekochtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef deleriouz het volgende:
Groene lasers op AJA. Komt Tiesto draaien?
Mubarak's laatste poging iedereen te verjagen. Ben bang dat het hem gaat lukken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef deleriouz het volgende:
Groene lasers op AJA. Komt Tiesto draaien?
Kan nog vies tegenvallen, als je kijkt waar die Egyptenaren allemaal naar luisteren..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mubarak's laatste poging iedereen te verjagen. Ben bang dat het hem gaat lukken.
Op sommige momenten zag ik minutenlang 1 molotov per 2 seconden gegooid worden, ben je al snel over de 50 heen hoor!!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
gewoon een lazerlampje op dealextreme gekocht
Gewonden denk ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
AJE: 'Officiële' dodental 403, verwachtingen zijn uiteraard veel hoger.
CNN Heeft het over 400 gewonden en 1 dode... klopt natuurlijk niets van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
AJE: 'Officiële' dodental 403, verwachtingen zijn uiteraard veel hoger.
Hij is veilig hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou dat Ayman zijn? Ik vind het eng dat hij zo stil is.
quote:AymanM Ayman Mohyeldin
I am ok but keeping a low profile for safety reasons #Egypt #jan25 (via phone call)
3 hours ago Favorite Retweet Reply
Vreedzame revoluties zijn een utopie in die regio. Zonder vuur en bloed geen succes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef gupke_ het volgende:
Er gingen gisteren al geruchten rond ,mubarak niet wegging vrijdag Cairo
In vuur en vlam gezet zou worden
Hoe ver willen ze dit laten komen?
"Buitenaardse wezens landen op Tahrir Square "quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
gewoon een lazerlampje op dealextreme gekocht
Zijn beelden van Al jazeera Arabic, is alleen nog een beetje onduidelijk waar dit nu is, naast het museum zou ik op gokken? weet iemand dit??quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef raistlin6 het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/41385989#41385989
scherpste live beelden die ik op dit moment kan vinden. is dit hetzelfde als op cnn?
Pro-revo'squote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Proletariaat het volgende:
Van wie zijn die barricades eigenlijk die zijn opgezet?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vreedzame revoluties zijn een utopie in die regio. Zonder vuur en bloed geen succes.
Dat zijn de good guys. Dit is bij de brug die naar Tahrir leidt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Proletariaat het volgende:
Van wie zijn die barricades eigenlijk die zijn opgezet?
Voor zover ik begrepen heb, is het leger redelijk ontwapend. Ze proberen de vrede te behouden, maar niet al te actief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef tass het volgende:
Ik ben ook weer thuis, heb dus van alles gemist... Pffff wat een gedonder zeg.
En wat is het leger aan het doen??? Of bemoeien die zich er nog steeds niet mee?
Als dat zo is, dan is dat te zot voor woorden vind ik hoor, als er op deze manier doden vallen, dan word het echt hoogtijd dat het leger een kant gaan kiezen!
Je gaat wel makkelijk voorbij aan het feit dat de droom van sommige van deze mensen nu juist een islamitische staat IS.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef stekelzwijn het volgende:
Het ergste is dat in mijn ogen de bandiet Mubarak wordt vervangen door andere bandieten die vrolijk verder gaan met het onderdrukken van de bevolking, nu vanuit een andere, religieuze, invalshoek.
Ik vind het geweldig dat de mensen vechten voor het verwezenlijken van hun droom, maar vrees dat de situatie in het land er nog veel slechter op wordt.
En die gast die van zijn paard werd afgerost.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
omg die held voorop in die stormloop net op AJE (herhaling)
dik voorop rennen richting 500 pro's
Onzin natuurlijk. Als men hier voor kiest, is dat hun goed recht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef stekelzwijn het volgende:
Het ergste is dat in mijn ogen de bandiet Mubarak wordt vervangen door andere bandieten die vrolijk verder gaan met het onderdrukken van de bevolking, nu vanuit een andere, religieuze, invalshoek.
Ik vind het geweldig dat de mensen vechten voor het verwezenlijken van hun droom, maar vrees dat de situatie in het land er nog veel slechter op wordt.
Mwa, vooralsnog heeft de MB echt punten gewonnen hoor, door zich zeer democratisch op te stellen. Tuurlijk is het allemaal politiek, maar je kan niet zeggen dat dit een islamitische revolutie is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je gaat wel makkelijk voorbij aan het feit dat de droom van sommige van deze mensen nu juist een islamitische staat IS.
En er staat nergens dat er voor fundamentalisten is gekozen. Dat gespeculeer de hele tijd.. Eerst maar eens zien wat er gebeurd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Als men hier voor kiest, is dat hun goed recht.
Maar er zijn ook veel mensen die daar helemaal niets van moeten hebben en dus eigenlijk vechten voor hun eigen onderdrukking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je gaat wel makkelijk voorbij aan het feit dat de droom van sommige van deze mensen nu juist een islamitische staat IS.
Waar ik op doel is dat kiezen, welke keuze dan ook, veel belangrijker is dan dat er voor je gekozen wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
En er staat nergens dat er voor fundamentalisten is gekozen. Dat gespeculeer de hele tijd.. Eerst maar eens zien wat er gebeurd!
Moeten ze voor soms voor de VS kiezen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef stekelzwijn het volgende:
Zowel VS als MB hoeft niet, andere mogelijkheden zijn er natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef t-8one het volgende:
[..]
Moeten ze voor soms voor de VS kiezen?
De VS die Mubarak steund!
daar ben ik erg pessimistisch over.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zowel VS als MB hoeft niet, andere mogelijkheden zijn er natuurlijk ook nog.
Als ik het goed heb gelezen/gezien werden deze terug gedrongen, iig heeft de Anti-mubarak club alles op Tahrir nog onder controlequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef nattermann het volgende:
Hoe zit het nou met dat volk op die brug, die richting de anti-mubarak ging?
indd. ook goeie foto's .. had je deze al gezien ; ; http://www.flickr.com/pho(...)8900/in/photostream/quote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zowel VS als MB hoeft niet, andere mogelijkheden zijn er natuurlijk ook nog.
Laten we hopen dat je er naast zit dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
daar ben ik erg pessimistisch over.
Aah oké.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gelezen/gezien werden deze terug gedrongen, iig heeft de Anti-mubarak club alles op Tahrir nog onder controle
De Nederlandse TV en het Kabinet is al net zo corrupt als de VS.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
NOS die alleen pro Mubarak beelden aan het uitzenden is, schandalig.
Eens!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je er naast zit dan.
Dat het betalingsverkeer anders compleet stilstaat zal ook wel bijgedragen hebben aan deze actie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef t-8one het volgende:
Meesterlijke zet ook van Muboefrak om internet aan te zetten, zo kan iedereen in Egypte zien wat er gebeurt als je niet netjes luistert.
ze zei er wel bij dat ze betaald waren .. i.i.g. ietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef deleriouz het volgende:
Capitualtie van pro-Mubu's op de Qasr-al-Nil brug
Beter opletten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
Naah je kan toch echt niet zeggen dat de berichtgeving van NOS nu pro-Mubarak is hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef Huisjurist het volgende:
Idd, was net zelfs een special waar ze een persoon uit egypte aan de lijn hadden (via een egyptische familie) die 200 pond aangeboden kreeg om mee te protesteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah je kan toch echt niet zeggen dat de berichtgeving van NOS nu pro-Mubarak is hoor.
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/41385989#41385989quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Marrije het volgende:
Ik zie alleen maar herhalingen, iemand die ziet wat er op dit moment gebeurt?
Zozo, toe maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israeli defense minister Ehud Barak said Egyptian President Hosni Mubaraks time has ended.
ambulancesquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef Infection het volgende:
Is dat allemaal politie op CNN? Of zijn dat ambulances?
'foei!'quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef t-8one het volgende:
Amerika trouwens al met een officiële reactie gekomen?
Allereerst knul, is er sprake van een constatatie, dat jij blind bent, of niet keek het moment waarop ik het bericht plaatste, is een gegeven, maar ga geen simplistische antwoorden geven. Waar jij totaal geen weet van hebtquote:
Niet meer zo "voorzichtig" idd. Ze lezen mee op Fok!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah je kan toch echt niet zeggen dat de berichtgeving van NOS nu pro-Mubarak is hoor.
Er is sprake van een constateringquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Allereerst knul, is er sprake van een constatatie, dat jij blind bent, of niet keek het moment waarop ik het bericht plaatste, is een gegeven, maar ga geen simplistische antwoorden geven. Waar jij totaal geen weet van hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |