Logisch. Hij vecht voor zijn leven. Hij heeft niets meer aan verre vrienden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Muba zette zich vandaag ook al af van obama, denk dat de vriendschap over is
Bij mij ongeveeeeeer anderhalf jaar terug.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Obama heeft mijn respect al tijden geleden verloren.
Poster van de lapo opent het nieuwe topic.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef nattermann het volgende:
Ja hallo, welk topic wordt nu gebruikt? Dit toch maar?
quote:NRC Live:
Volgens Al Arabiya wordt er gevochten bij de Amerikaanse ambassade
Probeer in binary te spreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef deleriouz het volgende:
Ik probeer het Witte Huis te bellen, maar krijg een fax aan de lijn. En die snapt mijn verhaal niet.
Hij schijnt neergestoken en overleden. Die berichten kwam een paar topics terug. Ik ga het niet terugzoeken als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Pien85 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Our reporter Ahmad Abdalla is missing after being attacked by pro-Mubarak protesters (thugs).
thnxquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
NL'se media faalt echt keihardquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Nou geweldig de NL televisie: Lingo, Man bijt Hond en Spanga's.
Er wordt niet meer gevochten, niet genoeg sensatie dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Je kunt wel telkens live verslag doen, maar dat levert toch niets op... ze zijn elkaar gewoon aan het mishandelen.. daar hoef je toch niet 2 uur of langer naar te kijken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
M-u-b-a-r-a-kquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Er zijn blijkbaar maar weinig mensen geïnteresseerd in de rest van de wereld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Staal het volgende:
Aboutaleb????quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Flashbox het volgende:
Het moet nu omiddelijk stoppen
[ afbeelding ]
Niet met schaatsenquote:
Ik snap dat het enorm laat overkomt voor iedereen die hier mee zit te volgen, maar dit is best snel voor de politieke molen. Nog maar drie jaar geleden hadden wij zelf dit nieuws waarschijnlijk pas de volgende dag in de krant of op het nieuws gezien, en dan was er al meteen een reactie ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef deleriouz het volgende:
Nou eindelijk, Gibbs. De drol is uitgescheten in DC
Wat andere landen moeten doen ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef nattermann het volgende:
Wat gebeurt op AJE, speech? Heb momenteel alleen CNN
Samenvatting:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef nattermann het volgende:
Fuck you, ik heb al 3 lingo-woorden na 2 pogingen goed geraden.quote:
Speech van WhiteHouse spokesmanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef nattermann het volgende:
Blijft vorm van gokken. Wat als mubarak wint, dan zijn ze bondgenoot kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Israel had Egypte overigens kunnen houden als onvoorwaardelijke bondgenoot door het leger en de bevolking te steunen. Door nu een falend regime te steunen, verliezen ze al het vertrouwen dat de bevolking in Israel als bondgenoot had, als die er al was.
Molotovs, stenen, molotovs en stenen die van 10 hoog werden gegooit, WCs die van 10 hoog werden gegooit, etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
En was het een bloedbad vandaag of niet? Wat is er gebeurd sinds 14:00?
Er schijnt een soort van festiviteit te zijn op het plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ze gaan er dus van uit dat hij niet wint, nu is het zaak dat de MB niet wint.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijft vorm van gokken. Wat als mubarak wint, dan zijn ze bondgenoot kwijt
Klopt, de VS geeft de snelste persconferenties. De Europese leiders doen er meestal langer over en Mubarak doet er nog langer overquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik snap dat het enorm laat overkomt voor iedereen die hier mee zit te volgen, maar dit is best snel voor de politieke molen. Nog maar drie jaar geleden hadden wij zelf dit nieuws waarschijnlijk pas de volgende dag in de krant of op het nieuws gezien, en dan was er al meteen een reactie ook.
Nogmaals, ik heb hier ook met veel spanning, angst en onmacht mee zitten lezen maar ik vind niet dat je ze kunt beschuldigen van traagheid.
minstens 750 gewonden (waarschijnlijk veel meer) een onbekend aantal doden.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
quote:NRC Live:
Al Arabiya meldt dat een Amerikaanse diplomaat heeft gezegd dat een van de getrouwen van Mubarak de pro-Mubarak demonstranten erop uit heeft gestuurd om de anti-demonstranten te intimideren.
Elke keer dat Amerikanen het over change hebben, lijkt dat land een stukje verder achteruit te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Samenvatting:
Nou nou nou nou geweldplegers in Egypte dit moet stoppen, zo kan het niet langer.
De tijd voor verandering is nu. blablabla
Een charge van paarden en kamelen van ingehuurd Pro mubarak volk, maar die werden gelukkig snel uit het zadel getrokken en waren weer wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Molotovs, stenen, molotovs en stenen die van 10 hoog werden gegooit, WCs die van 10 hoog werden gegooit, etc.
Idd, net een legerkamp nu:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Haha die kerels op het plein zijn zich zwaar aan het bewapenen.
Die kamelen waren wel het hoogtepunt van mijn levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Een charge van paarden en kamelen van ingehuurd Pro mubarak volk, maar die werden gelukkig snel uit het zadel getrokken en waren weer weg
Jeetje. Leek in eerste instantie wel voetbalrellen maar is dus uit de hand gelopen.. de strijd gaat door? Wat staat gepland voor de rest vd week?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Molotovs, stenen, molotovs en stenen die van 10 hoog werden gegooit, WCs die van 10 hoog werden gegooit, etc.
Mijn vader zal het wel volgen maar mijn moeder zal het ook geen reet interesseren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar maar weinig mensen geïnteresseerd in de rest van de wereld.![]()
Mijn ouders wisten niet eens dat er iets aan de hand was.
Alsof de president dat via de woordvoerder te horen krijgt, wat het standpunt van de V.S. zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijft vorm van gokken. Wat als mubarak wint, dan zijn ze bondgenoot kwijt
quote:De Amerikaanse regering gelooft dat er binnen de kring van Mubarak wordt overlegd of hij meer toezeggingen moet doen aan de demonstranten - Al Arabiya
woensdag 2 februari 2011 7:17 NRC Live
7:19
NRC Live:
De gevechten rond het Egyptian Museum zijn opgehouden, meldt de BBC. En zijn deze kennelijk gewonnen door anti-Mubarak demonstranten.
woensdag 2 februari 2011 7:19 NRC Live
7:20
NRC Live:
Woordvoerder Obama in het Witte Huis: als de Egyptische regering het geweld uitlokt, moeten zij daar onmiddelijk mee stoppen.
Die verhalen zijn nu zo vaak van zoveel verschillende bronnen langs gekomen dat het wel duidelijk is dat het waar is. En dat dit ook niet meer 'in de doofpot' kan verdwijnen, ongeacht de afloop.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Zith het volgende:
Op EenVandaag vandaag was trouwens een nederlands-egyptische familie die een Oom in Cairo aan de lijn had die vertelde dat politieagenten 200 Pond boden als hij mee wilde gaan pro-mubarak demostreren.
Over Eenvandaag gesproken. Die Monique Samuel, wat een toppertje is datquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Zith het volgende:
Op EenVandaag vandaag was trouwens een nederlands-egyptische familie die een Oom in Cairo aan de lijn had die vertelde dat politieagenten 200 Pond boden als hij mee wilde gaan pro-mubarak demostreren.
Echt mooi om te zien, trouwensquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, net een legerkamp nu:
- een deel is barricades aan het versterken,
- een deel is stenen uit de grond aan het halen
- een deel is hekken aan het slopen voor de ijzeren staven
- een deel is aan het verzorgen.
Ik hoop dat ze mensen en voorraden naar het plein kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, net een legerkamp nu:
- een deel is barricades aan het versterken,
- een deel is stenen uit de grond aan het halen
- een deel is hekken aan het slopen voor de ijzeren staven
- een deel is aan het verzorgen.
En wat flinke brandbommen voor overheidsgebouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mensen en voorraden naar het plein kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die kamelen waren wel het hoogtepunt van mijn leven
En als ze dat niet doen? Onaanvaardbaar!quote:NRC Live:
Woordvoerder Obama in het Witte Huis: als de Egyptische regering het geweld uitlokt, moeten zij daar onmiddelijk mee stoppen.
Linkje van de stream die jij bekijkt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke stream geeft beelden van de brug?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ntal-stijgt-naar-74/quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Pien85 het volgende:
Waar is de NRC link? Ik kan 'm weer s niet vinden
Whehe, dat is precies de bedoeling. Daar heeft ie 10 jaar voor gestudeerd manquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, wat zegt die man op de persco nou allemaal? Hij praat zo traag en wollig dat ik 'm niet volg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |